APN4M 81' original/predelan

Predstavite nam svojo starino
Odgovori
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 83' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

No da malo objavim, saj vsi vejo, da nemaram biti tiho :lol:
Objavljam nekaj utrinkov z 11. Tomos Adria Classic v Kopru izpred dveh tednov, imeli smo se super, lepa organizacija, vožnja potekala brez problemov vsaj na moji strani. Za hrano in pijačo super poskrbljeno, mogoče manjkalo malo razlage na vsakem kraju, kjer smo se ustavili. Zelo zadovoljen :D
Jutranja budnica potekala nekako z navijanjem mašin
Jutranja budnica potekala nekako z navijanjem mašin
Moj APN
Moj APN
Bilo nas je okrog 260
Bilo nas je okrog 260
Edini Tomos Cross Junior privabljal poglede
Edini Tomos Cross Junior privabljal poglede
Samo eden je bil tudi 15SLH
Samo eden je bil tudi 15SLH
No še nekaj o motorju, po padcu zaradi prevelikega polaganja sem zamenjal nožne tačke ter čakam še nove ročke :) bilance.
Nove tačke
Nove tačke
Razmišljam tudi o obnovi prednjih lončkov na vilicah in fedrov v vilicah saj barva že odpada in en feder je že dalj časa počen. Ob tem bom tudi zamenjal trobljo ter jo končno priklopil na kable. :roll:
Stanje lončkov in troblje
Stanje lončkov in troblje
V prihodnosti pa o števcu ter novem PVL-jevem cilinderkitu, če bo nakup nastal. 8-)
APN4M 83'
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 83' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

V danasnji posiljki sem prejel Bing 1/17/77 z merami blizuu original 12ke.
Mere so:
-visina od spodnjega vijaka do vrha pokrovcka: 78mm,
-dolzina od zacetka zracnega kanala do konca vsisnega kanala (kanal kjer gre mesanica do cilindra) 78mm -potrebna se izdelava prirobnice*
-premer zracnega kanala: 22mm,
-prener vsisnega kanala: 17mm

Cena s postnino je prisla 55€, namen pa je montaza na APN4 :D
*izdelava prirobnice bo najprej z notranje strani s premerom 15mm za na trenutni cilinder (fi40) kot zamenjava piljenega Bing 12 -> 14,2mm. Prirobnica naj bi bila podobna kot pri avtomatiku za encawri vplinjac)
*
Mozno da bo zaradi dolzine potrevno rezanje zracnega kanala, je pa res da pri original pride se guma do grusta tako da ima lufta.

Slika spodaj:
Bing 1/17/77
Bing 1/17/77
APN4M 83'
čendi123
zariban cilinder
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr Apr 15, 2015 9:44 pm
Kraj: Okolica Kopra

Re: APN4M 83' original/predelan

Odgovor Napisal/-a čendi123 »

Hmm zanimivo to z bingom 17. Mogoče boljša opcija je da biš naredu kot sem meu js prej na motorju. Imel sem dellorto sha 16/16 in je stal pod gruštom. Mogoče boljše bi blo predvsem ker se da dellortota bolše nastavit ter še manj dela je za ga spravit na mesto.
primer vgradnje
primer vgradnje
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 83' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Hmm sem ravno to pregledoval prej, vendar mi dellorto samo po izgledu ni všeč, drugače sem nastavljal samo 14/12 na alpinotu, dugega še ne. So pa lažji za nastavitev. :D Bom pa zaenkrat poizkusil s tem.
Po hitrih pregledih sem ugotovil da se bo prilegal pod grušt skoraj identično kot originalni, samo izdelava prirobnice še in bo gor. ;)
APN4M 83'
franc
vplinjač
Prispevkov: 379
Pridružen: Po Maj 06, 2013 3:00 pm

Re: APN4M 83' original/predelan

Odgovor Napisal/-a franc »

Ne vem, če bo tako preprosto. Verjetno je ta vplinjač namenjen "vodoravni" montaži in ne verjamem da bo delal postrani (seveda pa se lahko motim, ker s tem nimam izkušenj) .
lp
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 83' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Nene kanala sta nagnjena tako kot pri navadnem, da je plovec pravokotno na bloke oz vodoravno in bo nagnjen tako kot originalen. Bom pa sproti preverjal da bo ko montiram, hvala za opozorilo. :D
APN4M 83'
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 83' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

No med tednom sem izdelal prirobnico/flančno za vplinjač Bing 17, čez vikend pa sem ga montiral in sprobal. Kot je franc predvidel je šalčka za plovec malo postrani, vendar ga drugače nebi mogel montirati zaradi šipke za zaug, katera pride skoraj do grušta. Flančna je zašvasana iz cevke in plošče, malo zbrušena toliko da se sveti, mogoče bom kdaj še spoliral. Za tesnenje sem uporabil gumijast o-ring. Vse skupaj je zelo na tesno tako da kakšne objemke nisem potreboval.
Tako je montiran
Tako je montiran
Vplinjač deluje odlično, luknja je iz 17 na 14,5mm v prirobnici, mogoče bi jo lahko še malo povečal glede na kanal cilindra. :D
Diza je bila zdraven original 78 in vse kar je sem prestavil iglo na 2. mesto od spodaj gor, da je svečka čokoladno rjava.
Svečka po 20min delovanja
Svečka po 20min delovanja
Vse skupaj zgleda takole:
Trenutni izgled
Trenutni izgled
Dobil sem tudi brezžični števec Sigma ATS, lahka nastavitev oboda gum in montaža na bilanco z vezicami. Meri presenetljivo hitro, poleg hitrosti tudi trenutni čas in prevoženi km, ter kompletni čas in km. Možnost km/h ali mph. Cena 39€ + poštnina.
Senzor in pickup
Senzor in pickup
Števec na bilanci
Števec na bilanci
APN4M 83'
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1212
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: APN4M 83' original/predelan

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Berty napisal/-a: Diza je bila zdraven original 78 in vse kar je sem prestavil iglo na 2. mesto od spodaj gor, da je svečka čokoladno rjava.
20170520_160021.jpg
Svečka je bolj dimnikarsko črna, kot čokoladno rjava ;)
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 83' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

ro-bi napisal/-a: Svečka je bolj dimnikarsko črna, kot čokoladno rjava ;)
Imaš prav, rjava je samo na vrhu. Bom poskusil se postaviti iglo na 3. zarezo od spodaj gor. :D
APN4M 83'
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Pich »

Poizkusi raje malo odpreti filter, s prestavljanjem igle tista črnina ne bo izginila. In ni mi všeč, da imaš tako zreduciran uplinjač. Če je 17, naj bo 17 in ne 14.5.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Odgovori