![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
lp marko
se strinjam s taboeleven napisal/-a:Pozdravljen Marko...
Pa kaj je to?! A ni škoda takega lepega originalnega atx-a predelovati?Ta tvoj mi je bil posebej všeč, ker je bil eden izmed prvih 87 in v popolnem originalnem stanju. Res škoda, da nisi kupil kakšnega drugega, manj ohranjenega za predelave. Je pa to stvar vsakega posameznika.
lp
sej si lahko te originalne dele iz tega atx-a spravi ... pa lahko zamenja nazaj kdar hočeautomatic_7 napisal/-a:se strinjam s taboeleven napisal/-a:Pozdravljen Marko...
Pa kaj je to?! A ni škoda takega lepega originalnega atx-a predelovati?Ta tvoj mi je bil posebej všeč, ker je bil eden izmed prvih 87 in v popolnem originalnem stanju. Res škoda, da nisi kupil kakšnega drugega, manj ohranjenega za predelave. Je pa to stvar vsakega posameznika.
lp
to je edn prvih atx-ov in v tako ohranjenem stanju je škoda delat predelave
haha očitno mamo markoti res iste misli ... namreč tud jaz sem mnenja da bi lahko pri tomosu delal že original ATX 80 ..wikka napisal/-a:ja, kot je napisal marko443 (med markoti se očitno razumemo) imam spravljene vse original dele in moped se lahko relativno hitro spreobrne spet v original stanje... saj nisem nobenega originalnega koščka poškodoval ali odvrgel ali predelal... celo gume in feltne ne bom ob zamenjavi nič tikal... dejstvo pa je, da je originalen precej neuporaben in na nek način tudi dolgočasen, saj ne gre nikamor... tako sem si omislil moped, pardon motor, kakršnega bi tomos lahko delal že pred 30 leti... ATX 80
... osebno se z motorčkom rad zapeljem in rad vidim, da lahko vedno voziš več ali manj s hitrostjo avtomobilov, ne pa da te vedno vsi prehitevajo... no, zaradi tega je prišlo do te predelave... povsem pa razumem tudi tvoje argumente, eleven
in povsem spoštujem vse Vaše originalne motorčke
, prekrasni so.
lp marko