Razna vprašanja o tuningu
-
- auspuh
- Prispevkov: 908
- Pridružen: To Nov 01, 2011 6:06 pm
Re: Razna vprašanja o tuningu
bom probo pozimi enkrat znižat kapo, ker mam glih eno viška. Naj pove če že ma kdo znižano glavo in koliko se pozna pri moči, pa za kolko jo je žnižou
Re: Razna vprašanja o tuningu
prej sem glih gledau fergazer pa ma not 82 dizo o.O zaj pa nvm al mi ga zalivle al pa nima vrei vžiga nastavlenega... v pon bom šeu v trgovino pa kupo 68 pa 75 dizo pa bom vido kak je na stvari, če bom pa mogo vžig nastavlat pa mi prosim povejte kak :/
-
- auspuh
- Prispevkov: 786
- Pridružen: Pe Jun 25, 2010 3:12 pm
Re: Razna vprašanja o tuningu
prosim za pomoč pri odločitvi kotov za odpiranje pretočnih in boostov...
izpuh je 188*
pretok ciljam nekje okrog 127*
boost pa nwm kako naj naredim...
tako da prosm za predloge če bo tako vredu...
lp.
izpuh je 188*
pretok ciljam nekje okrog 127*
boost pa nwm kako naj naredim...
tako da prosm za predloge če bo tako vredu...
lp.
če bi bili skuterji zanesljivi bi jih tudi poštarji imeli ;)
Re: Razna vprašanja o tuningu
Boost 122-123°.apn6s freek napisal/-a:prosim za pomoč pri odločitvi kotov za odpiranje pretočnih in boostov...
izpuh je 188*
pretok ciljam nekje okrog 127*
boost pa nwm kako naj naredim...
tako da prosm za predloge če bo tako vredu...
lp.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
-
- auspuh
- Prispevkov: 786
- Pridružen: Pe Jun 25, 2010 3:12 pm
Re: Razna vprašanja o tuningu
drugače je pretok na ca 127 ok?
če bi bili skuterji zanesljivi bi jih tudi poštarji imeli ;)
Re: Razna vprašanja o tuningu
Pretok je kar dober, če bi šel stopinjo više ne bi bilo nič narobe.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja o tuningu
Imam en problem z nastavljanjem vplinjača. Gre za lamo cilinder z koti: izpuh 183, pretok 125 in sesanje160(prtmap by Pich). Sqviš pas 0.9mm. Uplinjač je kopija delorta 21 (YSN),glavna diza 75.Izpuh je predelan lipnik. Motor nekako dela samo, kadar ni priklopljen filter zraka. Med vožnjo je tako, da obrati ne smejo pasti pod 6000, od tam se lepo vrti do 10000. Problem je, ker se obrati težko dvignejo pri polnem plinu, tudi v prostem teku. Svečka je rjavkasto črna, kar še vedno kaže na prebogato zmes.
Zanima me koliko lahko vpliva slabo tesnenje nastavka uplinjača, ker sem enkrat to že imel ampak mi je v prostem teku silil v obrate. !?
Zanima me koliko lahko vpliva slabo tesnenje nastavka uplinjača, ker sem enkrat to že imel ampak mi je v prostem teku silil v obrate. !?
Re: Razna vprašanja o tuningu
Če ne tesni, bo pod malimi obrati silil v višje vrtljaje ali pa sploh ne bo delal.
Če je svečka črna, je diza prevelika.
Če je svečka črna, je diza prevelika.
Re: Razna vprašanja o tuningu
Vžge normalno in dela lepo v prostem teku, le ko dodam polni plin se težko pobere do obratov. Dizo imam najmanjšo kar jih je v setu, ampak za to velikost uplinjača naj bi bila 100 do 110. Torej mi preostane znižanje igle.ro-bi napisal/-a:Če ne tesni, bo pod malimi obrati silil v višje vrtljaje ali pa sploh ne bo delal.
Če je svečka črna, je diza prevelika.
-
- vplinjač
- Prispevkov: 261
- Pridružen: Sr Avg 11, 2010 9:23 am
- Kraj: Radeče
Re: Razna vprašanja o tuningu
nekoga bi lepo prosu če mi lahko da link ali pa kr program , exhaust calculator, jst ga nenajdem na googlu,
al pa če bi biu kir tok dober da bi mi kr zračunu izpuh za nasljednje kote:
vsis:152*
pretok:110*
izpuh:177* širina kanala 22mm
gre se pa za apn cilinder, gor je pa še kapa z squis pasom , ter cilinder je brušen na 40, z 40 l batom , ter uplinjač 20
al pa če bi biu kir tok dober da bi mi kr zračunu izpuh za nasljednje kote:
vsis:152*
pretok:110*
izpuh:177* širina kanala 22mm
gre se pa za apn cilinder, gor je pa še kapa z squis pasom , ter cilinder je brušen na 40, z 40 l batom , ter uplinjač 20