štirjak napisal/-a:kakšni so negativni učinki prevelikega hoda? Mam roun doma 2 cilindra (kit in original) od yamahe aerox,pa koker sem gledal ,če se resno zravn spravim,nebi smeu bit prevelik problem to uštimat na apn mašino. Seveda ima original manjši hod kot apn (mislim da 40mm),vendar pa je razdalja od vrha cilindra do vrha izpušnega enaka kot pri BT cilindru.Enako velja za pretočne kanale. Torej bi z podlaganjem cilindra na ustrezno višino dobil enake kote kot BT cilinder?
lp
rečmo če daš na apn pa uštimaš hod 43... daš cilinder u fazo da pride bat do vrha bo šel bat pod kanale 3mm pod kanale.
če maš cilinder z 40 hodom tak timing bo z 43mm mel večjega... npr napamet ti nek povem na 40mm ma kot izp. 185 loh bo meu na 43 195. (neznam na pamet računat) sam pol bi kanale mogu spilit 3mm dol da pridejo bata ko je v SML da bi meu optimalen izkoristek.
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
ja,ampak saj razdalja od vrha cilindra do vrha izpušnega je pa enaka ? torej je kot enak kot na BT cilindru... Seveda pa ni nujno enak kot je biu na aeroxu... Je pa lažje izpušnega spustit za 3mm kot pa imeti zajebancije z gredjo. Ni optimalno,iti bi moralo pa kljub temu uredu? Gre se bol da se spravi v dobro delovanje kot pa nek visoki tuning
to tudi js študiram nardit....izpuh bi imeu kot 175°, pretočni pa 128°, to govorim o primeru če imaš original aerox cilinder na 43mm hodu in 90mm dolgo ojnico
torej mam a35cilinder timingi 185-130 bom pa naredu ohišje gor za veliko V lamelo zdaj pa ne vem kaj naj vzamem kakšno lamelo in kakšen ferg? premer mislim? in pa ohišje za kero lamelo od kira motorja ker sm gledu eno majo u kvadratu postavlene šraufe (am6) , pia/gil ma 2 šraufa, mina ma 4 šraufe na čudno postavlene pa tud širina lamele bi mogla bit dokaj oska ker ma a35 tisti sesaln kanal malo mičken. Hvala za odgovore!
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
imam vprašanje in glede predelave bata
na flexeru (lamelni vsis) mam brušen in znatunan cilinder in l bat svetovali so mi naj naredim luknje na strani vsisa zdaj pa me zanima naj si zarišem na batu skozi vsisni kanal al kak naj vem od kje do kje naj bat preluknam?
pa zanima še me glede krajšanja bata na štirkah sem prebral da bi se naj vrat na vsisni strani skrajšal za 4mm kaj naj to tukaj tudi napravim?