Kao sto vidis idem postepeno sa temom. Trenutno je tema u 2008. godini, a sada je 2013. Za 5 godina se svasta izdesava....
Jos nisam stigao do D6 sa temom, al sam imao nameru i to da predstavim. Ali ipak necu, jer je ovde izgleda glavna tema razgovora zaljenje za starim 4H
Ako nema sta pametnije da napise, neka ne zali APN 4H bar ne u mojoj temi, jer je za mene to uvreda. U ovaj apn je ulozeno previse ljubavi , vremena i para da bi neko za sve to rekao da je steta sto je unisten jedan stari krs APN 4H koji bi iovako istrulio da ga ja nisam kupio.
Mozes pisati na kojem hoces jeziku, meni je predstavlja problem, mogu da razumem preko translate.google. Ja da znam slovenacki pisao bi na slovenackom iz postovanja prema vasem forumu, ali nazalost ne znam.
Apn-SL/BT by pajser9
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 15
- Pridružen: Po Avg 01, 2011 10:16 am
Re: Apn-SL/BT by pajser9
D6 je več vreden kot hippie sam tole je samo predelan apn ki jih je v sloveniji, srbiji in na hrvaškem ogromno! Ziher bi bil obnovljen hippie vreden vsaj 3x več kot ta predelan apn Res škoda..... Glavno da je tebi všeč
Drugače pa je lep apn! Tako naprej!
lp
Peter
Drugače pa je lep apn! Tako naprej!
lp
Peter
Zadnjič spremenil peromen123, dne So Jan 05, 2013 4:23 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- batzajla
- Prispevkov: 36
- Pridružen: Sr Apr 06, 2011 8:10 pm
Re: Apn-SL/BT by pajser9
Imaš pm.
Re: Apn-SL/BT by pajser9
Samo predstaviti svoj projekt, a također će biti neki dobri komentari.
lp.
lp.
Nisam ja neki čarobnjak, a nemam ni magični štap!
Re: Apn-SL/BT by pajser9
Vsaj predstavlja dobro projekt. Jaz hočem slišati naprej.
Od tistega hipija je pa itak samo belanca ostala in vprašanje če so bili papirji in ostalo tako da se je pač odločil nekaj drugega ven izdelat.
Upam da si vsaj prodal redke kose od hipija komu ki obnavlja tak motor in mu bodo prišli prav.
Ajde da slišimo naprej.
Od tistega hipija je pa itak samo belanca ostala in vprašanje če so bili papirji in ostalo tako da se je pač odločil nekaj drugega ven izdelat.
Upam da si vsaj prodal redke kose od hipija komu ki obnavlja tak motor in mu bodo prišli prav.
Ajde da slišimo naprej.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Apn-SL/BT by pajser9
Motor 2009. godine nije najbolje isao zbog problema sa karburatorom, koji su reseni pocetkom 2010. godine, da bi sredinom godine postigao brzinu od 110km/h (digitanlo merenje), a po analognim satovima bilo je to oko 115km/h. Imao je snage na pretek, saltao sam ga brzo na pola kvacila , a osecaj je bio kao na nekom high end tuning skuteru, jer nije bilo smanjenja obrtaja pri menjanju brzina, samo je punio i punio, ni sam ne znam odakle je imao toliko snage.....
sve je to bilo e lepo dok je trajalo....krajem sezone masina je pocela da gubi snagu i bukvalno je izdahnula.....dosla je zima pa sam parkirao motor u garazu.
Nakon zime, motor nije isao nikako. Jedva je 70km/h.... probao sam svasta, igrao se sa paljejem, karburatorom, probao drugi auspuh, menjao karike ali nije vredelo pa sam odustao jer sam vec bio zasicen i preumoran od svega toga. Usledilo je skoro godinu dana pauze kada se nisam bavio Tomosima, hteo sam malo da odmorim....
Zima 2011, bio je to poslednji mali pokusaj da ozivim motor i vratim mu snagu, ali bezuspesno. Nije to bilo to kao pre. Trebala mu je kompletna generalna i kompletno stelvoanje, a ja tada to nisam nameravao, jer sam imao druge planvoe...
Slika na dan kada sam ga rasturio u delove i zapoceo sa izradom D6 replike
sve je to bilo e lepo dok je trajalo....krajem sezone masina je pocela da gubi snagu i bukvalno je izdahnula.....dosla je zima pa sam parkirao motor u garazu.
Nakon zime, motor nije isao nikako. Jedva je 70km/h.... probao sam svasta, igrao se sa paljejem, karburatorom, probao drugi auspuh, menjao karike ali nije vredelo pa sam odustao jer sam vec bio zasicen i preumoran od svega toga. Usledilo je skoro godinu dana pauze kada se nisam bavio Tomosima, hteo sam malo da odmorim....
Zima 2011, bio je to poslednji mali pokusaj da ozivim motor i vratim mu snagu, ali bezuspesno. Nije to bilo to kao pre. Trebala mu je kompletna generalna i kompletno stelvoanje, a ja tada to nisam nameravao, jer sam imao druge planvoe...
Slika na dan kada sam ga rasturio u delove i zapoceo sa izradom D6 replike