Nabijalnik

Vse kar vam pade na pamet
Odgovori
Whbund
zobnik
Prispevkov: 245
Pridružen: Sr Maj 25, 2011 12:42 pm

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a Whbund »

filius napisal/-a:Čeprov mal dvomim, ampak mogoče pa kdo ve oz. je zasledil, če se bo kdaj v bližnji prihodnosti potekal tečaj varnega rokovanja z orožjem? Na netu ni nič pametnega.... :)
V medvodah je tečaj varnega rokovnja z orožjem na vsake 3 tedne, vsaj pred leti ko sem ga jaz opravil je bilo tako. Cirka 150€ stane, traja 10ur ter nato še streljanje na strelišču na Prulah.

Lp

Edit: Boško Doneski GSM: 041-416-961 Njega pokliči pa se prijavi.
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a filius »

Whbund napisal/-a:
filius napisal/-a:Čeprov mal dvomim, ampak mogoče pa kdo ve oz. je zasledil, če se bo kdaj v bližnji prihodnosti potekal tečaj varnega rokovanja z orožjem? Na netu ni nič pametnega.... :)
V medvodah je tečaj varnega rokovnja z orožjem na vsake 3 tedne, vsaj pred leti ko sem ga jaz opravil je bilo tako. Cirka 150€ stane, traja 10ur ter nato še streljanje na strelišču na Prulah.

Lp

Edit: Boško Doneski GSM: 041-416-961 Njega pokliči pa se prijavi.
Ok to sem rabil! Bom poklical :)

Hvala za odgovor :)
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
hoomzi
zariban cilinder
Prispevkov: 128
Pridružen: Pe Avg 20, 2010 2:54 pm

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a hoomzi »

maatej napisal/-a:dobr, pustmo to ker je isto kot če se začenmo kregat al je bol vw al honda pa čeprov usi vemo da honda zmaga :P
Slika

fantje, fantje navor je vazn, ne pa to da gre masina do 9k obratov in tut 3.2l je se vseen velik več k 1.6 pa da sploh neb sli o ostalih VAG petardah razpravlat, 2.7bi turbo iz s4ke, V10 5.2l iz r8 in ostalih:)
in evo vam 3.2 vr6 VW motor v akciji
http://www.youtube.com/watch?v=24EVpjKCkdw

aj čau
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a Pata »

Po domače ti navor rabiš za vleko oz traktor. Če bi navor igral glavno vlogo pri zmogljivosti bi formula ena imela verjetno malo več kot 270Nm navora. Ključni so konji... sedaj je samo odvisno kako jih dobiš ali z navorom... torej rečmo prostornina,cilindri,prisilno polnjenje itd... Ali pa je tle druga opcija... obrati. Zakaj to? Ker je logika HP=navor × RPM/5252 Torej recimo formula je to dobila z obrati bol kot z navorom. Drgači pa tudi tako je... "Konjske moči so koliko hitro boš ti zadel ograjo. Navor pa koliko daleč boš ograjo z seboj peljal." Torej če govorimo o zmogljivosti samega avta rečmo da imamo 2 enaka avta in dva različna motorja v njih... eden rečmo atmosfreski 2.0L - 250hp drugi pa nevem 3.5 - 250hp. Uglaunem da so enaki konji se pravi v tem primeru bi logično več navora imel 3.5 in 2.0 bi se vrtel višje. Teortično bi lahko celo 2.0 bil hitrejši oziroma to je tudi praksa pokazala (Keichi Tsuchiya) je tole testiral. To je to z moje strani. Drugače je pa to forum bolj o mopedih usaj okej da smo v nabijalniki :) Aja enkrat sm še neki slišal... "The power without control is nothing" ;)
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Uporabniški avatar
peropodgurc
auspuh
Prispevkov: 849
Pridružen: Po Jun 14, 2010 1:57 pm
Kraj: Novo mesto

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a peropodgurc »

filius napisal/-a:Čeprov mal dvomim, ampak mogoče pa kdo ve oz. je zasledil, če se bo kdaj v bližnji prihodnosti potekal tečaj varnega rokovanja z orožjem? Na netu ni nič pametnega.... :)

Malo po lovskih zvezah vprašaj.Vem da so imeli lovski pripravniki razne tečaje.Drugače pa kakšno strelsko društvo ima verjetno kaj takega.
TOMOS
hoomzi
zariban cilinder
Prispevkov: 128
Pridružen: Pe Avg 20, 2010 2:54 pm

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a hoomzi »

