APN4M 81' original/predelan

Predstavite nam svojo starino
Odgovori
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 699
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Mislim da je pri mojem težava samo na auspuhu, saj ni narejen po meri. To mislim zato, ker je Vid dosegel na valjerjih 60+kmh v 3. prestavi z bingom na 14 povečanim in prirejenim auspuhom, kjer imam jaz 17ko in originalnega s konusom. Sicer s 3. do konca obratov se tudi moj pelja 62 po cesti, pa bi mogoče na valjerjih še kaj več zavrtel kolo, ampak se ne sekiram toliko. :roll: Jaz ga imam za po cesti, da zgleda original, pa če je že prazno ga privijem, ali pa če je treba kakšen traktor prehiteti je tudi odličen. 8-)
Zdaj na tanovi mašini imam navadno kapo pobrano na kompresijo 12,5:1 in mi dela lepo vendar se pozna proti squish glavi narejeni za ta kit. Pač par km/h pri vsaki prestavi manj, malo manj navora in moči, malo dlje razvija. :)

Kaj je fino:
Ta kit ima zelo dobro izdelane kanale za dovolj moči v vsak klanec in za vožnjo pri hitrosti 70km/h proti vetru lepo sede. Mi tudi gre tako lepo in v 800km kar sem jih naredil z enim in 160km z drugim cilindrom sem opazil, kar mi je najljubše je manjša poraba kot na napiljenemu APN cilindru. Tisti je imel malo čez 3L/100km, ta pa malo manj kot 3L/100km, super pri veliki razliki v moči, glede na to kako navzven izgleda isti. 8-)
Druga dobra stvar tega cilindra mi je tudi ta, da se ne greje. Alu-nikasil veliko bolje odvaja toploto, + squish glava je na prvem pripomogla, tudi po več kot uri tiščanja kot na dirki se ni segrel več kakor prvih 10 minut delovanja. Super kit, nimam kaj reči, vesel da sem ga kupil in tako da sem preskrbljen glede moči, upam da dokler bom mogel vozit. :lol:
APN4M 83'
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Pich »

Po mojem mnenju je pri tvojem motorju narobe še marsikaj drugega ne samo izpuh. Jaz sem s tistim lamo cilindrom, ki je v portmap temi dosegel z drugo prestavo 60 kmh in tudi končna je bila preko 100. Zdaj pa primerjaj tiste kanale in tvoje in videl boš, da imaš olala večje kanale, in s tem tudi večji potencial. Res ne vem, kaj počneš s tem mopedom, da ne gre.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a macula »

Samo ena opazka.. na valarjih lahko zavrtiš moped da gre 200 če spremeniš razmerja, ker imaš samo 1 kotalni upor še to po železnem valju, za primerjat s cesto ti manjka še en kotalni upor in zračni upor.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a prlek »

macula napisal/-a: So Jun 16, 2018 2:51 pm Samo ena opazka.. na valarjih lahko zavrtiš moped da gre 200 če spremeniš razmerja, ker imaš samo 1 kotalni upor še to po železnem valju, za primerjat s cesto ti manjka še en kotalni upor in zračni upor.
Pa saj to računalnik upošteva ali?
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a macula »

Nerabi upoštevat ker ni pomembno.
Moč je pomerjena iz razlike vrtljajev valja in njegovega masnega vztrajnostnega momenta. Končno hitrost izpiše iz končnih vrtljajev in razmerja do glavne gredi. Fora je potem to da na cesti potrebuješ za 100kmh naprimer 3 konje na valju pa npr 0.5 ker premaguješ samo trenje lezajev verige in enega kolesa. Ce gledas moc nekega motorja ki ima 10 konj pri 8000rpm ima v overrevu pri 8500 samo še 3 konje in je to njegova max hitrost na cesti. Mašina se zavrti do 10000 tam je moč pa 0.5 konj kar je za dyno dovolj da pride do teh obratov. Zelo podobno kot primerjava koliko se motor zavrti v leru koliko pa med voznjo.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 699
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Tako je kot je razložil macula v prejšnjem postu.
Vglavnem motor se zvrti do 11.800 obratov, samo tam nima več toliko moči. Če bi z besedami skiciral močnostno krivuljo s tem setupom, dobi moči nad 1 konj od 3.000 obr/min naprej, od 6/7k naprej pa šele glavnino moči tistih 6 ali 7 konj (pomoje ne doseže 8ih kot pri Vidu s ''po meri'' auspuhom). Ta moč nato hitro pade od 10k naprej in da dosežem na cesti tistih 11.800 kot v leru moram peljati v klanec dol... pa še tako sem pripravil da je šel največ 107km/h.
Res nevem kaj bi rabil da gre več :oops: Pa tudi nevem kaj bi bilo potrebno imeti hitrejši moped, jaz sem tudi zadovoljen s tem kar je... :? :D
APN4M 83'
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 699
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Sklopka je začela po nekaj vožnjah drseti, zato sem jo razstavil, zamenjal spodnjo šalčko, kjer pridejo fedri in malo s kladivom popravil utore kamor se usede zatič. Bila je znucana šalčka in se je premikal, zdaj pa deluje lepo, oddvoji kot je treba. :D

