Tomos Colibri T12 1963

Predstavite nam svojo starino
cvile
auspuh lager
Prispevkov: 7
Pridružen: To Sep 19, 2017 1:19 pm

Tomos Colibri T12 1963

Odgovor Napisal/-a cvile » Po Sep 25, 2017 8:03 pm

Da mi ne bo slučajno čez zimo dolgčas, sem si od starega očeta pripeljal za obnavljat staro 'trojko'. Dela bo ogromno, saj imam željo da bi moped izgledal kot nov.
Izgled ko sem ga privlekel na sonce:
Slika
Slika

po temeljitem pranju pa izgleda malo lepše:
Slika
Slika

eleven
batzajla
Prispevkov: 40
Pridružen: Po Mar 05, 2012 4:32 pm

Re: Tomos Colibri T12 1963

Odgovor Napisal/-a eleven » To Sep 26, 2017 5:06 am

Zelo lepo. Še zelo lepo originalen. Veliko sreče pri obnovi. Pa lepo je videt tudi to, da se kakšna trojka ali dvojka obnavlja in objavlja na tem forumu.

Berty
glava cilindra
Prispevkov: 593
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 3:41 pm

Re: Tomos Colibri T12 1963

Odgovor Napisal/-a Berty » To Sep 26, 2017 6:23 am

Dobra podlaga in večina delov bo za zamenjat vendar super videti obnovo starine :D
APN4M 83'
Colibri 03 59'

jkanoni
glava cilindra
Prispevkov: 599
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 5:24 pm

Re: Tomos Colibri T12 1963

Odgovor Napisal/-a jkanoni » To Sep 26, 2017 6:32 pm

Pri renovaciji motorja je potrebno ohraniti čimveč delov. Pazi, da kaj vitalnega ne zavržeš. Verjetno boš zamenjal oba kolesa. Menjaš lahko tudi vse ležaje in tesnila. Ostalo pa obnovi!

cvile
auspuh lager
Prispevkov: 7
Pridružen: To Sep 19, 2017 1:19 pm

Re: Tomos Colibri T12 1963

Odgovor Napisal/-a cvile » To Sep 26, 2017 7:45 pm

Na motorju bodo menjani vsi lezaji, tesnila itd. Kar se tice koles gredo nove spice in obroci. Okvir in ostale barvane zadeve imam namen speskat, sprickit in barvanje. Dela da se ven ne vidim :-)

Uporabniški avatar
si_me
auspuh
Prispevkov: 873
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 3:27 pm

Re: Tomos Colibri T12 1963

Odgovor Napisal/-a si_me » To Sep 26, 2017 7:58 pm

cvile napisal/-a:Na motorju bodo menjani vsi lezaji, tesnila itd. Kar se tice koles gredo nove spice in obroci. Okvir in ostale barvane zadeve imam namen speskat, sprickit in barvanje. Dela da se ven ne vidim :-)
Če so špice še dobro ohranjene jih je skoraj najboljše na novo pocinkat, ker so originalne sigurno dosti boljše, kot te nove, ki se jih sedaj dobi..

matijag
vplinjač
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr Maj 15, 2013 12:49 pm

Re: Tomos Colibri T12 1963

Odgovor Napisal/-a matijag » To Sep 26, 2017 8:22 pm

Jaz ga nebi barval,bi ga pustil takega... mogoče samo nekako ustavit rjavenje. Če ni segnil v 50 letih, bo zdržal še 50... Menjal bi gume, ležaje, tesnila, semeringe, zajle, ...- in kar je nujno potrebno za varno vožnjo in registracijo. Nekako so mi bolj všeč mopedi, ki izkazujejo svojo vzdržljivost skozi čas, kot pa tisti obnovljeni, kot da je bil narejen včeraj...

Uporabniški avatar
A5f
vplinjač
Prispevkov: 365
Pridružen: Ne Jul 18, 2010 5:04 pm
Kraj: Celje

Re: Tomos Colibri T12 1963

Odgovor Napisal/-a A5f » To Sep 26, 2017 8:25 pm

matijag napisal/-a:Jaz ga nebi barval,bi ga pustil takega... mogoče samo nekako ustavit rjavenje. Če ni segnil v 50 letih, bo zdržal še 50... Menjal bi gume, ležaje, tesnila, semeringe, zajle, ...- in kar je nujno potrebno za varno vožnjo in registracijo. Nekako so mi bolj všeč mopedi, ki izkazujejo svojo vzdržljivost skozi čas, kot pa tisti obnovljeni, kot da je bil narejen včeraj...
se popolnoma strinjam

cvile
auspuh lager
Prispevkov: 7
Pridružen: To Sep 19, 2017 1:19 pm

Re: Tomos Colibri T12 1963

Odgovor Napisal/-a cvile » To Sep 26, 2017 8:34 pm

Načeloma bi bilo izvedljivo. Problem nastane pri ščitniku za noge, ki je dobesedno segnil, drugega zaenkrat še nisem zasledil, tako da bo verjetno potrebno delati umetnine z varjenjem...

cvile
auspuh lager
Prispevkov: 7
Pridružen: To Sep 19, 2017 1:19 pm

Re: Tomos Colibri T12 1963

Odgovor Napisal/-a cvile » To Sep 26, 2017 8:35 pm

si_me napisal/-a:
cvile napisal/-a:Na motorju bodo menjani vsi lezaji, tesnila itd. Kar se tice koles gredo nove spice in obroci. Okvir in ostale barvane zadeve imam namen speskat, sprickit in barvanje. Dela da se ven ne vidim :-)
Če so špice še dobro ohranjene jih je skoraj najboljše na novo pocinkat, ker so originalne sigurno dosti boljše, kot te nove, ki se jih sedaj dobi..
tudi to je opcija, obroče pa moram obvezno menjat, zaradi rjavine. Zadnji je kar konkretno načet

Odgovori