Pata napisal/-a:Po domače ti navor rabiš za vleko oz traktor. Če bi navor igral glavno vlogo pri zmogljivosti bi formula ena imela verjetno malo več kot 270Nm navora. Ključni so konji... sedaj je samo odvisno kako jih dobiš ali z navorom... torej rečmo prostornina,cilindri,prisilno polnjenje itd... Ali pa je tle druga opcija... obrati. Zakaj to? Ker je logika HP=navor × RPM/5252 Torej recimo formula je to dobila z obrati bol kot z navorom. Drgači pa tudi tako je... "Konjske moči so koliko hitro boš ti zadel ograjo. Navor pa koliko daleč boš ograjo z seboj peljal." Torej če govorimo o zmogljivosti samega avta rečmo da imamo 2 enaka avta in dva različna motorja v njih... eden rečmo atmosfreski 2.0L - 250hp drugi pa nevem 3.5 - 250hp. Uglaunem da so enaki konji se pravi v tem primeru bi logično več navora imel 3.5 in 2.0 bi se vrtel višje. Teortično bi lahko celo 2.0 bil hitrejši oziroma to je tudi praksa pokazala (Keichi Tsuchiya) je tole testiral. To je to z moje strani. Drugače je pa to forum bolj o mopedih usaj okej da smo v nabijalniki :) Aja enkrat sm še neki slišal... "The power without control is nothing" ;)
vidm da se ne vozis avta, da bi vedu da ti je za vlek oz. pospeševanje ključnega pomena navor, mislim seveda je pomembno oboje ampak definitivno pa niso konji tisti zarad kerih bi avto dobro vleku, sej drugac si lepo povedu tisto z ograjo, ampak mal narobe razumeš konji so ti važni za končno ne pa za pospešek.....zdej za primer si dal F1, F1 z voznikom in gorivom tehta nekje 640kg, torej ce bi jo rd primerju z osebnim avtomobilom bi mel ta pri nekje normalnih 1300kg 540nm navora kar je pa že kar lepa cifra, s tem da ma večje območje tistih uporabnih vrtljajev nad nevem 12krpm, pod tem je žal formula mrtva, sej verjetno si opazu da jo počas sploh ne moreš speljat. no dalje, od kje si dobil to formulo?!?!?!?!?!?! karakteristike motorja v smislu navor-HP so velik bl zakomplicirane kokr pa ena simpl formula, naprimer oversquared design (premer bata večji kot hod bata) je primeren za cestne motorje, vozila z majnho težo....u glavnem visoko vretči motorji za dost konjev v visokih obratih in malo navora, undersquare (premer bata manjši kot hod) pa velik navor v nizkih obratih in manjša moč, potem so tuki sesalni kolektorji, izpušni kolktorji, odmične, itd itd pa tudi, kaj pa WRC avtomobili, subaru je mel naprimer 300KM in 700Nm navora?:):):) le zakaj ga rabjo tolk ane:) mogoče zato ker morjo hitr pospeševat iz zaprtih ovinkov, ki jih formula nikole ne bo vidla:) no pa tut če tko pogledaš formula sploh ni tko hitra, kaj pa naprimer GTR 2,8s do 100 s 1700kg teže, proti formuli ki rab 2.6s, audi R8 le mansn (dizel) več kot 2sekunde scat pelje f1 od 0-200kmh, verjetn zarad tega k se vrti do kolk? ene 6000 obratov?:)

tle mas se par casov pa probi en trend vn speljat kaj bolš pospešuje;)
0-200 km/h or 0-124 mph in seconds
In seconds, all proven.

1.3 - Top Fuel Dragster (6000 ps)
5.0 - Benneton B201 Formula 1 (800 ps)
5.6 - Polly Motorsport Trans Am (1427 ps)
6.7 - Audi R8 LeMans (610 ps)
7.4 - Bugatti 16.4 Veyron (1001 ps)
7.8 - Ford GT 1000TT Heffner (1113 ps)
8.5 - Lamborghini Diablo Gemballa (900 ps)
8.7 - 9ff GTurbo 1000 (950 ps)
8.7 - Nissan Skyline R34 Kismo (820 ps)
8.8 - Chevrolet Corvette Z06 Lingenfelter (1124 ps)
8.8 - McLaren F1 (627 ps)
8.9 - Bugatti Veyron (1001 ps)
8.9 - Ferrari König Competition (1000 ps)
8.9 - Dodge Viper 1000TT Hennessey (1047 ps)
9.0 - Toyota Supra BiTurbo (Psycho) (801 ps)
9.2 - Koenigsegg CCX (806 ps)
9.5 - AMG Mercedes CLK GTR 7.3 (621 ps)
9.5 - Porsche 911 GT2 Gemballa Evo 750 (750 ps)
9.5 - Lamborghini Gallardo Heffner (893 ps)
9.6 - Koenigsegg CCR (806 ps)
9.6 - Ruf 987 CTR3 (700 ps)
9.7 - Novitec 599 GTB Bi-Kompressor (808 ps)
9.7 - Porsche 911 Carrera Cabrio 9ff (780 ps)
9.8 - Hohenester HS 650 (650 ps)
9.8 - Pagani Zonda S (555 ps)
9.9 - Dodge Viper 1100TT Hennessey (1100 ps)
9.9 - Saleen S7 TwinTurbo (786 ps)