Skrajšal oz. "stisnil" sem protikonus tako da sem drugi kot še povečal in na koncu skrajšal na isti fi stingerja ki ga je ostalo istih 14fi dolžine 6cm. Moped sedaj malo lažje drži v klance, razvije malo hitrejše vendar končna ostaja enaka po ravnem okrog 98 kak gor ali dol. :? Mislim da sem zadovoljen s tem, še vedno pa čakam 15SL auspuh, ki ga bom preiskusil s tem cilindrom.
Hkrati delam tudi z bratom na njegovem APN, bom za tisto temo kakšne slike naredil in objavil. :)
APN4M 83'
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 699
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Motor dela super, naredil okrog 300km od zadnje objave in me še ni razočaral. Zamenjal se je filter v okvirju in malo predelal vsis na zračni strani da ni toliko robov, samo mislim da ni razlike.
Glavna razlika je bila ko sem namestil 15SL auspuh na moped, sedaj se zvrti takoj ko daš gas tudi iz čisto nizkih obratov 8-) Auspuh sem dobil pri ekos spletni trgovini slabih 65€ s poštnino vred, predelal sem pa samo del pri prirobnici tako da sem ga zakrivil za nekaj stopinj in zožal razdaljo med luknjami za kak mm na vsaki strani. :D
Ni več jamranja pri nizkih kot je bilo na original auspuhu s konusom, tisti se je samo visoko zvrtel. :?

Po ravnini se na šiht peljem pri 90-100 km/h, top speed pa je zaenkrat bila 105 km/h na ravnem, samo mislim da tudi klanec dol nebi dosti pomagal, je že zračni upor tolikšen in obrati dovolj visoki da izničuje kakšno veliko razliko.

Še nekaj časa bo vozno, pozimi pa se bo razdrlo bilanco in se jo na prešo poravnalo ker je sedaj desna ročka zvita proti vozniku in izgleda nemarno. :mrgreen:
Priponke
Auspuh 15SL poševni
Auspuh 15SL poševni
APN4M 83'
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 699
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Se malo javljam za podrezat svojo temo :D
Moped laufa;

CDI elektrika, ki sem jo montiral lani aprila dela super, zmontiral sem sicer prešvoh AC-DC pretvornik in je delal 5 minut predno je kondenzatorje skurilo, dobivam špice v napetosti tja do 38V AC... :roll: Namontiral sem potem spredaj LED dolgo in kratko luč s svojim hlajenjem in pretvornikom, vendar je zaradi AC vhodne napetosti, ko ga ugasnem videti da zabrli pri nizkih obratih, isto kadar snemam s kamero.

Kolesarski števec je tudi od lani, zamenjal sem obe baterije in tudi dela super, največ letos je kazal 112 km/h vendar po klancu dol s prenosi 13-31, po ravnem gre tja do 105 potem pa že nimam več cest.. 8-)

Ko smo že kupili CNC stružnico za v delavnico si bom pa naredil še squish pas oz. probal prekopirat po mahkotini glavi za ta motor, sedaj je gor navadna s kompresijo 12:1. Malo igračkanja, drugače pa dolgčas rata :lol:
APN4M 83'
bajc3
auspuh lager
Prispevkov: 12
Pridružen: To Dec 07, 2010 6:59 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a bajc3 »

kakšno elektriko si zmontiral?
Odgovori