APN4M 81' original/predelan

Predstavite nam svojo starino
Odgovori
borisk
batzajla
Prispevkov: 37
Pridružen: To Jan 11, 2011 3:56 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a borisk »

sam bi na vijak privil slide hamer in ga potegnil ven in mal pobrusil.Če ga boš napil še naprej, ga ne boš nikol več ven spravu. Tiste plošče so štancane in imajo zelo ostre robove, zato bremza, ko jo želiš potegnit ven.
slide hamer zgleda takole.
Slika
https://www.youtube.com/watch?v=Y9Olb3dhLX4

če je mujo v srbiji zavaril malce manjši ror ali je malo koničen, je potem to haso kompenziral in zabil protikonus notr ko majmun.
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1212
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Dobra ideja- bom probal tako dobit ven.
Sem pa včeraj narahlo potolkel z bakrenim kladivom, in je šlo notri za kak cm. Med vožnjo se malenkost pozna, da je zgoraj bolj živ.
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1212
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Z lahkoto sem dobil konus ven :)
Gre pa notri samo 1cm dlje, kot je bil original. Potem zadane v prvi konus.
Malo se pozna, ma ni neke hude razlike.
Pa na zadnjem konusu so 4 kosi lukenj, cca 12mm fi.
Kolikor sem gledal, bi morali biti samo dve??
lp
borisk
batzajla
Prispevkov: 37
Pridružen: To Jan 11, 2011 3:56 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a borisk »

mislim da nima veze, udarni val se v vsakem primeru odbije, morajo samo dovolj velike da ne ovirajo pretoka plinov se pravi večji presek kot imaš na koncu luknjo. Če želiš krajšo dolžino za peak power v višjih vrtljajih, potem lahko izdelaš nov konus z malenkost večjim kotom in če ga zabiješ do konca, imaš krajšo dolžino resonance in resonanco v višjih vrtljajih.

lahko pa jo "skrajšaš" tako, da, da izpuh izoliraš z heat Wrapom, s tem dobiš večjo temperaturo plinov, ki se gibljejo hitreje, ampak pazi, kakšnih 2cm od prirobnice izpuha ne smeš izolirat, ker se ti bo zmes samovzigala... treba je preverit svečko in ponovno nastavituplinjač. podobno kot bi izdelal izpuh iz nerjavečega jekla, ki je večji izolator kot navadno jeklo...
Zadnjič spremenil borisk, dne Pe Jul 10, 2020 12:34 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
borisk
batzajla
Prispevkov: 37
Pridružen: To Jan 11, 2011 3:56 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a borisk »

Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Živ, glede auspuha imam tudi jaz takega.
Sicer za APN kit od PVL-ja sem moral prirobnico malo nagniti nazaj proti zadnjem delu, cca 10° kot popravit, lepše stoji potem mimo tačke.

Glede konusa je bilo pri meni isto, kovico sem probal odvrtat vendar ni šlo na roke nikamor in kaj dosti več nisem poizkušal. Na zadnji plošči sem na prejšnjem takem izvrtal dve luknji, ta ki je sedaj gor jih nima.
Naj pustim potem original, da ima več moči?

Glede boost bottlov, potem na navadnih bingih ne delujejo? Tudi za PVL kit nebo razlike?
APN4M 83'
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a prlek »

Berty napisal/-a: Ne Jul 26, 2020 12:40 pm Živ, glede auspuha imam tudi jaz takega.
Sicer za APN kit od PVL-ja sem moral prirobnico malo nagniti nazaj proti zadnjem delu, cca 10° kot popravit, lepše stoji potem mimo tačke.

Glede konusa je bilo pri meni isto, kovico sem probal odvrtat vendar ni šlo na roke nikamor in kaj dosti več nisem poizkušal. Na zadnji plošči sem na prejšnjem takem izvrtal dve luknji, ta ki je sedaj gor jih nima.
Naj pustim potem original, da ima več moči?

Glede boost bottlov, potem na navadnih bingih ne delujejo? Tudi za PVL kit nebo razlike?
Namen boost bottla je, da pobira nekaj mešanice, ki jo bat nazaj seka skozi vplinjač in potem vrne, ko bat spet sesa od vplinjača naprej. Ni to nekaj kar bi se ti poznalo nevemkaj.
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1212
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Berty napisal/-a: Ne Jul 26, 2020 12:40 pm

Glede boost bottlov, potem na navadnih bingih ne delujejo? Tudi za PVL kit nebo razlike?
Brez lamel ne dela
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Saj to sem malo bral zdaj, da se na lamelah pozna, ker zapirajo potem ta kanal, zato da nekako izenači pritisk zunaj in znotraj lamel?
Ja, v glavnem danes sem malo gledal koliko grem s posamezno prestavo lahko največ, pri 13.000 obratov se nekje konča višanje brzine, z drugo 58, s tretjo 73, s četrto 85...
Seveda menjam malo prej, načeloma se pa tudi ne vozim toliko sedaj... :(
APN4M 83'
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Glede heatwrapov sem gledal par video napotkov, vendar so povečini govorili, da se lahko ovije tudi samo tisti del do ekspanzije, je to potem toliko? Oz še malo naprej mimo tačke dokler se ne začne razširjat?

V nižjih obratih motor sedaj ne crkuje in sem lahko znižal ler obrate, vendar ne za veliko.
Priponke
IMG_20200803_173715.jpg
APN4M 83'
Odgovori