Prvi avtomobil
- sinko.dejan
- predelana mašina
- Prispevkov: 1620
- Pridružen: So Dec 11, 2010 4:42 pm
- Kraj: Šentjernej
Re: Prvi avtomobil
Ne da bi se kregau al pa kej ampak če bi bolj podrobno šli gledat hondo pa VW bi nazadje bila zelo podobna vsak ima svoje minuse in pluse, sicer sem bol za VWje ampak vsak ima svoje prednosti.
Motor ---> moja DRUGA ljubezen...
Garaža --- > moj dom...
Adrenalinska vožnja ---> moje življenje...
bencin -------->moja KRI
Garaža --- > moj dom...
Adrenalinska vožnja ---> moje življenje...
bencin -------->moja KRI
Re: Prvi avtomobil
odvisno za kaj se ti gre ... športnost al comfort ...sinko.dejan napisal/-a:Ne da bi se kregau al pa kej ampak če bi bolj podrobno šli gledat hondo pa VW bi nazadje bila zelo podobna vsak ima svoje minuse in pluse, sicer sem bol za VWje ampak vsak ima svoje prednosti.
Re: Prvi avtomobil
Še vsak je pristal na comfort, mogoče prve par let se ti gre za športnost potem pa se človk umiri:)aljo69 napisal/-a:odvisno za kaj se ti gre ... športnost al comfort ...sinko.dejan napisal/-a:Ne da bi se kregau al pa kej ampak če bi bolj podrobno šli gledat hondo pa VW bi nazadje bila zelo podobna vsak ima svoje minuse in pluse, sicer sem bol za VWje ampak vsak ima svoje prednosti.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Prvi avtomobil
do kakih 25-30 ziher nebom gledu comfort ...ampak avto za znoret ... in vti naprimer je tak dvoličn avto ... pod 5k obratov je pač kot vsak ostali ... na 5000-5500 pa vtec pržge pol mu ga pa pipne kasneje pa kak civic 2.2cdti čipan na 180KM za comfort
Re: Prvi avtomobil
Ma ne bi rekel, da je temu tako. Moj fotr naprimer ima Acorda tovarniško znižanega s tovarniškim body kitom in 2.2 vti mašino z 230 konji in sekvenčnim menjalnikom. Pa je rekel, da bo naslednji avto spet sportivo. Sportaki ti nekako zlezejo pod kožo.filius napisal/-a:Še vsak je pristal na comfort, mogoče prve par let se ti gre za športnost potem pa se človk umiri:)aljo69 napisal/-a:odvisno za kaj se ti gre ... športnost al comfort ...sinko.dejan napisal/-a:Ne da bi se kregau al pa kej ampak če bi bolj podrobno šli gledat hondo pa VW bi nazadje bila zelo podobna vsak ima svoje minuse in pluse, sicer sem bol za VWje ampak vsak ima svoje prednosti.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Prvi avtomobil
accord type R ? ker letnik prbližno ?Pich napisal/-a:
Ma ne bi rekel, da je temu tako. Moj fotr naprimer ima Acorda tovarniško znižanega s tovarniškim body kitom in 2.2 vti mašino z 230 konji in sekvenčnim menjalnikom. Pa je rekel, da bo naslednji avto spet sportivo. Sportaki ti nekako zlezejo pod kožo.
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Prvi avtomobil
F22A Motor... čeprav original sicer nima 230hp...
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Re: Prvi avtomobil
Ko sem ga kupil, je imel yugo 50.000 km. Takoj sem ga predelal in do 107.000 km nisem odpiral motorja. Potem sem ga prodal. Vmes sem bil z njim med drugim tudi v Grčiji.....golnar napisal/-a:komot se lahko vrti tolk... nevem zakaj se nebi... le dejstvo je da potem mašina ne drži... praktično nič.
Z njim sem vozil avtoslalome in tudi zmagal na eni dirki
Lahko verjamete, lahko ne, ampak se ne lažem.
Pri 9000 rpm ni še nobe ventil "šel po zraku", vsi so še lepo sledili. Bili so pa lažji od originalnih skoraj za polovico, "talirji" so bili iz aluminija.
Avto je bil za vozit taka majka, da mi niti en kasneje ni nudil takih užitkov- čeprav sem imel še en yugo gvx kasneje. Tisti je imel celo NOS in 109 namerjenih Km (brez NOSA, tega je bilo še 45km na knofu)
Re: Prvi avtomobil
Na prvi je yugec, ki je šel do 9krpm:
Na drugi sliki je šoba za NOS, ki sem jo naredil iz avtomobilske antene in teflonske podloge. To je bil drugi avto v SLO, ki je imel NOS:
In še notranjost tega drugega. Na ročici menjalnika je gumb, ki je vklopil NOS:
Na drugi sliki je šoba za NOS, ki sem jo naredil iz avtomobilske antene in teflonske podloge. To je bil drugi avto v SLO, ki je imel NOS:
In še notranjost tega drugega. Na ročici menjalnika je gumb, ki je vklopil NOS: