bt50 napisal/-a:Evo zdele jst spet probavam mojga atx na njem pa dell 21 black edition, atx ima ctx mašino obični prenosi z e90 kapo.
Pa sm štelu ferg in menam dize in mam zdele not 80 dizo pa je še mal prevlka 75 pa nimam morm jet kupt .
ta atx je pa prej laufu isti sam d je meu bing 20 z povrtano dizo z 1mm svedrom to je tm okol 104 in men ni jasno zkva je zdej potreba po tako manši dizi ker te dize so manše od btjovih
Ostale dize u ...................
fukni black-a stran, to so jajca, idin če ga predelaš za dvo taktno mašino, ker teli so 4takt fergi
bt50 napisal/-a:Evo zdele jst spet probavam mojga atx na njem pa dell 21 black edition, atx ima ctx mašino obični prenosi z e90 kapo.
Pa sm štelu ferg in menam dize in mam zdele not 80 dizo pa je še mal prevlka 75 pa nimam morm jet kupt .
ta atx je pa prej laufu isti sam d je meu bing 20 z povrtano dizo z 1mm svedrom to je tm okol 104 in men ni jasno zkva je zdej potreba po tako manši dizi ker te dize so manše od btjovih
Ostale dize u ...................
fukni black-a stran, to so jajca, idin če ga predelaš za dvo taktno mašino, ker teli so 4takt fergi
Ja za 19ko vem d je u kurcu 21ka nej bi bla uredu, sam nebi pa spet ferga kupvou ker mam že stage6 pwk doma k leži za bv...
timp napisal/-a:ja L obroček se stika na kanalu, zej bi ga pa premaknu na varno mesto dej opiš postiopek kako un štift vn potegnt, pa kako ga nazaj zaprešat....
hmm... kokr se spomnem smo mi enkrat na e90 batu (fi 48) popravil kajlico...lastniku pred nami je not ušel (pregloboko v bat-posledica: zavrtel obroček,odrgal ga in spraskal cilinder...smola amapk na srečo je bil bat še kul),no potem smo kajlico zvrtali (s svedrom), da je šla vn (v koščkih)... no ker pač ni bla tastara kajlica več uporabna smo pa dal kar od svedra (isti fi, mogoče kako malenkost večja) in jo zabil not (v tastaro lukno)... uglavnem kajlico smo samo popravli... zdej pa nevem zakaj te to moti, če imaš kajlico med kanali ? to je uredu... edino če pač želiš met odzgoraj...vedi pa da more bit kajlica tam kjer je usisni kanal (na sredini kanala)... no upam da ti bo pomagal....
ne ne, obroček se stika tam ko je kanal (pri men pretočni) ko sm brusu nism bil preveč pozorn, in ga pol zapne ob rob kanala, zato bi mogu tisto kajlo premaknt, ja no pol če bi zvrtov kje drgje u batu lukno pa svedr not dal mislš da bi zdržal to? pa kako tastaro kajlo vn uzet? kolk je prbližn dovga??? Lp
Na nobenmu batu se ne stikajo tam kje je pretočni... ampak gre med izpušnem in pretočnim, pr enih se pa stika tam kjer je usis (tam kjer je ferg)... zdej nebi točn vedu kok je kajlica velka...vn jo pa lahko dobiš tako da jo potegneš vn(težja vrjanta) in pa tako da jo zvrtaš...ker bat pa imaš ? pa ker kanal si pilil ?
filius napisal/-a:Ma kdo kkšne izkušnje z gilero GSM 50 supermoto... Mam eno dobro ponudbo za eno... Na netu ne zasledim nič kaj koristnega...
A to mislš una k je na avto netu za 500e. Drgač ap pomoje mašina itk vredu sej je ista AM6, kar se pa tiče ostalih delov bom pa reku d bi mogl bit kr uredu, samo nevem.
Dele ma drugač nategator zanjo, samo dans ga nism dobil na telefon, ker je šu že prej dam iz kranja... Ja to je tista z neta menila sva se za 450€, samo bom probal nižat ne 400€.
Drugače pa če jo dobim jo peljem prvo na servis, pa kupim športni izpuh V6, zadnja guma bo menda za menjat, tako da bo šlo še ene 300€ nanjo, potem pa ma da dela
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Sosed je mel gilero gsm,naredil preko 30.000km z njo,pri 35.000km mu je skurlo štrom,potem pri 36.000km še enkrat in je prodal. Pred tem pa nikakršnih težav,le bat je menjal pri 25.000km pa k je mel nesrečo mu je stisnlo ror in je kupu leovince v6. Z mal večjim zobnikom spredaj in odprto mašino + leovince je šlo 100. Motor če bi ga skrbno serviseru laufa resnično zakon.
tomos95 napisal/-a:
Na nobenmu batu se ne stikajo tam kje je pretočni... ampak gre med izpušnem in pretočnim, pr enih se pa stika tam kjer je usis (tam kjer je ferg)... zdej nebi točn vedu kok je kajlica velka...vn jo pa lahko dobiš tako da jo potegneš vn(težja vrjanta) in pa tako da jo zvrtaš...ker bat pa imaš ? pa ker kanal si pilil ?
ja pilu sm use kanale, zej sm itaq napilu še en cyl, pa sm bil mal bol pazljiv in lavfa noro jah nevem če se mi splača prestavlat tisto kajlo k bom nov bat zajebou bv vglavnem...
res nujno bi red vedu kakšen konus majo XR50, CRF50, XR70, pitbike, mini ATV Engines: XR/CRF 50, 70, Z 50, BBR, Thumpstar, SSR, Sikk MX. ter večina kitajskih horizontal mašin pri štromu? a je isti kot pri tomosu, ker minimototi majo isti konus. zanima me pa zarad tega štroma: