Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
tuning
kriva felna
Prispevkov: 63
Pridružen: Po Avg 16, 2010 1:08 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tuning »

Imam spet eno vprašanje. V čem se loči drejanje cilindra in honanje. Kaj to pomeni, da se s honjanjem površina cilindra bolj na fino obdela ali kaj? No sedaj pa vprašanje. Ko pač poširamo celinder na želen fi ali se mora potem tudi glava pač poširati za tisti fi cilindra? Zanimam e še nekaj. Na forumu sem zsledil, da nekateri polirajo karterje itd. In me zanima kaj se stem pridobi in kakšna pasta mora biti zato. Ali je to navadna polir pasta ali kakšna mora biti?
Whbund
zobnik
Prispevkov: 245
Pridružen: Sr Maj 25, 2011 12:42 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Whbund »

tuning napisal/-a:Imam spet eno vprašanje. V čem se loči drejanje cilindra in honanje. Kaj to pomeni, da se s honjanjem površina cilindra bolj na fino obdela ali kaj? No sedaj pa vprašanje. Ko pač poširamo celinder na želen fi ali se mora potem tudi glava pač poširati za tisti fi cilindra? Zanimam e še nekaj. Na forumu sem zsledil, da nekateri polirajo karterje itd. In me zanima kaj se stem pridobi in kakšna pasta mora biti zato. Ali je to navadna polir pasta ali kakšna mora biti?
Drejanje je drejanje...struženje valja na želen fi in toleranco.

Honanje je površinska obdelava. Po steni valja dobimo cik-cak vzorec risov v katerih se zadržuje olje in konkretno zmanjšamo trenje med batnimi obročki in steno cilindra zaradi oljnega filma, ki se ustvari.

Glava se lahko poširi na fi valja in se dela razne squize. Za normalno uporabo mopeda pa je lahko original, ni nič narobe.

Poliranje karterja je konkretna potrata časa, efekt je mogoče še slabši kot, če je karter zgolj matiran oz. fino peskan. Pri obdelavi karterja se ponavadi osredotoča na manjšanje zračnosti med pogonsko gredjo (polovičkami) in karterjem, da pridobimo na hitrosti mešanice iz podbatnega prostora skozi pretočne kanale zaradi večjega tlaka.
iskrademon
auspuh
Prispevkov: 908
Pridružen: To Nov 01, 2011 6:06 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a iskrademon »

sem že enkrat vprašal ampak nisem dobil konkretnega odgovora sam pa tudi nisem najbolj izkušen v predelavah. Zanima me koliko bi pridobil na original apn z nižanjem in squishem na glavi ? koliko naj nižam glavo? Imam namreč apna ki je še v originalu in ne gre nikamor. rabil bi malce več navora.Brez spreminjanja prenosov, ker že tako gre počasi XD
akasa
vplinjač
Prispevkov: 444
Pridružen: Ne Jul 25, 2010 4:59 pm
Kraj: bliz krškega

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a akasa »

iskrademon napisal/-a:sem že enkrat vprašal ampak nisem dobil konkretnega odgovora sam pa tudi nisem najbolj izkušen v predelavah. Zanima me koliko bi pridobil na original apn z nižanjem in squishem na glavi ? koliko naj nižam glavo? Imam namreč apna ki je še v originalu in ne gre nikamor. rabil bi malce več navora.Brez spreminjanja prenosov, ker že tako gre počasi XD
Z nižanjem ne kej dost... dej L bat oz. še bolše konus v auspu pa boš meu navor ;)
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

Z nižanjem glave dobiš kar nekaj na moči motorja, precej več kot z L batom.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
iskrademon
auspuh
Prispevkov: 908
Pridružen: To Nov 01, 2011 6:06 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a iskrademon »

kaj pa z proti konusem v izpuhu pridobiš in kaj izgubiš? je tule ker majster z okolice celja, ki bi mi naredli protikonus?
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

zanima me kako je kaj z membranskimi fergih na tomosih...kako je z podtlakom?
Uporabniški avatar
A5f
glava cilindra
Prispevkov: 547
Pridružen: Ne Jul 18, 2010 8:04 pm
Kraj: Celje

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a A5f »

tomosjakarac napisal/-a:zanima me kako je kaj z membranskimi fergih na tomosih...kako je z podtlakom?
jaz sem imel na tomosu 3 različne membranske ferge, noben od njih ni deloval brez podtlaka (naj bi delovali ker je tank višje od ferga) za podtlak sem prevrtal blok motorja in naredil nastavek kamor sem s pritrdil cev iz ferga (za podtlak)
nobenega od treh fergov nisem uspel nastaviti da bi delovali 100% na vseh obratih. Na koncu sem kupil navaden uplinjač in zadelal luknjo od podtlaka.
Mislim da nikoli več ne bom tiščal membranskega ferga na tomosa...
To je z moje strani
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

A5f napisal/-a:
tomosjakarac napisal/-a:zanima me kako je kaj z membranskimi fergih na tomosih...kako je z podtlakom?
jaz sem imel na tomosu 3 različne membranske ferge, noben od njih ni deloval brez podtlaka (naj bi delovali ker je tank višje od ferga) za podtlak sem prevrtal blok motorja in naredil nastavek kamor sem s pritrdil cev iz ferga (za podtlak)
nobenega od treh fergov nisem uspel nastaviti da bi delovali 100% na vseh obratih. Na koncu sem kupil navaden uplinjač in zadelal luknjo od podtlaka.
Mislim da nikoli več ne bom tiščal membranskega ferga na tomosa...
To je z moje strani
u glavnem delal je tudi brez podtlaka? verjetno je bil vzrok za težko nastavljanje kje drugje..
Uporabniški avatar
A5f
glava cilindra
Prispevkov: 547
Pridružen: Ne Jul 18, 2010 8:04 pm
Kraj: Celje

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a A5f »

delal je tudi brez podtlaka ampak je dobival premalo bencina 5-10 sekund je deloval normalno potem je hotel moped ugasniti
ko je par sekund laufal pod štant gasom je spet delal 5-10 sekund...

razloga zakaj ga nisem uspel nastaviti nisem ugotovil
pri vseh treh fergih sem lahko nastavil samo v visokih ali pa samo na nizkih obrati in koliko sem bral membranski ferg niso narjeni da bi laufali vredu v širokem razponu obratov
Odgovori