APN4M 81' original/predelan

Predstavite nam svojo starino
Odgovori
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

Nepravilna montaža pa itak, če ga prešaš v ohišje in s silo deluješ na notranji ležajni obroč ipd...
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 699
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Aha, zastopim kaj misliš glede ležajev. Seveda so SKF ležaji, zaprti z gumo (RS.C3 oznaka) sepravi so tudi z večjo zračnostjo. Montiral sem jih z uporabo preše in namenskih cevi, ki jih imam za prešanje ležajev in moram reči da pri tem nisem imel takih težav, kot praviš da bi po sredini udarjal. Se pa zgodi komu ja.. :roll:
Prej bi rekel da sem preveč podložil piramido, vendar pri sestavljanju se mi ni zdelo. Je šel desni pokrov bloka skrajno lepo gori, brez da bi imel kake probleme tudi pri zategovanju so šli šraufi "na roko" do konca. :oops:
Glede zaprtih ležajev v mašini še nisem od nikogar slišal, to mi je novost. :?
APN4M 83'
Uporabniški avatar
DaNiLo
cilinder
Prispevkov: 1095
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 8:56 pm
Kraj: Ptuj

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a DaNiLo »

C3 ni zaprt z gumo oz. z ničemer. Ko sestavljaš mašino ja moraš preden naliješ olje v njo podret še 10x, da ti štimajo vse podložke...Kaj na gredi imaš neke platinum lagere al kaj ??? pa to se gre za apn z Vidovim kitom ?
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

Seveda je C3 lezaj lahko tudi zaprt z gumo ali pločevino. Za elektromotorje se naprimer uporabljajo 6...ZZ-C3 ležaji.
Uporabniški avatar
DaNiLo
cilinder
Prispevkov: 1095
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 8:56 pm
Kraj: Ptuj

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a DaNiLo »

Elektromotorji so na drugi ravni, kot smo mi zdaj...
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 699
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

No da smo na jasnem glede oznak ležajev, RS so zaprti z gumo, C3 imajo več zračnosti. Jaz sem imel te, vsi so zaprti z gumo. Imaš tudi samo recimo 6004.C3 ki ni zaprt z gumo. 6004RS.C3 pa je. Elektromotorjem menjam ležaje mesečno, se strinjam da nimajo veze s temi ležaji za v moped. :roll:
Glede razdiranja mašine, sestavil sem jo skupaj in narazen celih 4x predno sem dobil bloka skupaj in še 3x da sem ujel desni pokov da se je lepo zaprl in zategnil. Zgleda je bilo še preveč podloženo po zategnitvi, delal je celih 35km po števcu, nato je ležaj odprlo, kletka je zlomljena ali prežgana, kroglice ene kar na polovico zdrgnjene.. vglavnem ležaj je fuč, ležišče je vredu. Mašino bo sestavil "Fico" Uroš tukaj na dolenjskem (sodelovec), da bo videl kaj sem imel narobe pri sestavljanju in kaj bi bil razlog ker me zanima in hočem potrdilo še od nekoga ki bo dejansko mašino imel v rokah in jo sestavil, ne samo tu s foruma. Pa brez zamere. :?
Ležaji so Platinium L17 deljivi, gred je srbska CKR. Na tastari mašini imam iste ležaje že 6 let in še se vrtijo. Tam je sicer gred RockeetMotocross. :?
In še nazadnje ja DaNilo, to se gre za bloke ki sem jih spoliral in pobrusil pretočne da se ujemajo z Vidovim kitom, notri je navadna sklopka, 5 prestav, lajši predležni zobnik (6 kraki s trikotnimi luknjami, 280g), nižana kapa s kompresijo 1:11,5, ostalo je original APN4.
APN4M 83'
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a macula »

Take kot so oznake v katalogu, taki so ležaji, saj si oznak nismo izmislili.
Piramida se ti vrti z nekimi 2000-4000 obrati, ležaj jih zdrži pa okrog 16000. Radialne sile so tudi precej manjše kot so nazivne v katalogu. Ko se sestavlja, enkrat pomeriš globine od roba bloka, do notranjega obroča ležaja, pomeriš širine gredi, debeline tesnil ter malo moraš poračunati, kar se pa itak nobenemu ne da, ker si je lažje 5x roke umazat pa vse navoje uničit ker se 5x privija in odvija. Če se ti že neda računat, vsaj sestaviš brez podložk, pomeriš koliko imajo gredi aksialnega hoda ter primerno podložiš, na tak način potrebuješ največ 2x odpret mašino.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 699
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Tako bi bilo najbolje ja, vendar tudi nisem imel vseh podložk in sem jih nekaj moral sam izdelati in pobrusiti na ploskovni brus, pač je šlo 4x narazen zaradi popravkov. Ko je šlo nato skupaj sem mislil, da ima dovolj zračnosti, pa je bila podložka še vedno predebela in je ležaj zato razdrlo.
Verjamem pa, da jih ne bom več pozabil ležaje odpreti, jih pa bom odpiral vseeno, še vsaka mašina ki sem jo videl je imela in tu sem prvič prebral, da se lahko pustijo zaprti, nimam izkušenj s tem.
APN4M 83'
Uporabniški avatar
DaNiLo
cilinder
Prispevkov: 1095
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 8:56 pm
Kraj: Ptuj

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a DaNiLo »

Jaz uporabim tukaj pri piramidi vzmetno podložko, pustim malo zračnosti in uporabim tole podložko. Drugač pa, kot je napisal macula, tako je najenostavneje naredit.
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 699
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Aaha, samo potem vzmetna ne stisne preveč? Ali je še vedno nekaj lufta puščenega?
Kakorkoli že, mašino sem dobil nazaj, menjani so kar vsi ležaji in so sedaj odprti. So tudi nova tesnila med bloki in en semering pri prestavah ki se je uničil pri menjanju ležaja.
Na mašini je bila preveč podložena piramida in je zato razbilo ležaj. Poleg tega ni bilo 12x25x1,2mm podložke pri prestavnih vilicah na zgornji strani, zaradi česar je slabo vračalo prestavno ročico ko se šalta navzdol, sedaj je to popravljeno.
V tem tednu pride nazaj gor cilinder in elektrika ter se jo zmontira na APN. :)
APN4M 83'
Odgovori