ATX raketa

Predstavite nam svoj projekt
Odgovori
trunkelj123
auspuh lager
Prispevkov: 18
Pridružen: Sr Jan 16, 2013 8:16 pm

ATX raketa

Odgovor Napisal/-a trunkelj123 »

Pozdravljeni...nekateri me že poznate,z ostalimi se bomo še spoznali moj ime je Damjan in za projekt sem si izbral ATX-sa.Zdaj je bil malo len a bo postal malo bol poskočen,cilinder ki sem ga mu privoščil je od Tomosa junior-ja(kopija).
Cilinder je že v osnovi malo bolj površno izdelan glede finiša in ostalih zadev.
Presenetili so me tajmingi,ki so še kar točni glede na original cilinder.
Robovi v sammem cilindru so zelo ostri,kar ni dobro za batne obročke lahko hitro zapnejo v kanal in popokajo.
Kanali(izpušni,sesalni in pretočni so že v osnovi dovolj veliki za kasnejše dodelave).
Cilinder je malo predolg zato sem ga moral dati postružiti za 1.8 mm v mojem primeru(najbolje da ga damo na blok in vidimo koliko ga je potrebno odstružiti....odvisno kaj hočeš lahko ga zgoraj pri glavi odstružiš lahko pa ga spodaj pri bloku,tako kot sem storil jaz)

Z biaksom in nastavki sem ga dodelal v moje želje in sedaj je prava umetnost;
-povečal sem mu izpušni in ga dvihnil v samem cilindru vrata nisem povečeval samo obrusil in spoliral
-povečal sem mu pretočne in jih za malenkost dvignil
-sesalni je ostal enak samo malenkost sem ga obrusil

Evo slike JUNIOR in BT za lazjo predstavo;

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika



To so slike JUNIOR-ja pred kirurškim posegom;

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


Komentarji zaželeni :D

L.P
Damjan
Use je vredu samo da so hlapi bencina sveži.....upam da nisem edini .....
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: ATX raketa

Odgovor Napisal/-a KVAS »

Nočem bit pameten, ampak tole je daleč od umetnosti. Zakaj ste ga drejal od spodaj? Zdej si zmanjšu kote odpiranja pretočnih in izpušnega kanala ter poveču kot odpiranja sesalnega kanala. Nima nobenga smisla... Na kakšnih stopinjah pa so sedaj kanali ?
denso26
glava cilindra
Prispevkov: 539
Pridružen: Pe Okt 15, 2010 9:43 am
Kraj: Šentvid pri Stični

Re: ATX raketa

Odgovor Napisal/-a denso26 »

KVAS napisal/-a:Nočem bit pameten, ampak tole je daleč od umetnosti. Zakaj ste ga drejal od spodaj? Zdej si zmanjšu kote odpiranja pretočnih in izpušnega kanala ter poveču kot odpiranja sesalnega kanala. Nima nobenga smisla... Na kakšnih stopinjah pa so sedaj kanali ?
Od spodaj je postružen zato, ker je ob poliranju izpušnega kanala ponesreč dvignu rob na 23mm če se ne motim, pretočne je pol pa z biaxom dvignu prav tako najbrž usis.
https://t.me/pump_upp
trunkelj123
auspuh lager
Prispevkov: 18
Pridružen: Sr Jan 16, 2013 8:16 pm

Re: ATX raketa

Odgovor Napisal/-a trunkelj123 »

KVAS napisal/-a:Nočem bit pameten, ampak tole je daleč od umetnosti. Zakaj ste ga drejal od spodaj? Zdej si zmanjšu kote odpiranja pretočnih in izpušnega kanala ter poveču kot odpiranja sesalnega kanala. Nima nobenga smisla... Na kakšnih stopinjah pa so sedaj kanali ?

Cilinder je zato postružen spodaj ker je predolg....z vrha mas tajminge če jih meriš z "šublerjem" glede na original cilinder točne, če bi pa ga z vrha odstružil bi pa spremenil kote vseh tajmingov;
-izpuh bi bil višji za 1,8 mm(postal bi 191)
-pretočni bi bil višji za 1.8mm (postali bi 133)
- sesalni bi bil višji za 1,8mm ( postal bi 151)

zdaj pa je cilinder dodelan glede pretočnih in izpušnega,sesalni je seriski ampak ga bom uravnaval z batom na sesalni strani.
sedaj je 187,5 izpušni
pretočni so 124
sesalni je 161

bo to dobro ali še kaj spremenim?