http://sportscarforums.com/f13/0-200-km ... 29417.html
apn6s freek
auspuh
Prispevkov: 786
Pridružen: Pe Jun 25, 2010 3:12 pm

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a apn6s freek »

no dečki mam pa tut jas ene par vprašanj
no gre se za avtomobile...
da npr golf mk2 1.6 d
kako je s homologacijo pri tem če bi zamenjal orginal sprednje ter zadnje odbijače s gti-jevimi
ter glede širjenja blatnikov ali se to mora homologirati ali ne...
širjenje blatnikov je mišljeno v takem smislu.
-http://i641.photobucket.com/albums/uu13 ... ge0117.jpg
-http://i641.photobucket.com/albums/uu13 ... ure147.jpg

lp.
sašo
če bi bili skuterji zanesljivi bi jih tudi poštarji imeli ;)
Uporabniški avatar
brrm
glava cilindra
Prispevkov: 689
Pridružen: Ne Avg 15, 2010 10:13 pm
Kraj: Rinček

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a brrm »

apn6s freek napisal/-a:no dečki mam pa tut jas ene par vprašanj
no gre se za avtomobile...
da npr golf mk2 1.6 d
kako je s homologacijo pri tem če bi zamenjal orginal sprednje ter zadnje odbijače s gti-jevimi
ter glede širjenja blatnikov ali se to mora homologirati ali ne...
širjenje blatnikov je mišljeno v takem smislu.
-http://i641.photobucket.com/albums/uu13 ... ge0117.jpg
-http://i641.photobucket.com/albums/uu13 ... ure147.jpg

lp.
sašo
glede maske ti nebi težili, za odbijače nisem prepričan glede blatnikov pa bi ker kar se v SLO razširi na avtomobilu in ni original se mora homologirat tudi če lito platišče odstopa od roba blatnika 1mm al več ni vredu. takšen problem je imel moj prijatelj in je moral homologirat ker je bila litka širša od roba blatnika.
pazi da te pazi ne zapazi ker če te pazi zapazi se pazi :D
Jani počivaj v miru!
petrolhead! :D
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a KVAS »

apn6s freek napisal/-a:no dečki mam pa tut jas ene par vprašanj
no gre se za avtomobile...
da npr golf mk2 1.6 d
kako je s homologacijo pri tem če bi zamenjal orginal sprednje ter zadnje odbijače s gti-jevimi
ter glede širjenja blatnikov ali se to mora homologirati ali ne...
širjenje blatnikov je mišljeno v takem smislu.
-http://i641.photobucket.com/albums/uu13 ... ge0117.jpg
-http://i641.photobucket.com/albums/uu13 ... ure147.jpg

lp.
sašo
Pomoje se sploh nebi dalo, ker je homemade.
denso26
glava cilindra
Prispevkov: 539
Pridružen: Pe Okt 15, 2010 9:43 am
Kraj: Šentvid pri Stični

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a denso26 »

KVAS napisal/-a:
apn6s freek napisal/-a:no dečki mam pa tut jas ene par vprašanj
no gre se za avtomobile...
da npr golf mk2 1.6 d
kako je s homologacijo pri tem če bi zamenjal orginal sprednje ter zadnje odbijače s gti-jevimi
ter glede širjenja blatnikov ali se to mora homologirati ali ne...
širjenje blatnikov je mišljeno v takem smislu.
-http://i641.photobucket.com/albums/uu13 ... ge0117.jpg
-http://i641.photobucket.com/albums/uu13 ... ure147.jpg

lp.
sašo
Pomoje se sploh nebi dalo, ker je homemade.
jst pa mislim da ne bi smel bit problemov če je le narjen po kakšnem standardu, če lohk homemade buggye homologirajo pol ni hudič da si ne bi enga odbijača mogu zrihtat.
https://t.me/pump_upp
Odgovori