portmap-tema
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: portmap-tema
http://img398.imageshack.us/img398/9925/woewvh8.jpg
to je blo mišljeno! super zadeva. škoda da nisem vido prej bi mogoče svoj projekt tak izpeljal
to je blo mišljeno! super zadeva. škoda da nisem vido prej bi mogoče svoj projekt tak izpeljal
Re: portmap-tema
koroman napisal/-a:http://img398.imageshack.us/img398/9925/woewvh8.jpg
to je blo mišljeno! super zadeva. škoda da nisem vido prej bi mogoče svoj projekt tak izpeljal
Zanimivo, tole bi blo treba probat
Bi blo pa varjenje opasno da preveč segreješ material...
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: portmap-tema
ma sej je enak material. pomoje je lažje to švasnit ko gus. pa lepo zgleda zadeva. se da naredit podobno tudi na izpušni strani ampak je težko naredit dobro
Re: portmap-tema
Lamo, ki mi že dlje časa leži nekje.................še na brušenje in kakšna malenkost (malo povečat vsis navzgor......1-2mm)
Višina cilindra je 68mm in če hočemo dobit "realne" kote oz. če se zanesemo na BT, SLC cilinder, moramo odšteti 1,5mm (66,5mm).
Cilinder ni "extremno piljen" kot največkrat srečaš po furumih .............vsis za 20mm karburator, izpuh ima "odaptrer" na 29mm, pretočni uravnani v cilindru in malo obdelan v kanalu.......
Zakaj imajo pretočni "repe"? Ne vem............videl na enem SLC cilindru (origina) podobno................slabše najraje ne bo
Koti: 170 - 114 - cca 150 (dolžina bata cca 46mm)....................cilinder z vrha -1,5mm
Če cilinder še dodatno znižamo za 1mm (-2,5mm skupaj) : 174 (25) -120 (34,2) - 160-150 (dolžina bata cca 44-45mm).........približno SLC mere (če ga še dodatno znižamo/podložimo za 0.5mm pa so približno JUNIOR mere.......brez velikega pretiravanja )
Višina cilindra je 68mm in če hočemo dobit "realne" kote oz. če se zanesemo na BT, SLC cilinder, moramo odšteti 1,5mm (66,5mm).
Cilinder ni "extremno piljen" kot največkrat srečaš po furumih .............vsis za 20mm karburator, izpuh ima "odaptrer" na 29mm, pretočni uravnani v cilindru in malo obdelan v kanalu.......
Zakaj imajo pretočni "repe"? Ne vem............videl na enem SLC cilindru (origina) podobno................slabše najraje ne bo
Koti: 170 - 114 - cca 150 (dolžina bata cca 46mm)....................cilinder z vrha -1,5mm
Če cilinder še dodatno znižamo za 1mm (-2,5mm skupaj) : 174 (25) -120 (34,2) - 160-150 (dolžina bata cca 44-45mm).........približno SLC mere (če ga še dodatno znižamo/podložimo za 0.5mm pa so približno JUNIOR mere.......brez velikega pretiravanja )
Re: portmap-tema
Lepo narjeno,bi pa pripomnil da te repki na pretočnih so napaka pri ulitku pri BT/SL/SLC cilindrih tako da tega ni treba kopirat
Re: portmap-tema
..........sem mislil, da imajo kakšen pomen...............v nekem članku sem zasledil, da so motor spravili v optimalno stanje, šele, ko so pretočne "potegnili nazaj"...................kakšne revolucije ne bo, nev + in ne v -
Re: portmap-tema
Ta cilinder si z motomotom že nekaj časa ogledujeva in izmenjujeva mnenja. skušam ga prepričati, naj ga malenkost bolj napili, a je trd oreh in ostaja pri svojih stališčih. nenazadnje ima pa prav, ker bo moped za vsakdanjo vožnjo po mestu, in modri angeli na marajo prehitrih 4-k. je pa lep izdelek kot vsi ostali motomotovi tuningi.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: portmap-tema
Sta ga potem do dobra že preučila Je res, za vsakdanjo vožnjo je fajn da se vse dogaja v nižjih obratih.
Re: portmap-tema
Ma kdo kak pametn portmap za CTX cilinder, mam en zjajcan CTX cilinder pa bi ga probu mal napilt, da bi bil rečmo še mal močnej kot e90..
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: portmap-tema
Izpuh 28-27 (27,5) od GMT, Bing 13, izpuh.......bomo videli, mogoče predelan original (vsaj za osnovo), glava -2mm