Ja, dober način, to s koti mi ni problem , sem naredil na meni bolj preprost način(autocada ne obvladam), da si iz conelayout sprintam plašč pa se pol preko plašča igram in se mi lepo izide, samo zanimalo me je še za kakšen drugi način.gasper mahkota napisal/-a:Jaz header najprej narišem v avtocad-u in ga razdelim na dele, s katerimi bom naredil krivino, ter na vsakem delu kotiram fi luknje(fi se zaradi kota povečuje) Potem pa odprem program Cone Layout, v katerega vnesem dolžino, ter začetni in končni fi delčka krivine ter pod kakšnim kotom je delček prisekan na vsaki strani. Ko delaš s tem programom morš dat obvezno enak kot(°)med dvema deloma krivine, če ga ne daš, se dela med sabo ne bosta lepo ujemala, ter varjenje bo zahtevnejše. Najbol se to pozna pri večjih fi-jih(mid-konus) .Se pravi če hočeš da je zadnji konus 8°navzgor, daš pri midu+4°,pri konusu pa -4°, in nikoli samo zadnji konus za 8°, mid pa 0°. Vse to velja za ta program.denso26 napisal/-a:Zanima me na kakšen način delate header, da pri vsakem delu ohranite isti kot?
Lp, Gašper
Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna vprašanja o tuningu
https://t.me/pump_upp
Re: Razna vprašanja o tuningu
Kolko kojou bi zdržala apn blajrca z tisto ojnico od nsr (al ka že dajate zeno ojnico)?? bi zdržala kej več k 15? zadeva bi mela 85ccm
Re: Razna vprašanja o tuningu
kaj boš pa dal gor z 85 ccm če ni skrivnost
Re: Razna vprašanja o tuningu
bi mi kdo lahko na hitro razložu uporabe exhaust kakulatorja ali pa mi izračunal izpuh!??Lahko na zs!!
Re: Razna vprašanja o tuningu
ko oz. če bo kdaj narjen bo pršo posnetk pa vse razloženmarkeec napisal/-a:kaj boš pa dal gor z 85 ccm če ni skrivnost
Re: Razna vprašanja o tuningu
okej čakamo
Re: Razna vprašanja o tuningu
js bi pa vprašal koliko odrezati bat. imam tomos funtastic 25 z original cilindrom, malo predelanim izpuhom (ravna krivina, in pa na dušilcu malo večja lukna) in pa povrtan uplinjač.
Re: Razna vprašanja o tuningu
bata raje ne reži če ne veš zakaj se ga režezzz napisal/-a:js bi pa vprašal koliko odrezati bat. imam tomos funtastic 25 z original cilindrom, malo predelanim izpuhom (ravna krivina, in pa na dušilcu malo večja lukna) in pa povrtan uplinjač.
drugače pa lahko odrežeš na izpušni strani toliko da bat v ZMT pokriva izpušni kanal + 2mm
na sesalni strani ga ne reži ker boš spremenil kot sesanja (mislim da nimaš lamelnega ventila)
Re: Razna vprašanja o tuningu
A5f napisal/-a:bata raje ne reži če ne veš zakaj se ga režezzz napisal/-a:js bi pa vprašal koliko odrezati bat. imam tomos funtastic 25 z original cilindrom, malo predelanim izpuhom (ravna krivina, in pa na dušilcu malo večja lukna) in pa povrtan uplinjač.
drugače pa lahko odrežeš na izpušni strani toliko da bat v ZMT pokriva izpušni kanal + 2mm
na sesalni strani ga ne reži ker boš spremenil kot sesanja (mislim da nimaš lamelnega ventila)
kaj bom pa pridobil stem?
Re: Razna vprašanja o tuningu
lažji bat...