TOMOS D6 by MOTOMOT
TOMOS D6 by MOTOMOT
Nekaj sem brskal po starih mapah in našel slikce gradnje motomotove d6 replike, tu jih prilagam, upam da motomot-a to nebo motilo in da bo sam nadaljeval temo naprej objavil kaj novega drugače jo bom pač izbrisal, zdi pa se mi vredno da je taka zadeva gor!
Slikce: Lp
Slikce: Lp
Re: TOMOS D6 by MOTOMOT
a ma kdo linke do posnetkov na youtube?
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)
Re: TOMOS D6 by MOTOMOT
Greh bi bil, če ne bi blo objavljenih teh slik. Zelo lepo narejeno!
https://t.me/pump_upp
Re: TOMOS D6 by MOTOMOT
Mislim, da jih je motomot umaknil iz youtuba. s tem motorjem je bila dosežena hitrost 120 kmh z motomotovimi 90-imi+ kilogrami.klemenm2 napisal/-a:a ma kdo linke do posnetkov na youtube?
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: TOMOS D6 by MOTOMOT
Lep izdelek. Je motor zdej že končan(pobarvan,h2o mašina)?
Re: TOMOS D6 by MOTOMOT
baje da boš tudi ti naredi d6PVL napisal/-a:Lep izdelek. Je motor zdej že končan(pobarvan,h2o mašina)?
Re: TOMOS D6 by MOTOMOT
To še imam shranjeno na compu......................ni še pobarvan; čaka nov cilindr, izpuh, itd. , skratka malo počivamo
Toko nekako projekt počasi napreduje
http://www.shrani.si/f/2q/ho/3q6ZJfcp/repl3.jpg
http://www.shrani.si/f/46/RF/3jgRg9T0/repl2.jpg
http://www.shrani.si/f/3K/np/4odW6U3T/repl1.jpg
Mukotrpno delo, zato je bilo opravljeno najprej (izkušnje nas učijo) – poliranje
http://www.shrani.si/f/3b/55/2lMWDdd6/pold1.jpg
http://www.shrani.si/f/14/nU/437WxBC1/pold2.jpg
Vžig fiksen tranzistorski, napajanje preko akumulatorja, uporabljen samo excenter standard magneta, platine z el. kontrolo najmanjšega časa odpiranja ( ….kadar lahko platine pri visokih obratih za kratek čas „odskočijo“ se iskra ne sproži).
V izdelavi „shift light“; brez obratomerja
http://www.shrani.si/f/N/kA/EYEdUjE/vzig1.jpg
Trenutno v izdelavi. Po okoli 20 izrisanih izpuhih je padla odločitev. Po predvidevanjih za okoli 10500-11000/min. Konstrukcija nekje med sprinter-race izpuhom. Programi in papir je eno, kako pa bo izpuh deloval v praksi pa drugo.
http://www.shrani.si/f/3h/jp/3Xk5JEun/izp1.jpg
http://www.shrani.si/f/1n/Eu/2MEIlze/izp2.jpg
Tako izpuh izgleda na motorju
http://www.shrani.si/f/7/qX/xGFN5T5/izp3.jpg
http://www.shrani.si/f/L/7d/3bi4bJjM/izp4.jpg
cca. 1cm mimo gume
http://www.shrani.si/f/1L/fN/1TRnV0Yb/izp5.jpg
Menjalnik: 5 brzin, začneš z standard 2. brzino, dodan nov zobniški par 5. brzine (28:27). Pretična gred je manjše teže kot standard, piramida malenkost težja (večji zobniki, lažji vztrajnik)
http://www.shrani.si/f/X/w1/1L35VhxR/5r.jpg
http://www.shrani.si/f/31/Il/MDFzguh/5s.jpg
http://www.shrani.si/f/k/y1/1xmVcHza/5rp.jpg
http://www.shrani.si/f/1U/xm/2o0cdKiC/18-06-092129.jpg
http://www.shrani.si/f/P/6Z/18rFo2VM/18-06-092151.jpg
Še nekaj za v tehnični arhiv. Razmerja menjalnikov so podana procentualno (brez kompliciranja z razmerji, zelo enostavno in pregledno).
