ro-bi napisal/-a:Z ovitim izpuhom je efekt enak, kot če bi izpuh malo skrajšal?
Drugače pa super moped
jap, kot da bi skrajšal mid
sm dobil dobro ponudbo za tale trak, pa sm reku dejmo probat
če upoštevam da bom mel druge zunanje prenose, potem bi blo fajn še kak obrat več dobit
pa hvala!
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
smejko1 napisal/-a:aha hvala, torej se lahko poigraš potem malo z izpuhom, bolj kot ga poviješ bolj se dvigne delovno bomočje, al so neke male razlike?
bom testiral, kako se obnese povit izpuh, ampak je mašina še v delih, šalco je treba zrihtat...
Če bo čas, do petka javim rezultate
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
PVL napisal/-a:Tlak pade ker povečaš hitrost izpušnega plina.
Ni tako, da se tlak pri povišani temperaturi ob nespremenjenem volumnu in presekih poviša? Saj tako je pri načelih fizike. Res je da pri venturijevi cevi manjši presek pomeni manjši tlak in višjo hitrost, pri izpuh sem si pa stvar predstavlu drugače.
Če bi tam, kjer je hitrost največja, bil tlak, potem hitrosti ne bi bilo. Tisti del "ne vidi" tlaka v trenutku, ko je hitrost največja. In če je povito oz. izolirano, je temperatura višja, višja je tudi energija plinov in dosežejo višjo hitrost. Ko val trči ob konus oz. drugi val- tam pa naraste tlak višje, kot z hladnejšimi plini.
V bistvu lahko imata oba prav- hitrost je višja in posledično je peak tlaka višji.
ro-bi napisal/-a:Če bi tam, kjer je hitrost največja, bil tlak, potem hitrosti ne bi bilo. Tisti del "ne vidi" tlaka v trenutku, ko je hitrost največja. In če je povito oz. izolirano, je temperatura višja, višja je tudi energija plinov in dosežejo višjo hitrost. Ko val trči ob konus oz. drugi val- tam pa naraste tlak višje, kot z hladnejšimi plini.
V bistvu lahko imata oba prav- hitrost je višja in posledično je peak tlaka višji.
Sej ob ta tlak v izpuhu sm se že večkrat spotaknu. Sj konec koncov nima veze, saj ga ne rabimo pri računanju izpuha (saj js ne). Sm čist za foro reku, dejstvo je kokr si že ti reku, da se bo delovno območje izpuha dvignilo ker bo zadrževal večjo temperaturo napram nepovitemu. Me pa zelo zanima kako se bo obnesel. Cerar sory za off, poklič ko boš testeru