Moped je trenutno v takem stanju in se prodaja. Najprej sm mislu prodat s čist original mašino ampak sm se pol premislu pa ga v izi zrihtu. Zapeljal sm se samo enkrat tok da sm vidu da dela, kok je končna in to bo pa lah nov lastnik povedu, ugibam da z večjim sprednim zobnikom okoli 75. Moped se pa drgač prodaja ker je pri hiši d6-ka.
Rorček,primeren za rahlo predelan apn,narejen tako da vleče že precej nizko.
pa si zihr da tale izpuh sploh dela tko k bi mogu? midsection se mi zdi mal mejhn pa kratek za nizke obrate, in tut stinger bi naredu krajši alpa večji fi za nizke obrate, kar si pa itak reku
hoomzi napisal/-a:pa si zihr da tale izpuh sploh dela tko k bi mogu? midsection se mi zdi mal mejhn pa kratek za nizke obrate, in tut stinger bi naredu krajši alpa večji fi za nizke obrate, kar si pa itak reku
@hoomzi krivina ni nič predolga, nastavljena je da začne vlečt pri okol 4k rpm, resonanca (celotna dolžina izpuha) pa je nastavljena, da prime okol 5,5 - 6k rpm. Imam doma podoben izpuh (dolžina headerja in celotna dolžina se razlikujeta za 5mm) tako da so moji podatki verjetno kar tapravi. Izpuh pa vleče že precej nizko, kar je tudi Vid napisal nad sliko. Stinger sem dal jaz fi14 ali fi14,5mm se ne spomnem zdele.
vredu bo že držal,mam tut jaz podoben izpuh doma na avtomatiku, res da so koti odpiranja malenkost drugačni, izpuh je bil preračunan na 6000 obratov, celotna dolžina je skoraj meter, header je dolg nekaj čez 35cm, midsection pa premera skoraj 10cm, in ja to je izpuh za nizke obrate, ker prime nekje pri 15-20kmh v prvi prestavi, in vleče praktično celo drugo prestavo do nekje 65kmh (po števcu) pol se mu pa ustavi, zdej ne rečem da je PVLjev izpuh zanič ker verjamem da ima veliko več pojma o tem kot jaz, sam pač čudno se mi zdi da je naredil tako obliko, glede na to da bi po opisu sodeč sklepal da je delal izpuh ki bo primeren sproščeni vožnji, ne pa teranju v "blokado" v vsaki prestavi
Ker sm bil poškodovan(padec z motorjem) se nism vozu nč z 6ko. Zdej sm že mal bolš tko da bom probal točno kje prime resonanca in heder pa bom napisal. Mid je majhen ker ti takale 6ka proizvede precej hladen izpušni plin in z večjo resonanco zgubi na moči, pa tud s krajšo krivino je zadeva dosti bol žalostna ker se ti območje kjer mašinca doseže svojn navor in heder ne pokrivata več...