6 BRZIN
TOMOS D6 (eden od originalov)
29 – 51 – 69 – 82 – 92 – 100
KREIDLER Schaftleitner GP
41 – 57 – 70 – 82 – 93 – 100
5 BRZIN
TOMOS 5R (omenjeni)
43 – 61 – 78 – 90 – 100
KREIDLER Van Veen (1967)
43 – 61 – 76 – 91 – 100
Menjalneke so imeli vsi 50cc dirkalniki zelo podobne. Če je Matulja dosegel 200km/h, potem je 1. brzina letela cca. 80-90km/h. Toliko kot BT,SLC... do konca ?!?
Za konec še zakaj ne 6. brzin?
Vseeno ali je dober 5 brzinski ali brezvezen 6 brzinski. Pravi 6 stopenjski pa je lahko precej drag.
Tistega, ki zanima tudi opazi. Končno eden. Glava je PUCH MAXI novejši tip (isti, podoben agregat kot pony). Isti razmak med vijaki, hod 43mm. Prinesel kolega iz tujine, 35 EUR. Odlična glava za predelan BT,SLC....cilinder.
http://www.shrani.si/f/2y/106/2nbSscnu/bt-maxiglavi.jpg
Glede izpuha; počakajmo kako bo deloval v praksi. Lepota je lahko varljiva.....nekaj takega kot kdaj pri ženskah. Je pa to moj hobi in ne delam za denar. Lahko pa po najboljših močeh pomagam (načrti šablon). Med svojimi prijatelji ne poznamo denarja, usluga za uslugo. Kako redko v današnjem času.
Ne vem pod katero temo naj dam, zato objavim v večih. Pa naj admin pobriše kjer se mu zdi neprimerno.
Za vse tiste, ki se ukvarjate s tuningom
http://www.shrani.si/f/1b/Ls/4EVOYotF/tescil.jpg
Podložek-tesnilo za pod cilinder ALU S=1mm za APN, BT.....Luknje za stojne fi8mm, cilinder-blok fi48mm.
Cena 3EUR/kos. Drago ali ne...kakor za koga.
Papir ni ravno primeren za podlaganje +1mm, povem iz svojih izkušenj (pritegovanje stojnih vijakov ; koti kanalov, kompresija, sovzenje???).
Po mojem je to dodatek, ki ga mora imeti prav vsak, ki se ukvarja s tuningom....in ga še nisem zasledil za kupit.
Interesenti na ZS, PM
Toko nekako projekt počasi napreduje
http://www.shrani.si/f/2q/ho/3q6ZJfcp/repl3.jpg
http://www.shrani.si/f/46/RF/3jgRg9T0/repl2.jpg
http://www.shrani.si/f/3K/np/4odW6U3T/repl1.jpg
Mukotrpno delo, zato je bilo opravljeno najprej (izkušnje nas učijo) – poliranje
http://www.shrani.si/f/3b/55/2lMWDdd6/pold1.jpg
http://www.shrani.si/f/14/nU/437WxBC1/pold2.jpg
Vžig fiksen tranzistorski, napajanje preko akumulatorja, uporabljen samo excenter standard magneta, platine z el. kontrolo najmanjšega časa odpiranja ( ….kadar lahko platine pri visokih obratih za kratek čas „odskočijo“ se iskra ne sproži).
V izdelavi „shift light“; brez obratomerja
http://www.shrani.si/f/N/kA/EYEdUjE/vzig1.jpg
Trenutno v izdelavi. Po okoli 20 izrisanih izpuhih je padla odločitev. Po predvidevanjih za okoli 10500-11000/min. Konstrukcija nekje med sprinter-race izpuhom. Programi in papir je eno, kako pa bo izpuh deloval v praksi pa drugo.
