sinko.dejan napisal/-a:Kaj bi blo po vaše pametno nardit da nebi blo treba gredi menat?
greš do strugarja, ki ti nardi novo pušo. pol ti staro vn da, novo pa not zapreša pa šenkrat porajba na tapravo mero. sicr bo puša mal bl tenka ampak če bo iz dobrga matrjala (ležajni bron) bo držal. notr more tut zvrtat luknco za mazanje
Don't take any shit from other people. You have your own.
sinko.dejan napisal/-a:Kaj bi blo po vaše pametno nardit da nebi blo treba gredi menat?
greš do strugarja, ki ti nardi novo pušo. pol ti staro vn da, novo pa not zapreša pa šenkrat porajba na tapravo mero. sicr bo puša mal bl tenka ampak če bo iz dobrga matrjala (ležajni bron) bo držal. notr more tut zvrtat luknco za mazanje
ena možnost je tut to ja
lohka ti pa sfreza ven to pušo in poveča luknjo, nato pa postruži pušo s širšo steno
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
lepo pozdravljeni js mam pa eno uprašanje mam lamo cilindr in nov meteor 42 bat (ni L) no in mi ga tam ko je vsisni in izpušni kanal mi ga stiska pa ne newem kok glih tko da čutiš na kurblu da je trše ko pride bt tja a se bo to sčasoma unesl al je bolš da dam cilinder zbrust pa pohonat? Pa a je kej narobe če mam gor dellorto 21 frgazer. Lamo je original in sm nek prebrau da če daš prevelk frgazr gor se ti hitr pregreje.
hvala že vnaprej za odgovor.
apnjkar napisal/-a:lepo pozdravljeni js mam pa eno uprašanje mam lamo cilindr in nov meteor 42 bat (ni L) no in mi ga tam ko je vsisni in izpušni kanal mi ga stiska pa ne newem kok glih tko da čutiš na kurblu da je trše ko pride bt tja a se bo to sčasoma unesl al je bolš da dam cilinder zbrust pa pohonat? Pa a je kej narobe če mam gor dellorto 21 frgazer. Lamo je original in sm nek prebrau da če daš prevelk frgazr gor se ti hitr pregreje.
hvala že vnaprej za odgovor.
LP
pomoje ti org. lamota ne pregreje z večjim fergazerjom , zaliva ti ga pa skor zihr če pretiravaš ja.
možnost je tut da so šli batni obročki iz ležišča oz. da jih nisi prav dau gor ali pa si bat narobe obrnil?
Pregreješ ga če nimaš hlajenja torej polomljena vetrnica itd. oz nepravilno nastavljen vplinjač ter vžig. Sam sam mel 44mm torej je imel cilinder res malo stene, pa nisem imel nobenih problemov s pregrevanjem.
Je pa tako, na original lamota je več kot 18 ferg BZ dajat, ker ni izkoriščen, edino če večaš kanale.
P.S. pri izpuhu ti ponavadi stiska bat tudi zaradi preslabe mešanice, saj je tam nekoliko višja temperatura, ter slabše mazanje.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
aLjo napisal/-a:Kakšni koti bi bili dobri za lažjo predelavo s 15 ali 16 vplinjačem ter drugim izpuhom, bilo bi pa bolj za vsakdanjo vožnjo?
Ma kdo kakšen predlog? Aja pa gre se za avtomatika to.
za vsakdanjo vožnjo more bit kot izpuha pod 170 stopinj ... pretok pa se mi zdi da je primeren okol 124 vsis je pa tak na lamelo torej 360 (za pretok nism ziher)