cerar kaj pa praviš na to da bi se dalo namesto 5. tole ''6.'' frčo moto zaradi daljšega prenosa?
seveda, če hočeš maximalno iztisnit iz motorja narediš tako kot si ti povedal, ampak za nas amaterje bi pomojem bila ta 6. boljša kot 5. pri doseganju nekoliko večje maximalne hitrosti (seveda v sorazmerju z daljšo prevoženo potjo za dosečt ta top speed)
6. prestava
Re: 6. prestava
R.I.P. Jani...
1.1.2012
-
- vplinjač
- Prispevkov: 342
- Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
- Kraj: bliZ Domžal
Re: 6. prestava
@smejko1 za večjo končno je najlažje če daš spredaj večji vrižnik, oziroma zadaj manjši verižnik. Manj dela in ne rabiš mašine zderat pa 6. not dajat, pa če bi že to naredu bi bila pravelka luknja iz 4. v 6...nesmisel (tudi za amaterje).
Re: 6. prestava
ok hvala, maš prav ja glede zunanjih zobnikov, pa še bolj poceni jegasper mahkota napisal/-a:@smejko1 za večjo končno je najlažje če daš spredaj večji vrižnik, oziroma zadaj manjši verižnik. Manj dela in ne rabiš mašine zderat pa 6. not dajat, pa če bi že to naredu bi bila pravelka luknja iz 4. v 6...nesmisel (tudi za amaterje).
R.I.P. Jani...
1.1.2012
- sales0
- vplinjač
- Prispevkov: 466
- Pridružen: Če Maj 27, 2010 9:25 pm
- Kraj: Prekmurje-Murski Petrovci
- Kontakt:
Re: 6. prestava
Najboljša in najenostavnejša varjanta ti je, da se odstrani 1. prestava in se doda še en zobniški par, pa zadeva definitivno dosega večjo končno kot pa klasika.
L.p!
Aleš!
L.p!
Aleš!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
Re: 6. prestava
samo to je uporabno kvečjemu v kakšnem ctxu, k 1. res ne rabiš, 5. pa odpre tudi če maš 15 zobnik spredaj.
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)