http://www.shrani.si/f/3h/jp/3Xk5JEun/izp1.jpg
http://www.shrani.si/f/1n/Eu/2MEIlze/izp2.jpg
Tako izpuh izgleda na motorju
http://www.shrani.si/f/7/qX/xGFN5T5/izp3.jpg
http://www.shrani.si/f/L/7d/3bi4bJjM/izp4.jpg
cca. 1cm mimo gume
http://www.shrani.si/f/1L/fN/1TRnV0Yb/izp5.jpg
Menjalnik: 5 brzin, začneš z standard 2. brzino, dodan nov zobniški par 5. brzine (28:27). Pretična gred je manjše teže kot standard, piramida malenkost težja (večji zobniki, lažji vztrajnik)
http://www.shrani.si/f/X/w1/1L35VhxR/5r.jpg
http://www.shrani.si/f/31/Il/MDFzguh/5s.jpg
http://www.shrani.si/f/k/y1/1xmVcHza/5rp.jpg
http://www.shrani.si/f/1U/xm/2o0cdKiC/18-06-092129.jpg
http://www.shrani.si/f/P/6Z/18rFo2VM/18-06-092151.jpg
Še nekaj za v tehnični arhiv. Razmerja menjalnikov so podana procentualno (brez kompliciranja z razmerji, zelo enostavno in pregledno).
6 BRZIN
TOMOS D6 (eden od originalov)
29 – 51 – 69 – 82 – 92 – 100
KREIDLER Schaftleitner GP
41 – 57 – 70 – 82 – 93 – 100
5 BRZIN
TOMOS 5R (omenjeni)
43 – 61 – 78 – 90 – 100
KREIDLER Van Veen (1967)
43 – 61 – 76 – 91 – 100
Menjalneke so imeli vsi 50cc dirkalniki zelo podobne. Če je Matulja dosegel 200km/h, potem je 1. brzina letela cca. 80-90km/h. Toliko kot BT,SLC... do konca ?!?
Za konec še zakaj ne 6. brzin?
Vseeno ali je dober 5 brzinski ali brezvezen 6 brzinski. Pravi 6 stopenjski pa je lahko precej drag.
Tistega, ki zanima tudi opazi. Končno eden. Glava je PUCH MAXI novejši tip (isti, podoben agregat kot pony). Isti razmak med vijaki, hod 43mm. Prinesel kolega iz tujine, 35 EUR. Odlična glava za predelan BT,SLC....cilinder.
http://www.shrani.si/f/2y/106/2nbSscnu/bt-maxiglavi.jpg
Glede izpuha; počakajmo kako bo deloval v praksi. Lepota je lahko varljiva.....nekaj takega kot kdaj pri ženskah. Je pa to moj hobi in ne delam za denar. Lahko pa po najboljših močeh pomagam (načrti šablon). Med svojimi prijatelji ne poznamo denarja, usluga za uslugo. Kako redko v današnjem času.
Ne vem pod katero temo naj dam, zato objavim v večih. Pa naj admin pobriše kjer se mu zdi neprimerno.
Za vse tiste, ki se ukvarjate s tuningom
http://www.shrani.si/f/1b/Ls/4EVOYotF/tescil.jpg
Podložek-tesnilo za pod cilinder ALU S=1mm za APN, BT.....Luknje za stojne fi8mm, cilinder-blok fi48mm.
Cena 3EUR/kos. Drago ali ne...kakor za koga.
Papir ni ravno primeren za podlaganje +1mm, povem iz svojih izkušenj (pritegovanje stojnih vijakov ; koti kanalov, kompresija, sovzenje???).
Po mojem je to dodatek, ki ga mora imeti prav vsak, ki se ukvarja s tuningom....in ga še nisem zasledil za kupit.
Interesenti na ZS, PM
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 17
- Pridružen: To Jun 08, 2010 3:42 pm
Re: TOMOS D6 by MOTOMOT
zelo lepo
tud js delam D6 pa bom vrjetn kdaj rabu kkšn nasvet
tud js delam D6 pa bom vrjetn kdaj rabu kkšn nasvet
Re: TOMOS D6 by MOTOMOT
zlo lepo narejen
- peropodgurc
- auspuh
- Prispevkov: 849
- Pridružen: Po Jun 14, 2010 1:57 pm
- Kraj: Novo mesto