Tomos Colibri 03 (1959) - licenčni Puch VS 50 L

Predstavite nam svojo starino
Pero75
batzajla
Prispevkov: 42
Pridružen: Ne Mar 28, 2021 6:55 pm

Re: Tomos Colibri 03 (1959) - licenčni Puch VS 50 L

Odgovor Napisal/-a Pero75 »

Še veriga (94 členkov) in par drobnarij.
Priponke
IMG_20210702_141903.jpg
IMG_20210702_141837.jpg
IMG_20210702_140430.jpg
IMG_20210624_193152.jpg
IMG_20210624_111734.jpg
IMG_20210624_093504_2.jpg
Pero75
batzajla
Prispevkov: 42
Pridružen: Ne Mar 28, 2021 6:55 pm

Re: Tomos Colibri 03 (1959) - licenčni Puch VS 50 L

Odgovor Napisal/-a Pero75 »

Spet se da dobit elektronski vžig. Sem ga nabavil (puhshop.de), ampak bom menjal (če) ko klasika odpove.
Edino žica za izklop je nepotrebna pri mojem :) ker se ugaša preko dekompresorja in niti nima stikala za izklop.
Priponke
IMG_20210909_101319.jpg
IMG_20210909_101256.jpg
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Tomos Colibri 03 (1959) - licenčni Puch VS 50 L

Odgovor Napisal/-a filius »

Pero75 napisal/-a: So Apr 17, 2021 10:08 am
automatic_7 napisal/-a: So Apr 17, 2021 9:24 am Aa potem ok, nimam mopeda z belim magnetom da bi probal, sem mislil da je pri belem manjši notranji premer.

Drugače zadeva se obnese dobro, jaz imam na avtomatiku kolega pa na 15slc nobenih problemov do zdaj :)
Saj pravim, malo na pamet pišem, kar so mi povedali. Belega magneta ne moreš zamenjat s črnim, ne da bi menjal tudi motorno gred.

Glede ostalega, samega vžiga pa je očitno vse enako.
Bel magnet ima manjši premer kot črni magnet, posledično je manjša tudi tuljava. Razlika je cca 2mm.

Če se ne motim je med luknjami tuljave 58mm pri črnem magnetu in 56mm pri belem magnetu,
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Odgovori