Razna vprašanja (delavnica)

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Odgovori
Uporabniški avatar
dolinar
specjalka
Prispevkov: 2503
Pridružen: Ne Jun 27, 2010 8:07 pm
Kraj: Okolika Šk. Loke

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a dolinar »

klemenm2 napisal/-a:pri tomosu nimaš 360* vsisa. 180 je semizdi.
tako je :) edino če je v karter je 360*
Janim8 počivaj v miru.
pedi_medi
batzajla
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Avg 08, 2010 9:29 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a pedi_medi »

Mi lahko kdo pomaga in sicer, rabim žarnico za sprednjo luč pri apn 6.
Problem je ker jo v lokalnih trgovinah nikjer ne dobijo. (velo črnuče), in pa nek lokalni trgovec s kolesi(motoset), pravi da jih čaka že 2 meseca, gre pa se za 6V žarnico s debelim vratom....
Če pozna kdo koga naj mi prooosim sporoči. LP
sajn_david
zobnik
Prispevkov: 189
Pridružen: Ne Jan 16, 2011 8:38 am

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a sajn_david »

kaj to da elektriko za luč? in kolko se razlikuje od pvlja?
http://www.rijwielparts.nl/cubecart/ind ... ductId=568
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a koroman »

dolinar napisal/-a:
klemenm2 napisal/-a:pri tomosu nimaš 360* vsisa. 180 je semizdi.
tako je :) edino če je v karter je 360*
v bistvu je tudi sesanje v karter preko lamele samo 180° zakaj? zato ker je lamela odprta samo takrat ko gre bat navzgor ko se bat pomika dol je zaprta. torej samo polovico cikla-180°
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
dolinar
specjalka
Prispevkov: 2503
Pridružen: Ne Jun 27, 2010 8:07 pm
Kraj: Okolika Šk. Loke

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a dolinar »

007 napisal/-a:
pomartin napisal/-a:projekt gre počasi naprej, saj nam končno dajo mal mira v šoli :P
mašina že skoraj končana, jutri grem še po ostalo barvo in če bo use uredu začnem jutri z izdelavo adapterja za lamelo, saj sem pri frendu, ko smo dali lamelo na repliko d6 videl kolikšna je razlika.
zdaj pa mi prosm povejte kaj je bolš... direkt v karter ali prek bata? - zanima me zato, ker če gre prek bata, je priporočljivo da ima le ta luknje, da je usis odprt 360 stopin... če ima luknje pa gre ven iz ravnotežja... kaj priporočate?


LP
Prvo kot prvo. Če je lamleno sesanje preko bata je ponavadi ravno zato, ker si NE želiš 360° sesanja. Če hočeš 360° potem se že na začetku lotiš vsisa v karter in ne v cyl. Za kateri način se boš pa odločil je pa odvisno od parih zadev. 360° še ne pomeni, da bo boljše od omejenega 200° lamelnega sesanja (veliko je odvisno od tipa cyl ter lamel). Če bi jaz delal bi vrjetno šel direktno v karter. Glede ravnotežja bata pa ne skrbi.
Janim8 počivaj v miru.
Uporabniški avatar
aLjo
vplinjač
Prispevkov: 345
Pridružen: To Avg 11, 2009 12:13 pm
Kraj: Kamnik

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a aLjo »

Hvala za odgovore vendar mam doma nekaj A3 cilindrov in bi probal najprej na A3 pilit ampak ali se splača zaradi gretja pilit A3?
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a koroman »

dolinar napisal/-a:
007 napisal/-a:
pomartin napisal/-a:projekt gre počasi naprej, saj nam končno dajo mal mira v šoli :P
mašina že skoraj končana, jutri grem še po ostalo barvo in če bo use uredu začnem jutri z izdelavo adapterja za lamelo, saj sem pri frendu, ko smo dali lamelo na repliko d6 videl kolikšna je razlika.
zdaj pa mi prosm povejte kaj je bolš... direkt v karter ali prek bata? - zanima me zato, ker če gre prek bata, je priporočljivo da ima le ta luknje, da je usis odprt 360 stopin... če ima luknje pa gre ven iz ravnotežja... kaj priporočate?


LP
Prvo kot prvo. Če je lamleno sesanje preko bata je ponavadi ravno zato, ker si NE želiš 360° sesanja. Če hočeš 360° potem se že na začetku lotiš vsisa v karter in ne v cyl. Za kateri način se boš pa odločil je pa odvisno od parih zadev. 360° še ne pomeni, da bo boljše od omejenega 200° lamelnega sesanja (veliko je odvisno od tipa cyl ter lamel). Če bi jaz delal bi vrjetno šel direktno v karter. Glede ravnotežja bata pa ne skrbi.
ne opaziš razlike. kanal je res odprt 360 stopinj. ampak sesanje pa poteka samo takrat ko gre bat navzgor.
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a PVL »

Dejte mal razmislit kaj pišete. 360° ni odprt noben usis,z 360° usisom motor sploh ne užge,dela pa samo v glavnem delu resonančnega območja če je sesanje dovolj močno...360° pomeni trajanje odprtja usisa,torej odprt usis cel obrat nebo šlo...dejanski kot usisa na lameli se zamika z obrati in doseže se mi zdi max 260-270° pri motorjih z visokim PME. Blair pa je definiral da je lamela odprta v povprečnem primeru nekaj nad 200° z zamikom intervala med low/high speed okol 30°. Lamela se zapira nekje 50-80° po tdc.
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6820
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

PVL napisal/-a:Dejte mal razmislit kaj pišete. 360° ni odprt noben usis,z 360° usisom motor sploh ne užge,dela pa samo v glavnem delu resonančnega območja če je sesanje dovolj močno...360° pomeni trajanje odprtja usisa,torej odprt usis cel obrat nebo šlo...dejanski kot usisa na lameli se zamika z obrati in doseže se mi zdi max 260-270° pri motorjih z visokim PME. Blair pa je definiral da je lamela odprta v povprečnem primeru nekaj nad 200° z zamikom intervala med low/high speed okol 30°. Lamela se zapira nekje 50-80° po tdc.
meni si še ne fb reku da preko lamele je 360 vsis ... isto je reko cerar
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a koroman »

aljo poglej logično da nemore bit temu tako. 360 bi lahko teoretično dosega samo s kompresorjem ki bi tiščal zrak noter tudi ko bi bat potoval od zgornje lege prosti spodnji. pa še to je samo teoretično
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Odgovori