APN4M 81' original/predelan

Predstavite nam svojo starino
Odgovori
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

ro-bi napisal/-a: Pe Apr 13, 2018 9:59 am Kabel za svečko absolutno skrajšaj, ker če bo speljan vzporedno z drugimi, boš imel probleme.
Meni so zatrdili da dolžina ni važna, mi je pa problem ker bodo šli skozi okvir po isti poti kabli na CDI in potem naprej na svečko. Je pa v svečki upor za zmanjševanje motenj, bo pomagal tudi pri tem problemu?
APN4M 83'
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Kable sem končno speljal skozi grušt, pod sedež montiral CDI in kabel za svečko nazaj na svečko. Zadeva je po treh kurblih vžgala in laufala brez problema. Kake 20 minut sem ga pustil na štant gasu z malo več kot 2,5% mešanico, nato je mašina sama ugasnila. Bil je kar topel, tudi ko sem ga spet vžgal je šel v prvo, ampak po gasu pa je začel malo trokirati, zato sem nastavil večji predvžig za 0,2mm (na 1,6mm pred ZMT). Po tem je mašina delala kot mora, kar se tiče vžiga vsaj.

Problem imam sedaj v prestavni ročici oz. prestavljanju. Ko prestavljam gor se ročica vrne lepo nazaj kamor mora, se je zgodilo parkrat da vrže samo v ler. Ko prestavljam dol v nižjo ročica včasih ostane v spodnji poziciji, čeprav premenja in da v nižjo prestavo se ne vrne nazaj. Sumim švoh ali pa faljen feder in podložke kjer je feder na prestavah, da je ne vrne. Ostalo nevem kaj bi bilo.

P.s. potreboval bi tudi 12V regulator, če ima kdo predloge kje dobiti (magari kitajca z aliexpress) enega. :D
APN4M 83'
franc
vplinjač
Prispevkov: 379
Pridružen: Po Maj 06, 2013 3:00 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a franc »

Za probleme s prestavno ročico je lahko kriv tudi slabo nameščen pokrov (sicer moraš biti konkreno "šlampast" ampak se je že zgodilo) .
lp
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Ma sem dajal 2x pokrov gor, ampak še vedno isto, se bo še preizkusilo malo, če ne drugega pa odpreti mašino in ponoven pregled drobovja. :D
Do petka mora biti ulaufana za na Tomos Adria Classic, sabo pa še za rezervo prejšnjo mašino :lol:
APN4M 83'
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

No, pokrov je le bil del problema, vendar čisto odpravljen pa ni. Pri prestavah je ali narobe podložena prestavna ročica ali pa nekje stisne da ne vrne če menjaš navzdol. Navzgor je vredu. Mašina še čaka utekovanje, ki bo po Tomos Adriji v soboto. Nočem da bi nekje sredi poti kaj odpovedalo ali se pregrelo :oops:
Namestila se je nazaj prejšnja mašina, s spremembo elektrike, je šla ta CDI varianta nanjo.
CDI dela super, na plošči sem moral obrniti napajalno tuljavo 180° prečno (za iskro) da je dajala pravilno smer napetosti, premaknila se je tudi pickup tuljava na tisto stran kot so platine pri originalnem.
Ploščo sem zamaknil skoraj čisto v smeri urinega kazalca (večji predvžig) in deluje super, greje se isto kot prej, obrate pa razvija v nedogled. 8-)
Testirano do 4. prestave s katero je pri 75km/h (13-32 prenosi) imel še nekaj možnosti razvijanja obratov.

Nekaj o CDI če se kdo zanima:
Pri vžigu ima auto-retard funkcijo, da ob začetku kurblanja daje iskro kasneje kot kdarkoli med obratovanjem(pomoje nekaj stopinj pred ZMT). To povzroči da motor vžge lažje, oz. do sedaj po preizkusih "v prvo", neodvisno od tega ali je mrzel motor ali vroč.
Glede krivulje kako se spreminja predvžig mislim da jo nima, deluje pa bolje in do višjih obratov kot navadna platinska (prejšnja izmerjena v leru na 9.900 obr/min, ta delala nekaj časa na 11.000, potem pa je crknil merilnik :lol: #kitajc za 3 eure :lol: ).
Aja pa luči so sedaj 12V 50W, baje fino pregorevajo, ampak do sedaj v 10km prevoženih še ni pregorela, sveti pa kot luč betlehemska. :D Kmalu še slikica zadnje luči, sem namontiral LED z baterijo in možnostjo polnenja preko sončnih celic (vzeta iz luči za svečo ki se mi je razbila na britofu.) Sveti zelo vidno, še podnevi. :P

Jutri in v soboto pa prispevki iz Kopra =D
APN4M 83'
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

