Tomos 14M

Predstavite nam svoj moped
Odgovori
Uporabniški avatar
KamiKaza
auspuh
Prispevkov: 855
Pridružen: Sr Okt 26, 2016 7:57 pm
Kraj: Radovljica

Re: Tomos 14M

Odgovor Napisal/-a KamiKaza »

Wooohohooo, k sem priklopil zajlo gasa (je fajn, k mam tamoderne ročke, ker pri originalnih bi kaj lahko bilo premalo hoda) in malce povišal štantgas, je kresnu s prve :shock: :P . Miren minimum (in lahko zelo nizek), vijak mešance štandgasa nekako na 1,5 obrata. Kar sem se peljal po dvorišču, bi lahko šlo "as is", se pravi, pilotka mislim da je 34, glavna 78, igla na sredini; bomo vidli, k se bom mal več peljal. Zapoje pa k Elektronik :)
Uporabniški avatar
KamiKaza
auspuh
Prispevkov: 855
Pridružen: Sr Okt 26, 2016 7:57 pm
Kraj: Radovljica

Re: Tomos 14M

Odgovor Napisal/-a KamiKaza »

Aja, pa zračno korekcijsko sem kupil zaprto (vplinjač je prišel z dizo 0,6mm), ker naj bi pri dvotaktnih motorjih lahko prišlo do nevarno "suhega" delovanja pri nizkih obratih. Ta zračna pasaža naj bi bila namenjena štiritaktnim motorjem. Sem pri Yamahi doktoriral na temo, ena delala "u piko" druge nikakor "osušiti" na nizkih obratih, praba pri eni 2,7na sto, druga do 4 na sto... Zdru oba vplinjača in v vplinjaču dobro delujoče Viragice je bila edina razlika v tej zračno korekcijski dizi. Je bila za tretjino večja. In ko sem to uredil, sta kar naenkrat oba motorja delala pravilno...
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Tomos 14M

Odgovor Napisal/-a prlek »

KamiKaza napisal/-a: So Okt 03, 2020 1:20 pm Aja, pa zračno korekcijsko sem kupil zaprto (vplinjač je prišel z dizo 0,6mm), ker naj bi pri dvotaktnih motorjih lahko prišlo do nevarno "suhega" delovanja pri nizkih obratih. Ta zračna pasaža naj bi bila namenjena štiritaktnim motorjem. Sem pri Yamahi doktoriral na temo, ena delala "u piko" druge nikakor "osušiti" na nizkih obratih, praba pri eni 2,7na sto, druga do 4 na sto... Zdru oba vplinjača in v vplinjaču dobro delujoče Viragice je bila edina razlika v tej zračno korekcijski dizi. Je bila za tretjino večja. In ko sem to uredil, sta kar naenkrat oba motorja delala pravilno...
:?: :?: :?:
Kot če bi bral prevod iz google translate. Si ti pravi doktor.
Uporabniški avatar
KamiKaza
auspuh
Prispevkov: 855
Pridružen: Sr Okt 26, 2016 7:57 pm
Kraj: Radovljica

Re: Tomos 14M

Odgovor Napisal/-a KamiKaza »

Evo, elektro shema s HipHop stikali
TOMOS elektro s smernik_HipHop na 14M.pdf
(290.84 KiB) Prenešeno 59 krat
Uporabniški avatar
KamiKaza
auspuh
Prispevkov: 855
Pridružen: Sr Okt 26, 2016 7:57 pm
Kraj: Radovljica

Re: Tomos 14M

Odgovor Napisal/-a KamiKaza »

In jasno ni? Kaj? Vsak ki dela z mašinami, mu je terminologija (za puriste izrazoslovje) jasna... Zapisujem lastna zapažanja, če se pojavi kakšno vprašanje, pa tako ali tako ni odgovora. Takole bo, če sem pri problemih sam za vse, boste pač brali Guglna, če bo pa koga kaj konkretno zanimalo, pa naj vpraša, pa bomo poj na Zs...
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Tomos 14M

Odgovor Napisal/-a prlek »

KamiKaza napisal/-a: So Okt 03, 2020 3:11 pm In jasno ni? Kaj? Vsak ki dela z mašinami, mu je terminologija (za puriste izrazoslovje) jasna... Zapisujem lastna zapažanja, če se pojavi kakšno vprašanje, pa tako ali tako ni odgovora. Takole bo, če sem pri problemih sam za vse, boste pač brali Guglna, če bo pa koga kaj konkretno zanimalo, pa naj vpraša, pa bomo poj na Zs...
Nič slabega mislil ampak izmišljuješ si dobesedno svojo terminologijo. Za zračno korekcijsko dizo prvič slišim...iz jasnih osnovnih stvari delaš ameriko in komplikacije kot da odkrivaš nov mejnik.
Uporabniški avatar
KamiKaza
auspuh
Prispevkov: 855
Pridružen: Sr Okt 26, 2016 7:57 pm
Kraj: Radovljica

