Razna vprašanja (splošno)
- sinko.dejan
- predelana mašina
- Prispevkov: 1620
- Pridružen: So Dec 11, 2010 4:42 pm
- Kraj: Šentjernej
Re: Razna vprašanja (splošno)
125ccm je nevem kolikšen je bat ker to nimam jaz ampak frend.pomartin napisal/-a:kolikšen je fi ?
Motor ---> moja DRUGA ljubezen...
Garaža --- > moj dom...
Adrenalinska vožnja ---> moje življenje...
bencin -------->moja KRI
Garaža --- > moj dom...
Adrenalinska vožnja ---> moje življenje...
bencin -------->moja KRI
Re: Razna vprašanja (splošno)
mene zanima kakšna mešanica mora biti če imam tomos a3 airsal cilindrkit, bat44mm, dellorto 16/16.. koliko olja moram dati v 5l bencina da bo delal normalno in da bo najbolši izkoristek? HVALAA VSEM!
Re: Razna vprašanja (splošno)
Pr kitih,k majo mal več obratov,je fajn č je 3-4 procentna mešanica..seprau č boš dou za 2 % mešanco v 5 litrou benza 1 dcl olja,boš dou po tanovem od 1,5-2 dcl olčka... pa k boš to not dou fajn premeši pa pol natanki.
Re: Razna vprašanja (splošno)
lp!!.
mene zanima kako moram obrniti bat AIRSAL ki imam na vrhu eno puščico? baje da mora bit dol ane?
mene zanima kako moram obrniti bat AIRSAL ki imam na vrhu eno puščico? baje da mora bit dol ane?
Re: Razna vprašanja (splošno)
Morala bi biti dol vendar se js nikoli ne zanašam na puščico saj je odvisnu tudi od proizvajalca bata. Najbolj enostavno luknja na batu more bit proti sesalnemu kjer so lamele. Za vsak slučaj (lahko se zgodi tovarniška napaka da nardijo narobe luknjo) poglej še stičišča kjer se obročki stikajo. Nesmejo it čez kanal ko se bat premika po valju. Stičišča lahko označiš z vodoodporcem na vrhu bata pa takoj vidiš, ko ga vstaviš v cilinder.daki napisal/-a:lp!!.
mene zanima kako moram obrniti bat AIRSAL ki imam na vrhu eno puščico? baje da mora bit dol ane?
Re: Razna vprašanja (splošno)
cilinder in bat sta airsal!!Sime*1995 napisal/-a:Morala bi biti dol vendar se js nikoli ne zanašam na puščico saj je odvisnu tudi od proizvajalca bata. Najbolj enostavno luknja na batu more bit proti sesalnemu kjer so lamele. Za vsak slučaj (lahko se zgodi tovarniška napaka da nardijo narobe luknjo) poglej še stičišča kjer se obročki stikajo. Nesmejo it čez kanal ko se bat premika po valju. Stičišča lahko označiš z vodoodporcem na vrhu bata pa takoj vidiš, ko ga vstaviš v cilinder.daki napisal/-a:lp!!.
mene zanima kako moram obrniti bat AIRSAL ki imam na vrhu eno puščico? baje da mora bit dol ane?
Re: Razna vprašanja (splošno)
sesalna luknja mora gledat gor proti tanku ... vsa umetnost ...daki napisal/-a:cilinder in bat sta airsal!!Sime*1995 napisal/-a:Morala bi biti dol vendar se js nikoli ne zanašam na puščico saj je odvisnu tudi od proizvajalca bata. Najbolj enostavno luknja na batu more bit proti sesalnemu kjer so lamele. Za vsak slučaj (lahko se zgodi tovarniška napaka da nardijo narobe luknjo) poglej še stičišča kjer se obročki stikajo. Nesmejo it čez kanal ko se bat premika po valju. Stičišča lahko označiš z vodoodporcem na vrhu bata pa takoj vidiš, ko ga vstaviš v cilinder.daki napisal/-a:lp!!.
mene zanima kako moram obrniti bat AIRSAL ki imam na vrhu eno puščico? baje da mora bit dol ane?
Re: Razna vprašanja (splošno)
Eno vprašanje,
Recimo da je ravna dolina dolga 2km (spust s kakega hriba) in motor teče brez gasa in posledično mazanja.. Ali bo zaribal? Kako je treba ravnati v tem primeru?
Recimo da je ravna dolina dolga 2km (spust s kakega hriba) in motor teče brez gasa in posledično mazanja.. Ali bo zaribal? Kako je treba ravnati v tem primeru?
Re: Razna vprašanja (splošno)
ja na vsake tolk cajta daš mal gasacotax napisal/-a:Eno vprašanje,
Recimo da je ravna dolina dolga 2km (spust s kakega hriba) in motor teče brez gasa in posledično mazanja.. Ali bo zaribal? Kako je treba ravnati v tem primeru?