Tuning sprint

Predelave pogonske sile mopeda
Uporabniški avatar
klemenm2
specjalka
Prispevkov: 3199
Pridružen: Ne Avg 30, 2009 10:59 pm
Kraj: LJ - Brod

Re: Tuning sprint

Odgovor Napisal/-a klemenm2 »

Nimam kaj opisovati, ker je bil motor popolnoma original. 14/12 z 53 dizo in original filtrom. 38cilinder. pikolo vžig. gor je bila original cigara (z takratkim dušilcom).

zdele odkar sem se zaletel pa mašino skup zmetal brez dihtung, gre zelo slabo ker je ves razštelan.
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)
simko123
kriva felna
Prispevkov: 61
Pridružen: Ne Sep 26, 2010 10:39 pm

Re: Tuning sprint

Odgovor Napisal/-a simko123 »

Igoor napisal/-a:Daj si 39,5L če maš a5 cilinder, trše lamelice na lamelnem, 55 dizo za org. dellorto s tem da si dve mrežici vun pobereš iz filtra, glavo si znižaj za 0.6, če boš več se ti bo grel pa izgorevanja nebo pravega, izpuh pa obvezno lipnik al pa master pa maš gladko 85km/h s frčekom, za male pare. S kitom pa ga boš težko spravo čez 85km/h, razen da se res lotiš zadeve tako treba

Stakimi predelavami pa 100% ni šou 85 saj realnih ne.
Uporabniški avatar
Igoor
kriva felna
Prispevkov: 54
Pridružen: Ne Feb 05, 2012 2:32 pm
Kraj: Maribor

Re: Tuning sprint

Odgovor Napisal/-a Igoor »

Ti veš kak lepo se zvrti 39,5 z rahlimi predelavami? :) nebom pa tu bučk prodajal da je šel realnih 85 je pa šel 85 po števcu kamot ;) Morem pogledat malo po kompu, mogoče še mam ki stari posnetek. :)
Odgovori