apn6 Racing
Re: apn6 Racing
jas mam zaj v namenu kupit od derbi sende (gpr) ojnico proxovo.. pa mislim da se more samo lezišče v vztrajnikih (uteži) predelat in malo povrtat ker je širina ojnice 13,5 mm org tomos pa 10 mm
zanima me samo sornik koliko ima zgoraj in koliko spodaj?
vid bodi duša pa malo opiši kaj mores vse se predelat
L.P
sory za OFF
zanima me samo sornik koliko ima zgoraj in koliko spodaj?
vid bodi duša pa malo opiši kaj mores vse se predelat
L.P
sory za OFF
Re: apn6 Racing
na ojnici mislim samo
Re: apn6 Racing
Hod je 43, bigend je večji po zunanjem fi-ju in taprav srebrn ležaj. V org. stanju je kar precej močnejša in zato pretežka, ko jo polajšaš je težko govort kaj je močnejš, pri meni uglavenm lepo drži. Zgoraj je za 12 sornik spodaj pa za 16,enako kot tomos. Za poširit je bla pa moja gred na brusilnem stroju zrihtana.
Ojnica je taka kot ta samo drug model ki se ga očitno ne dobi več. Mere so vse enake in kvaliteta pomoje tud.
http://www.emot.nl/webwinkel/index.php? ... ductId=478
Ojnica je taka kot ta samo drug model ki se ga očitno ne dobi več. Mere so vse enake in kvaliteta pomoje tud.
http://www.emot.nl/webwinkel/index.php? ... ductId=478
Re: apn6 Racing
Še eno vprašanje z moje strani. a si ti mogu zlo balansirat kompletno gred? in koliko je to dela?
Janim8 počivaj v miru.
Re: apn6 Racing
ja hvala.. ja sej to sem ze delal na brusilnem doma ja (centriral itd) .. ja imam navoljo kuzpit prox ojnico ki naj bi in jih imajo celo na zalogi (par km bek) tkod a nevem v cem bi bil problemPVL napisal/-a:Hod je 43, bigend je večji po zunanjem fi-ju in taprav srebrn ležaj. V org. stanju je kar precej močnejša in zato pretežka, ko jo polajšaš je težko govort kaj je močnejš, pri meni uglavenm lepo drži. Zgoraj je za 12 sornik spodaj pa za 16,enako kot tomos. Za poširit je bla pa moja gred na brusilnem stroju zrihtana.
Ojnica je taka kot ta samo drug model ki se ga očitno ne dobi več. Mere so vse enake in kvaliteta pomoje tud.
http://www.emot.nl/webwinkel/index.php? ... ductId=478
bi probal jas to prihtat pa bom vido kako in kaj z ojnico:)
Re: apn6 Racing
Balansiranje sm opravlu s spremembo mase bata,ojnice, BE sornika, SE sornika. Same gredi nism spreminjal razn brušenja. Dela je kr veliko da prideš do dobrih rezultatov(kombinacije,probavanje,testiranje..), zelo važno pa je tudi samo centriranje gredi, jz sm jo tok časa centriral da je prišla pod 1 stotinko ekscentra na ležiščih in to je bla res dobra poteza.dolinar napisal/-a:Še eno vprašanje z moje strani. a si ti mogu zlo balansirat kompletno gred? in koliko je to dela?
Re: apn6 Racing
kako pa sploh poteka centriranje gredi? nisem nikoli videl kaj pravzaprav delaš z gredjo?
Re: apn6 Racing
ja rabiš 2 merilni urci ki jih prisloniš na ležišča potem pa ali z pomočjo kladiva, preše, česarkoli centiraš.
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)
Re: apn6 Racing
te bo stric lemeš v tešu naucilštirjak napisal/-a:kako pa sploh poteka centriranje gredi? nisem nikoli videl kaj pravzaprav delaš z gredjo?
Re: apn6 Racing
dejansko jas doma to na brusilnem stoju tudi centriram do tisočinke natančno (ure imajao tako natančno skalo) in pa z plastičnim ali lesenim kladivcem malo po malo udarjas
zanima me se to.. kej si ojnico nabol lahko lajšal da nisi izgubil moči na ojnii(prenosnost sil)
L.P
zanima me se to.. kej si ojnico nabol lahko lajšal da nisi izgubil moči na ojnii(prenosnost sil)
L.P