Tomos BT 50s

Predstavite nam svoj moped
road king
zobnik
Prispevkov: 174
Pridružen: Pe Nov 06, 2015 9:24 pm

Re: Tomos BT 50s

Odgovor Napisal/-a road king »

Aha hvala za informacije, bom probal zvezat elektriko, da pride strom tudi na obratomer. Mogoče veš na kateri zarezi imaš iglo v fergu? Trenutno deluje moped lepše z stransko dizo 30 ampak rabi kar visok stant gas, da laufa brez, da bi crknil. Poleg tega ima veliko luknjo v moči, v 1. prestavi se z nizkimi obrati sploh ne da speljat je res potrebno z visokimi. Poleg tega je potrebno 1. prestavo do konca zvrtet preden prestavim v 2., ker drugače ga samo mori in nikamor ne gre.
Življenje je kot trifazni tok:

1. faza – otroštvo
2. faza – mladost
3. faza – zrela leta
penzija je nula,
sledi ozemljitev…
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Tomos BT 50s

Odgovor Napisal/-a filius »

Iglo mislim, da imam na 3 zarezi od zgoraj navzdol.

Motor mora z original izpuhom solidno vleči z niskih obratov. Vse pa je odvisno tudi od ohranjenosti cilindra.

BT cilinder je zelo občutljiv na toleranco. V kolikor je dimenzija cilindra nekje 7-8 stotink nad osnovno mero motor ne bo imel navora na nizkih obratih oz ga bo težko nastaviti.

Sam imam cilinder brušen na 40mm, brusili smo na 40.01mm, nato pa je motor treba previdno uteči.

Vecinoma "mojstri" brusijo cilindre na 3-4 stotinke nad osnovno mero, saj s tem zmanjsajo možnost da ga prime ob nepravilnem utekanju.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
road king
zobnik
Prispevkov: 174
Pridružen: Pe Nov 06, 2015 9:24 pm

Re: Tomos BT 50s

Odgovor Napisal/-a road king »

Aha mozno, da je kriv cilinder ja, glede na to da ima 13.000+km. V primeru, da ga dam brusit, na kolikšno toleranco naj ga dam? Bat bo vrjetno meteor. Vem, da ti firma bata ne pove kej dosti ampak me zanima toleranca?
Življenje je kot trifazni tok:

1. faza – otroštvo
2. faza – mladost
3. faza – zrela leta
penzija je nula,
sledi ozemljitev…
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Tomos BT 50s

Odgovor Napisal/-a filius »

Meteorji kar sem pomeril so vsi enaki, razni skukokiji, mađari, AIP in podobno odstopajo od bata do v +/- tudi po par stotk, zato je pri teh batih obvezno brušenje po batu!

Toleranco med batom in cilindrum se dela 6 stotk. Torej meteor bat oznake 38.5 ima največji premer na repkih 38.45mm, torej se cilinder brusi na 38.51mm. Tako brušen cilinder moraš dobro uteči, drugače ga rado prime.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 702
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: Tomos BT 50s

Odgovor Napisal/-a Berty »

Ni obvezno da se dela 6 stotink tolerance, jaz imam na Vidovemu kitu 5, delal pa je vseh 10 kitov tako. Pomembno je bolj da se ga previdno uteče, bo pa pri nepravilnem seveda prej zaribal z manjšo toleranco. Je pa navadno 6...
APN4M 83'
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Tomos BT 50s

Odgovor Napisal/-a prlek »

Berty napisal/-a: Če Avg 22, 2019 1:48 pm Ni obvezno da se dela 6 stotink tolerance, jaz imam na Vidovemu kitu 5, delal pa je vseh 10 kitov tako. Pomembno je bolj da se ga previdno uteče, bo pa pri nepravilnem seveda prej zaribal z manjšo toleranco. Je pa navadno 6...
Med gusnatem in aluminjastem cilindru so ponavadi različne tolerance. Že način hlajenja igra vlogo.
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 702
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: Tomos BT 50s

Odgovor Napisal/-a Berty »

prlek napisal/-a: Če Avg 22, 2019 2:07 pm Med gusnatem in aluminjastem cilindru so ponavadi različne tolerance. Že način hlajenja igra vlogo.
Seveda, mislil sem reči da je možno narediti tudi samo 0,04 mm nadmere gus cilindra (videl pri E90 cilindru), vendar je potrebno biti pazljiv pri utekavanju. 6 stotink je zaradi lažjega utekavanja, ker ljudje "prehitevajo" pri tem postopku.
APN4M 83'
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Tomos BT 50s

Odgovor Napisal/-a prlek »

Berty napisal/-a: Če Avg 22, 2019 2:21 pm
prlek napisal/-a: Če Avg 22, 2019 2:07 pm Med gusnatem in aluminjastem cilindru so ponavadi različne tolerance. Že način hlajenja igra vlogo.
Seveda, mislil sem reči da je možno narediti tudi samo 0,04 mm nadmere gus cilindra (videl pri E90 cilindru), vendar je potrebno biti pazljiv pri utekavanju. 6 stotink je zaradi lažjega utekavanja, ker ljudje "prehitevajo" pri tem postopku.
E90 cilinder je aluminjast ;)
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 702
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: Tomos BT 50s

Odgovor Napisal/-a Berty »

prlek napisal/-a: Če Avg 22, 2019 8:00 pm E90 cilinder je aluminjast ;)
A potem pa je to to :D
APN4M 83'
road king
zobnik
Prispevkov: 174
Pridružen: Pe Nov 06, 2015 9:24 pm

Re: Tomos BT 50s

Odgovor Napisal/-a road king »

Aha hvala, cilinder bom utekel kot se zagre, mi je znano.
Filius kaksne imas izkusnje z mađari, sem jih kar nekaj uporabljal pa so dobro deloval, pri nobenem nisem imel kaksnih problemov?
Življenje je kot trifazni tok:

1. faza – otroštvo
2. faza – mladost
3. faza – zrela leta
penzija je nula,
sledi ozemljitev…
Odgovori