Gre se za a35 mašino.
Zanima me kakšno funkcijo ima zagozda/štift na glavni gredi.
Ali je ta tam zato, da je magnet pravilno gor dan (v fazi) ali ta štift prerečuje, da bi se magnet sukal na gredi, čeprav je magnet nabit na konus.
Štift /zagozda magneta
- peropodgurc
- auspuh
- Prispevkov: 849
- Pridružen: Po Jun 14, 2010 1:57 pm
- Kraj: Novo mesto
Re: Štift /zagozda magneta
Ja,kakor jst vem je štift zato,da dobiš neko pravo linijo z njim(da magnet ne "švejdra"-se premika levo,desno).
TOMOS
Re: Štift /zagozda magneta
Aha. A ni tam zato da ujameš "fazo" motorja?
Ker magnet je tako ali tako privijačen in pa nabit na konus gredi.
Rabim še kakšno mnenje.
Nekdo je pozabil privijačiti magnet in zakurblal moped zato je tisti štift zakrivilo v gred in rahlo uničilo gred in pa tudi sedež na magnetu.
Ker magnet je tako ali tako privijačen in pa nabit na konus gredi.
Rabim še kakšno mnenje.
Nekdo je pozabil privijačiti magnet in zakurblal moped zato je tisti štift zakrivilo v gred in rahlo uničilo gred in pa tudi sedež na magnetu.
Re: Štift /zagozda magneta
Tista kajlica je samo zato, da spraviš magnet v fazo, drži ga pa konus.primy napisal/-a:Aha. A ni tam zato da ujameš "fazo" motorja?
Ker magnet je tako ali tako privijačen in pa nabit na konus gredi.
Rabim še kakšno mnenje.
Nekdo je pozabil privijačiti magnet in zakurblal moped zato je tisti štift zakrivilo v gred in rahlo uničilo gred in pa tudi sedež na magnetu.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Štift /zagozda magneta
Se mi je zdelo.
Hvala Pich!
Hvala Pich!
Re: Štift /zagozda magneta
da boš vedel!
Štiftek je samo zato, da je magnet v pravilni legi. Ni namenjen, da ti preprečuje zasuk magneta. Magnet na mestu drži konus. Najbolje je, če imaš npr. novo gred, in novi magnet, da daš štiftek ven, naneseš malo polirne paste na gred, natakneš magnet in vrtiš, da postaneta površini magneta in gredi čim bolj enaki in imata čim več naležne površine. Podoben efekt kot pri utekavanju cilindra. Pasto potem spucaj stran, namesti štiftek in montiraj magnet. Stvar mora držat.
Štiftek je samo zato, da je magnet v pravilni legi. Ni namenjen, da ti preprečuje zasuk magneta. Magnet na mestu drži konus. Najbolje je, če imaš npr. novo gred, in novi magnet, da daš štiftek ven, naneseš malo polirne paste na gred, natakneš magnet in vrtiš, da postaneta površini magneta in gredi čim bolj enaki in imata čim več naležne površine. Podoben efekt kot pri utekavanju cilindra. Pasto potem spucaj stran, namesti štiftek in montiraj magnet. Stvar mora držat.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Štift /zagozda magneta
Smo zrihtal. Moped že dela, smo pa mogli malo povrtat gred in dati novi notri štift, ker je prejšnjega zabilo notri v gred. Poritano je tako, da štift opravlja svojo funkcijo