Zanima me, ali mi ve kdo razložit kaj bi moral naredit, da bi aktiviral zavorno luč tudi s prednjo zavoro (Tomos CTX)? Za zadnjo zavoro vem, da je eno stikalo, ki se aktivira ko stopiš na zadnjo zavoro, za sprednjo pa nimam pojma kaj je potrebno priključit, da bo delovalo.. Upam, da mi bo kdo vedo razložit
Isto rabiš met na ročki za zavoro stikalo (nevem a jo orginal ima) na stikalo pa vežeš žico za + ali - tako da jo prekineš, oz. ko stisneš ročko da je tokokrog sklenjen. Upam da sm ti pomagu kaj, če ne ti bojo pa še razložli..
charadek napisal/-a:Isto rabiš met na ročki za zavoro stikalo (nevem a jo orginal ima) na stikalo pa vežeš žico za + ali - tako da jo prekineš, oz. ko stisneš ročko da je tokokrog sklenjen. Upam da sm ti pomagu kaj, če ne ti bojo pa še razložli..
hmm ziher? nevem kje bi lahko namesto tisti del.. upam, da mi bo kdo vedo še bolj podrobno razložit ali pa še najboljše iz izkušenj sem bral v enem članku, da je to serijsko ctx mel..
Na ročki pride luknja z navojem za to stikalo, na notranji strani (proti križu). Glede vezave poglej kakšno električno shemo.
Pa še glede zaviranja s sprednjo zavoro: razmerje zaviranja (naj bi bilo) 70% spredaj, 30% zadaj. Po mojem pri ctx-u to še kar velja .
maxbond1995 napisal/-a:Na ročki pride luknja z navojem za to stikalo, na notranji strani (proti križu). Glede vezave poglej kakšno električno shemo.
Pa še glede zaviranja s sprednjo zavoro: razmerje zaviranja (naj bi bilo) 70% spredaj, 30% zadaj. Po mojem pri ctx-u to še kar velja .
bom mogo to pogledat nevem kako zgleda stikalo, ali je isto kot za zadnjo zavoro ali ne.. se strinjam glede zaviranja
hm, ne, vedno se zavira s sprednjo in si z zadnjo samo malo pomaga... sem se veliko prevozil samo z eno ali drugo, in različnimi kombinacijami oprijema. če se hočeš varno peljat rabiš močno prednjo in je zadnja samo malo v pomoč. seveda pa če gre moped tistih 50 ali 60 to ni tako pomembno, je že švoh bremza dovolj...
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."