Utekanje cilindra
Utekanje cilindra
Mene pa zanima kaj pravite koliko kilometrov moram narediti da dobro utečen brušen cilinder.
Re: Utekanje cilindra
V tehničnem arhivu malo pobrskaj, je bila odprta tema na tvoje vprašanje!
Re: Utekanje cilindra
10 km pol pa do konca + prvi rezervoar 4% mešance, sam sem zmer tako delov, brez kakega drugega utekanja, pa 400 km na izi pa takega sranja.barca napisal/-a:Mene pa zanima kaj pravite koliko kilometrov moram narediti da dobro utečen brušen cilinder.
Če ti pa stisne bat, pa samo tam kjer ti ga je stisnilo pobrusi dol "črni flek" in to je to, pa gasa naprej.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
-
- zobnik
- Prispevkov: 229
- Pridružen: Pe Mar 30, 2012 4:15 pm
Re: Utekanje cilindra
js sm pred parjam dnevam glih brušenga apn- a ulavfo pa sm 2povna tanka (10l) u izi vozo pa se je na gut oteko
- vikiviking
- zažgan bat
- Prispevkov: 82
- Pridružen: Ne Okt 30, 2011 6:38 pm
Re: Utekanje cilindra
Jaz sem ponavadi utekanje napravil že v prvih dveh brcah na kurbelj.
if life is a highway put the pedal to the floor
Re: Utekanje cilindra
ti pa si carvikiviking napisal/-a:Jaz sem ponavadi utekanje napravil že v prvih dveh brcah na kurbelj.
- sales0
- vplinjač
- Prispevkov: 466
- Pridružen: Če Maj 27, 2010 9:25 pm
- Kraj: Prekmurje-Murski Petrovci
- Kontakt:
Re: Utekanje cilindra
Gus cilindri so dosti bolj občutljivi na utekanje, pri aluminijastih pa ni tega problema.
Jaz utekam motocross ali kakršne koli druge alu cilindre tako da dam v prvi tank malenkost več olja, da je bolj mastna mešanica in to kar se da kvalitetno olje, sam tankam motul 710 ali pa 800.
Nato vžgem motor in ga pustim na mestu, da laufa do 70 stopinj in potem mu zategnem 3x gas v polne obrate(voom,voom,voom) in potem zadevo ugasnem pa pustim da se popolnoma ohladi.
Tako naredim 3x in potem pa se gremo zapeljat, in prva vožnja je še normalna in spremljanje delovanja motorja.
Pol spet pustim da se ohladi, in nazadnje ga spet ogrejem na delovno temperaturo, potem pa polne gase!
Tako delam pri alu cilindrih!!!!!
Pri gusnatih cilindrih pa ga utekam nekje 2 rezervoarja z močnejšo mešanico in manjšimi obrati.
L.p!
Aleš!
Jaz utekam motocross ali kakršne koli druge alu cilindre tako da dam v prvi tank malenkost več olja, da je bolj mastna mešanica in to kar se da kvalitetno olje, sam tankam motul 710 ali pa 800.
Nato vžgem motor in ga pustim na mestu, da laufa do 70 stopinj in potem mu zategnem 3x gas v polne obrate(voom,voom,voom) in potem zadevo ugasnem pa pustim da se popolnoma ohladi.
Tako naredim 3x in potem pa se gremo zapeljat, in prva vožnja je še normalna in spremljanje delovanja motorja.
Pol spet pustim da se ohladi, in nazadnje ga spet ogrejem na delovno temperaturo, potem pa polne gase!
Tako delam pri alu cilindrih!!!!!
Pri gusnatih cilindrih pa ga utekam nekje 2 rezervoarja z močnejšo mešanico in manjšimi obrati.
L.p!
Aleš!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
- maxbond1995
- glava cilindra
- Prispevkov: 568
- Pridružen: Sr Jul 07, 2010 3:05 pm
- Kraj: Šempeter pri Gorici
Re: Utekanje cilindra
Kaj pa pravite na to:
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Je kar prepričljivo napisano, vendar jaz še vedno malo dvomim..
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Je kar prepričljivo napisano, vendar jaz še vedno malo dvomim..
Lp, Maks