Alpino tuned by Drejc28

Predstavite nam svoj projekt
Odgovori
ice t
zariban cilinder
Prispevkov: 131
Pridružen: Ne Jul 25, 2010 4:35 pm

Re: Cilinder apn

Odgovor Napisal/-a ice t »

Hvala za odgovor,pol pa tak super :D
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Cilinder apn

Odgovor Napisal/-a Pich »

Drejc28 napisal/-a:ne pričakujem nič, kaj bo bo, ker nekega denarja nebom vlagal v mašino če bo kdo pripravljen naredit izpuh pa neki vredi fergazer da bo imel mu ga bom podaril, pa drugega naredil samo vzdržljivost takega cil. je zelo kratkega značaja, sem pa siguren da bo zmožen čez 14 000 rpm
Ne sanjaj ti na tomosu o kakih 14000 rpm. ker tudi s šest stopenjskim menjalnikom motor ne bo izkoriščen. delovno območje vrtljajev je enostavno premajhno. z 19 uplinjačem je pa sploh premalo moči. če ti bo 19 uplinjač dobro delal na kotu izpušnega 185° boš lahko že zelo zadovoljen.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
dolinar
specjalka
Prispevkov: 2503
Pridružen: Ne Jun 27, 2010 8:07 pm
Kraj: Okolika Šk. Loke

Re: Cilinder apn

Odgovor Napisal/-a dolinar »

dj.umek napisal/-a:
ice t napisal/-a:Pritrdilne plošče pol tak ne rabiš ne ? Bom probal Piaggio selletro gor spasat.
Piaggio seletra paše gor sem jo js mel gor pa tut @ tomos<3 jo ima na ctx mašini, drgač pa to bi mogl v živo videt kako se je vrtelo in js se sploh ne čudim da jo je zlamalo :D
minarelli selettra isto paše na apn blok.. ubistvu so navitja in magneti isti, samo pritrdilna plošča je druga.
Janim8 počivaj v miru.
Drejc28
Mojster
Prispevkov: 109
Pridružen: To Jan 03, 2012 10:35 pm

Re: Cilinder apn

Odgovor Napisal/-a Drejc28 »

zakaj se v prostem teku nebi na 14k zasukal med vožnjo mi je jasno da nebo, na skuterju sem jih spravil čez 13600 med vožnjo kar je zelo lepo, izpušni bo čez 190
Uporabniški avatar
dolinar
specjalka
Prispevkov: 2503
Pridružen: Ne Jun 27, 2010 8:07 pm
Kraj: Okolika Šk. Loke

Re: Cilinder apn

Odgovor Napisal/-a dolinar »

Drejc28 napisal/-a:zakaj se v prostem teku nebi na 14k zasukal med vožnjo mi je jasno da nebo, na skuterju sem jih spravil čez 13600 med vožnjo kar je zelo lepo, izpušni bo čez 190
samo da ne bo preveč za original menjalnik :)
Janim8 počivaj v miru.
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Cilinder apn

Odgovor Napisal/-a KVAS »

Mah sj pomojm z dobrim izpuhom za menjalnik ni panike. Moj se zdej šalta neki čez 12k rpm pa ni nobenih problemov. Moped lepo vleče tudi v nizkih zaradi velikega volumna izpuha, območje pa mam tut kar široko(nekaj pod 5krpm). Problem bi se pojavil, če bi na take kote tlačil kakšno kopijo d6 izpuha, ki ima majhen volumen in v nizkih obratih praktično neda nič od sebe. Tkoda takle tuning ima pomojm zelo velik potencial, če bo še vse drugo poštimano.
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Cilinder apn

Odgovor Napisal/-a Pich »

14000 vrtljajev v prostem teku pomeni okrog 9500 med vožnjo. to dosežeš že s kotom izpušnega kanala okrog 180° še bt se v prostem teku vrti čez 12000. pa ne rini z 19-ko na 190°, ker ni to uplinjač za tako visoke kote in ne boš imel od motorja nič. nekih resnih tuningov na apn cilindru pač ne moreš delati. poizkusi raje z bt cilindrom, ima dosti več potenciala, lepše izpeljane pretočne kanale pa še hlajenje cilindra ti ne pobira moči. ne vem no, tudi ostali a res ne veste, da gre apn cilinder samo do neke meje, in ta meja je nekje na junior kotih odpiranja ali samo malenkost čez. več pač ne gre, ker si omejen z vsisom. meni se zdijo tudi boost kanali na apn cilindru povsem nepotrebni, ker za 19 uplinjač lahko dovolj razširiš obstoječi izpušni kanal. površine kanalov pa kakor vemo morajo biti v nekem medsebojnem razmerju. pretirano odstopanje enega kanala v primerjavi z drugim ne prinaša dobrih rezultatov.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
apn6s freek
auspuh
Prispevkov: 786
Pridružen: Pe Jun 25, 2010 3:12 pm

Re: Cilinder apn

Odgovor Napisal/-a apn6s freek »

kaj pa če bi spremenil način vsesavanja in bi dal direkten vsis v karter preko lamele...
s tem bi se izognil omejitvam zmožnosti sesanja s cilindra...
tako bi pa komot povečal uplinjač vendar bi moral narediti booste da bi izkoristil.
ampak vseeno
če boš med vožnjo dosegel 10k rpm s tem cilindrom bo to lep dosežek s katerim bi bil prek zadovoljen vendar za tebe nwm.

lp.
če bi bili skuterji zanesljivi bi jih tudi poštarji imeli ;)
Drejc28
Mojster
Prispevkov: 109
Pridružen: To Jan 03, 2012 10:35 pm

Re: Cilinder apn

Odgovor Napisal/-a Drejc28 »

Fantje bomo vidli ko bo konec lahko da res nebo nič kaj ekstra cil. lahko pa da bo ni mi važno če dela 15 min na puno pa pol zariba zaradi mene imel sem ga pač doma zato ga bom poskusil predelat tako kot se mi zdi da bo prav, drugače za 19 ferg ne vem zakaj nebi bil vredu 19 phbg za mene eden boljših fergazarjev, za skuter dirke je obvezen pa imajo preko 20 hp dosežejo do 14 000 med vožnjo pa tudi meritve na P4 mizi so pokazale med 19 in 28 fergazerjem samo 1,7 hp več
poštar inc.
batzajla
Prispevkov: 25
Pridružen: Če Dec 30, 2010 11:06 am

Re: Cilinder apn

Odgovor Napisal/-a poštar inc. »

tole je res bolano tomos trga gate glede na to da je original cilinder
Odgovori