L.p Damjan
Use je vredu samo da so hlapi bencina sveži.....upam da nisem edini .....
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: ATX raketa

Odgovor Napisal/-a golnar »

problem je bil ker je bil cilinder previsok za nič manj 1.8mm! ker je nažalost ob poliranju oz finiširanju na izpušnem kanalu, le-tega precej povišal, na 187° pretočni pa so ostali na cca 120°. no pretočni so se potem nekoliko že dvignili z biaksom, vendar jih glede na to da ima izpuh 187°, jih bo verjetno treba še malo. lastnik je sicer v štartu želel zadevo vozno v vseh obratih, vendar kakor je cilinder sedaj izpadel, bo to nemogoče. morda bi malo več življenja mašina obdržala na nizkih, če pretočne obrži kot so trenutno, torej 124°, čeprav osebno mislim da to nebo dosti pomagalo, kvečjemu bo zamorilo tisto moč ki bi jo cilinder dal od sebe ob primernih pretokih, torej približno 128°.

definitivno pa se bo vrtelo da bo veselje :)
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: ATX raketa

Odgovor Napisal/-a KVAS »

A zdaj pa razumem, torej si hotu dosežt nižje tajminge, ker si z biaksom kanal že preveč dvignu? Pomojm je najbol, da zdej izkoristiš take kote kot jih maš, vozt se bo še vseeno dal.
a35
glava cilindra
Prispevkov: 579
Pridružen: Sr Sep 12, 2012 11:26 am
Kraj: ljubljana

Re: ATX raketa

Odgovor Napisal/-a a35 »

jast imam tudi junior cilinder, sem popravil toleranco in kanale. samo zaradi višine pa nisem nič gledal. a je kakšna možnost da preverim mašino ko je cilinder še na motorju?
Nemorem reči da nisem JUNKIE, ker sem zasvojen iz TOMOSOM <3
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
Uporabniški avatar
A5f
glava cilindra
Prispevkov: 547
Pridružen: Ne Jul 18, 2010 8:04 pm
Kraj: Celje

Re: ATX raketa

Odgovor Napisal/-a A5f »

a35 napisal/-a:jast imam tudi junior cilinder, sem popravil toleranco in kanale. samo zaradi višine pa nisem nič gledal. a je kakšna možnost da preverim mašino ko je cilinder še na motorju?
samo glavo cilindra moreš dol vzeti in s šublerjem zmeriti kanale od vrha cilindra.
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: ATX raketa

Odgovor Napisal/-a golnar »

ne od vrha cilindra, pač pa od TDC. aja pa kar se tolerance tiče se mi zdi na tem cilindru vredu. med batom in cilindrom je lepih 5-6 stotink.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
trunkelj123
auspuh lager
Prispevkov: 18
Pridružen: Sr Jan 16, 2013 8:16 pm

Re: ATX raketa

Odgovor Napisal/-a trunkelj123 »

KVAS napisal/-a:A zdaj pa razumem, torej si hotu dosežt nižje tajminge, ker si z biaksom kanal že preveč dvignu? Pomojm je najbol, da zdej izkoristiš take kote kot jih maš, vozt se bo še vseeno dal.



...Vozit se bo dalo,samo se malo moram pretočene dvigniti,pa bo cilinder pripravljen.
Cilinder je ok glede tajmingov in tudi brušen je zelo točno 38,02mm.
Kot pravim če meriš z vrha kjer pride glava je glede tajmingov zelo točen na original cilinder samo je spodaj malo predolg zato sem ga tudi postružil,de je zdaj tako kot mora biti(ko sem popravljal izpušno odprtino nisem bil pozoren dovolj in po končanem poliranju je postal kot izpuha 187).

Bat (kot vemo je malenkost v konus postružen bolj natančno povedano pri batnih obročkih-čelu bata je manjši kot zadaj pri koncu-repkih),pa je 37,97 mm vse pa je merjeno z digitalnim pomičnim merilom-Šublerjem.

Imam pa tudi eno vprašanje,če jaz prav zatopim kaj govorijo knjige ...se pravi kot pretočnih mora biti usklajen z kotom izpušnega , da bodo pretočni filali cilinder na obratih za katerega je bil narejen izpušni kot ?

L.P
Damjan :D
Use je vredu samo da so hlapi bencina sveži.....upam da nisem edini .....
Odgovori