Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna vprašanja o tuningu
Imam spet eno vprašanje. V čem se loči drejanje cilindra in honanje. Kaj to pomeni, da se s honjanjem površina cilindra bolj na fino obdela ali kaj? No sedaj pa vprašanje. Ko pač poširamo celinder na želen fi ali se mora potem tudi glava pač poširati za tisti fi cilindra? Zanimam e še nekaj. Na forumu sem zsledil, da nekateri polirajo karterje itd. In me zanima kaj se stem pridobi in kakšna pasta mora biti zato. Ali je to navadna polir pasta ali kakšna mora biti?
Re: Razna vprašanja o tuningu
Drejanje je drejanje...struženje valja na želen fi in toleranco.tuning napisal/-a:Imam spet eno vprašanje. V čem se loči drejanje cilindra in honanje. Kaj to pomeni, da se s honjanjem površina cilindra bolj na fino obdela ali kaj? No sedaj pa vprašanje. Ko pač poširamo celinder na želen fi ali se mora potem tudi glava pač poširati za tisti fi cilindra? Zanimam e še nekaj. Na forumu sem zsledil, da nekateri polirajo karterje itd. In me zanima kaj se stem pridobi in kakšna pasta mora biti zato. Ali je to navadna polir pasta ali kakšna mora biti?
Honanje je površinska obdelava. Po steni valja dobimo cik-cak vzorec risov v katerih se zadržuje olje in konkretno zmanjšamo trenje med batnimi obročki in steno cilindra zaradi oljnega filma, ki se ustvari.
Glava se lahko poširi na fi valja in se dela razne squize. Za normalno uporabo mopeda pa je lahko original, ni nič narobe.
Poliranje karterja je konkretna potrata časa, efekt je mogoče še slabši kot, če je karter zgolj matiran oz. fino peskan. Pri obdelavi karterja se ponavadi osredotoča na manjšanje zračnosti med pogonsko gredjo (polovičkami) in karterjem, da pridobimo na hitrosti mešanice iz podbatnega prostora skozi pretočne kanale zaradi večjega tlaka.
-
- auspuh
- Prispevkov: 908
- Pridružen: To Nov 01, 2011 6:06 pm
Re: Razna vprašanja o tuningu
sem že enkrat vprašal ampak nisem dobil konkretnega odgovora sam pa tudi nisem najbolj izkušen v predelavah. Zanima me koliko bi pridobil na original apn z nižanjem in squishem na glavi ? koliko naj nižam glavo? Imam namreč apna ki je še v originalu in ne gre nikamor. rabil bi malce več navora.Brez spreminjanja prenosov, ker že tako gre počasi XD
Re: Razna vprašanja o tuningu
Z nižanjem ne kej dost... dej L bat oz. še bolše konus v auspu pa boš meu navoriskrademon napisal/-a:sem že enkrat vprašal ampak nisem dobil konkretnega odgovora sam pa tudi nisem najbolj izkušen v predelavah. Zanima me koliko bi pridobil na original apn z nižanjem in squishem na glavi ? koliko naj nižam glavo? Imam namreč apna ki je še v originalu in ne gre nikamor. rabil bi malce več navora.Brez spreminjanja prenosov, ker že tako gre počasi XD
Re: Razna vprašanja o tuningu
Z nižanjem glave dobiš kar nekaj na moči motorja, precej več kot z L batom.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
-
- auspuh
- Prispevkov: 908
- Pridružen: To Nov 01, 2011 6:06 pm
Re: Razna vprašanja o tuningu
kaj pa z proti konusem v izpuhu pridobiš in kaj izgubiš? je tule ker majster z okolice celja, ki bi mi naredli protikonus?
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja o tuningu
zanima me kako je kaj z membranskimi fergih na tomosih...kako je z podtlakom?
Re: Razna vprašanja o tuningu
jaz sem imel na tomosu 3 različne membranske ferge, noben od njih ni deloval brez podtlaka (naj bi delovali ker je tank višje od ferga) za podtlak sem prevrtal blok motorja in naredil nastavek kamor sem s pritrdil cev iz ferga (za podtlak)tomosjakarac napisal/-a:zanima me kako je kaj z membranskimi fergih na tomosih...kako je z podtlakom?
nobenega od treh fergov nisem uspel nastaviti da bi delovali 100% na vseh obratih. Na koncu sem kupil navaden uplinjač in zadelal luknjo od podtlaka.
Mislim da nikoli več ne bom tiščal membranskega ferga na tomosa...
To je z moje strani
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja o tuningu
u glavnem delal je tudi brez podtlaka? verjetno je bil vzrok za težko nastavljanje kje drugje..A5f napisal/-a:jaz sem imel na tomosu 3 različne membranske ferge, noben od njih ni deloval brez podtlaka (naj bi delovali ker je tank višje od ferga) za podtlak sem prevrtal blok motorja in naredil nastavek kamor sem s pritrdil cev iz ferga (za podtlak)tomosjakarac napisal/-a:zanima me kako je kaj z membranskimi fergih na tomosih...kako je z podtlakom?
nobenega od treh fergov nisem uspel nastaviti da bi delovali 100% na vseh obratih. Na koncu sem kupil navaden uplinjač in zadelal luknjo od podtlaka.
Mislim da nikoli več ne bom tiščal membranskega ferga na tomosa...
To je z moje strani
Re: Razna vprašanja o tuningu
delal je tudi brez podtlaka ampak je dobival premalo bencina 5-10 sekund je deloval normalno potem je hotel moped ugasniti
ko je par sekund laufal pod štant gasom je spet delal 5-10 sekund...
razloga zakaj ga nisem uspel nastaviti nisem ugotovil
pri vseh treh fergih sem lahko nastavil samo v visokih ali pa samo na nizkih obrati in koliko sem bral membranski ferg niso narjeni da bi laufali vredu v širokem razponu obratov
ko je par sekund laufal pod štant gasom je spet delal 5-10 sekund...
razloga zakaj ga nisem uspel nastaviti nisem ugotovil
pri vseh treh fergih sem lahko nastavil samo v visokih ali pa samo na nizkih obrati in koliko sem bral membranski ferg niso narjeni da bi laufali vredu v širokem razponu obratov