No malo zamujam s slikami iz srečanja Tomos Adria Classic, je bilo veliko za videti, od specialk D6 in DM GP, do Juniorjev in celo en Senior, in pa obnovljen Tomos Sport 175 :D Poleg ostalih hipijev, predelanih primorskih 4k in tudi par frcotov. ;)

Vglavnem naša pot je šla nekako tako, prvi postanek 50m od štarta - se je zaskočil batek v fergu in ni hotel dol, malo porukat in se je rešilo. 2. postanek 200m od štarta, se je odtegnil tanovi magnet in je zlomilo vetrnico, dobro da sem imel rezervno sabo, smo vrezali nove navoje (ker so bili M4) za sraufe in smo šli dalje. Do kopra je šlo potem super, na črnem kalu po strminah tudi čez 90 in 100, malo postanka na en burger in fokačo :lol: potem pa dalje. Komplet vožnja od doma do tam 130km in malo čez 2 ure in pol. 8-)
Zvečer večerjica, malo po kafanah ob obali, ljudje gledali ko da smo z raketoplani :D
Drug dan pa štart zjutraj spet še ostale kafanice, malo boljši trg, potem pa na zbor in glej ga zlomka, se je zasukal magnet :evil: obrnilo, kajle ni več, konus na blajerci čisto vredu, na magnetu pa ves zjeban. Sem ga kolikor toliko zategnil in se je potem ko smo štartali s skupino spet odtegnil. :roll: Nato je prišel na vrsto kladef in sem ga toliko nabil da je zdržal do doma. Sicer ni šel več 90 in 100 ampak grel se ni pa prav nič, verjetno je bil predvžig ravno tak da speljati skoraj nisem mogel, v obratih je pa imel nekaj moči za 50 v klanec od Črnega kala gor. :?

No ja doma sem dal na to staro mašino nazaj platinski 6V štrom, pribil in zategnil magnet na pozicijo tako da zdaj ta dela kot more. S tanovim magnetom nevem kako bo, ker je ves pošaran in bi vprašal za kakšen nasvet ali naj ga malo pobrusim ali kaj bo najbolje? :?:

Slike pa zvečer ko bo čas nalagat z računalnika. ;)
APN4M 83'
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Evo nekaj slikic zvečer ob morju :D Ostale slike sem uploadal v Srečanja - Tomos Adria Classic.
20180420_204026.jpg
20180420_204000.jpg
20180420_203947.jpg
20180420_203935.jpg
Na mopedu je sedaj že nova mašina, napačno je bila podložena prestavna ročica, sem jo odprl, podložil, ko sem imel vilice ravno zunaj so se pa še povarile, da nebodo pokale :mrgreen:
Zmontiral bom zaenkrat še navadno glavo, potem pa izdelal na eno staro zmahano vložek na squish pas po načrtu prejšnje ki se fino obnese s tem cilindrom.

P.s.: iščem tudi izpuh od 15SL/SLC kakršne so imeli v Kopru na APN4, tiste s poševnim zadnjim koncem, ali paša direkt na APN cilinder ali je potrebna kakšna predelava, tudi pri nosilcu ali nič?
Tak kot ta samo s poševnim zadkom
Tak kot ta samo s poševnim zadkom
APN4M 83'
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1212
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Z PVL cilindrom bi to moralo letet čez 100.
Zakaj tebi ne gre?
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Saj gre ga, sel sem 107 najvec. Nevem zakaj da bi slo vec, saj je mocan cilinder in vse samo mi je kar vredu, da ima nekaj moci in se lahko peljem 90 zravnano sede kot da bi sel 120 sklonjen leze. Pač prenosi so do zdaj bili taki, mogoče bom na novi mašini dal spredaj večji zobnik, bom videl kako bo s tem lažjim predležnim zobnikom.
APN4M 83'
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

No z novo mašino ne dela ravno lepo. Utekoval sem jo slabo uro na mestu s tem da sem malo večal in manjšal štantgas. Dela, vžge, vendar imam problem s tresenjem nekje od sredine obratov naprej se mašina sačne tresti in ima grd zvok (najbolj bo videti če jo posnamem). Sumim nebalansirano blajerco, je nova CKR in laufala je samo toliko kolikor je danes okrog 30km vožnje.
Tudi sklopka še drsi, šalčka je nova ostalo je pa staro. Če tridelni ležaj dovolj zategnem da ne drsi kurbel, potem drsi med vožnjo ko stisnem ročko in zato je šaltanje neznosno, če ga zategnem za pol obrata več, drsi kurbel in še med vožnjo. Pomoje bo treba nove lamele, šalčke za fedre in pretični trn.
APN4M 83'
Odgovori