Re: Tomos 14M

Odgovor Napisal/-a KamiKaza »

Če še nisi slišal, še ne pomeni, da ne obstaja, jaz sem rabil celo sezono in razdreti dva vplinjača, da sem nagruntal kaj ta šoba je in kaj to dela. Za tiste, ki ne veste, diza na vrhu- začetku vplinjača, katere edini namen je "redčenje- siromašenje" mešanice v pilotnem tokokrogu vplinjača (se pravi štandgas- minimum). To je sicer bolj stvar štiritaktaktnih motorjev, samo če pa že kupiš moped vplinjač s to "komplikacijo", je pa zelo fajn, če veš kaj te jebe, če gre kaj ne čist po planu. Po odzivu sedaj mi je tudi jasneje, zakaj mi takrat nihče ni znal razložiti kaj me jebe in sem izgubil skoraj celo sezono preden sem zadevo uredil.
Drugače pa... mislim da sem v tehnični arhiv pripopal Polinijev manual, kjer je točno to lepo razloženo, ni nikakršno odkrivanje amerike ali komplikacija, sam če take stvari preštudiraš, ti lahko kvečjemu kakšno komplikacijo prihrani!
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Tomos 14M

Odgovor Napisal/-a prlek »

KamiKaza napisal/-a: So Okt 03, 2020 5:25 pm Če še nisi slišal, še ne pomeni, da ne obstaja, jaz sem rabil celo sezono in razdreti dva vplinjača, da sem nagruntal kaj ta šoba je in kaj to dela. Za tiste, ki ne veste, diza na vrhu- začetku vplinjača, katere edini namen je "redčenje- siromašenje" mešanice v pilotnem tokokrogu vplinjača (se pravi štandgas- minimum). To je sicer bolj stvar štiritaktaktnih motorjev, samo če pa že kupiš moped vplinjač s to "komplikacijo", je pa zelo fajn, če veš kaj te jebe, če gre kaj ne čist po planu. Po odzivu sedaj mi je tudi jasneje, zakaj mi takrat nihče ni znal razložiti kaj me jebe in sem izgubil skoraj celo sezono preden sem zadevo uredil.
Drugače pa... mislim da sem v tehnični arhiv pripopal Polinijev manual, kjer je točno to lepo razloženo, ni nikakršno odkrivanje amerike ali komplikacija, sam če take stvari preštudiraš, ti lahko kvečjemu kakšno komplikacijo prihrani!
Če te prav razumem gre za dizo prostega teka. V angleščini jo poznamo kot idle/pilot jet ali low jet. To ni čisto nič novega in zakompliciranega, bilo pa je tudi že obdelano na forumu. Lep primer te dize ima dellorto phbg. Imajo je vsi 2T in 4T vplinjači. In namen te dize je neodvisno dovajanje goriva v prostem teku, ne za nobeno "redčenje". Nima nekega posebnega vpliva ampak vseeno lahko dosežemo z njo malenkost boljši prosti tek in lepšo odzivnost v začetku gasa. Ampak to so minimalni rezultati.
Priponke
Dellorto
Dellorto
Polini
Polini
Uporabniški avatar
KamiKaza
auspuh
Prispevkov: 855
Pridružen: Sr Okt 26, 2016 7:57 pm
Kraj: Radovljica

Re: Tomos 14M

Odgovor Napisal/-a KamiKaza »

Napaka!
To je pilotka, korekcijska je pa na drugi strani
Brez naslova.jpg
ok, Polini ji reče airbrake jet-.
Napisano je malce hecno, če ne veš zakaj se gre, je kar težava- skopirano iz manuala
The POLINI CP carburetor can be adjusted so that it works with both the types, 2 or 4 stroke, changing the brake air jet.
 Close air brake jet: 2 stroke atomizer type working as an atomizer without holes
 Open air brake jet: the atomizer holes work and make the engine weaker.
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Tomos 14M

Odgovor Napisal/-a prlek »

Napaka! - Kupil/dobil si Polini. Namesto dellorta rinite z glavo skozi zid z nepoznatimi vplinjači. Tu ti ni nihče kriv, le malokdo ima tak vplinjač in tudi dvomim da ga v potankosti pozna. V glavnem privij v desno to famozno dizo, da bo atomizer imel enako vlogo kot namenski atomizer za 2T. Druge tu ni za naredit. Sicer pa nekateri tudi dajo dellortov vplinjač z luknjastim (4T) atomizerjem pa gre, brez kompliciranja. Veliko dellortov in tudi drugi vplinjači kot si opazil ima že v osnovi takšen atomizer za 4T tak da je treba to najprej preverit :!: :!: :!:
Odgovori