Tomos D6 replika
Re: Tomos D6 replika
gopro1 je sm se zmotu
tko, počas sm začel rihtat novo mašino; cilinder je bil na varjenju, ampak ga bo treba ponovno varit.
fi valja je bil spremenjen, vse površine poravnane.
Danes sm začel rihtat gred, pinwasherji so zožani, treba še zrihtat ostale stvari in dat na prešanje
Dobil sm tudi vodno pumpo in pa kiler
tko, počas sm začel rihtat novo mašino; cilinder je bil na varjenju, ampak ga bo treba ponovno varit.
fi valja je bil spremenjen, vse površine poravnane.
Danes sm začel rihtat gred, pinwasherji so zožani, treba še zrihtat ostale stvari in dat na prešanje
Dobil sm tudi vodno pumpo in pa kiler
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Tomos D6 replika
kaj imaš to za en chiller, meni izgleda strašno velik.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Tomos D6 replika
Grelec kabine od yougta, se mi zdi....
Lp, Matija
Lp, Matija
Re: Tomos D6 replika
tako je, na sliki zgleda velik, drgač se pa super skrije med oklep za gumotriac napisal/-a:Grelec kabine od yougta, se mi zdi....
Lp, Matija
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Tomos D6 replika
Kolikor jaz vem so mojstri te pečice predelovali ( zmanjšali ), ker so prevelike. Pazi, da ti ne bo zmrznila voda notri med vožnjo. Drugače so chillerji veliki tam od 15-18 cm
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Tomos D6 replika
Hladilnika lahko nekaj pokriješ s kartonom, če bo preveč hladil (predpostavljam, da ni termostata)
Re: Tomos D6 replika
Ja saj bi lahko pokril hladilnik, ampak to vpliva na aerodinamiko. Škoda bi bilo dirkalnemu motorju na ta način krasti po nekaj desetink na krog.ro-bi napisal/-a:Hladilnika lahko nekaj pokriješ s kartonom, če bo preveč hladil (predpostavljam, da ni termostata)
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Tomos D6 replika
nikakor ne nekaj desetinkPich napisal/-a: po nekaj desetink na krog.
- sales0
- vplinjač
- Prispevkov: 466
- Pridružen: Če Maj 27, 2010 9:25 pm
- Kraj: Prekmurje-Murski Petrovci
- Kontakt:
Re: Tomos D6 replika
Ja kaj si pa ti mislil? Ne želim izkoristit cerarjeve teme za kreganje in prerekanje o tem gdo ima prav in gdo ne, ampak malo se vprašaj... Kaj je pa ena najpomembnejših elementov tekmovalnega motorja aerodinamika??? Zakaj pa pol ne dirkajo recimo v motot gp z 1500 ccm motorji in 250mm gumami in to brez oklepov??? Zaradi aerodinamike.
Zdaj si pa ti predstavljaj aerodinamični oklep, kateri ima tam naprej kjer je na udaru zračni upor in zračni tok od brzine, in tam imaš eno ploščo 40x40cm. to je velik zračni upor in ta upor pokvari celotno aerodinamično karakteristiko samega oklepa in motorja kot celote. Poleg tega, pa še večji hladilnik ima večjo maso in v večji hladilnik gre tudi več hladilne tekočine kar je spet dodatna masa. No sedaj to nebo vplivalo na 7-8 desetink, ampak bi pa vplivalo recimo 2-3 desetinke na krog.
L.p!
Aleš!
Zdaj si pa ti predstavljaj aerodinamični oklep, kateri ima tam naprej kjer je na udaru zračni upor in zračni tok od brzine, in tam imaš eno ploščo 40x40cm. to je velik zračni upor in ta upor pokvari celotno aerodinamično karakteristiko samega oklepa in motorja kot celote. Poleg tega, pa še večji hladilnik ima večjo maso in v večji hladilnik gre tudi več hladilne tekočine kar je spet dodatna masa. No sedaj to nebo vplivalo na 7-8 desetink, ampak bi pa vplivalo recimo 2-3 desetinke na krog.
L.p!
Aleš!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
Re: Tomos D6 replika
Še jaz bi nekaj dodal, sicer pa ni težko izračunati, za koliko % se pokvari aerodinamika pri motorju, ki ima malenkost manj kot en m2 površine izpostavljene vetru. Pa če dodaš še tistih 10-15 Cm2 , kolikor naj bi bilo kartona...
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa