A3 problemi

Vse kar se tiče mopedov
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

A3 problemi

Odgovor Napisal/-a cerar »

Živjo!
Imam problem ki se vleče že kar nekaj časa.
Na mašini A3 mi skos meče ven iz prestave. Se pravi ko ga užgem in dam gas se mašina dere, ne gre pa nikamor. Zamenjal sem že predležno gred in sklopko 1. prestave a nevem če so vredu. Zagonska gred ima 5mm lufta - jo lahko premikam notr in ven. Uprašaj feder je noter...
Res nevem kaj naj :x :x :x
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
z@n
predelana mašina
Prispevkov: 1567
Pridružen: Sr Avg 12, 2009 9:16 pm
Kraj: Kamnik

Re: A3 problemi

Odgovor Napisal/-a z@n »

cerar napisal/-a:Živjo!
Imam problem ki se vleče že kar nekaj časa.
Na mašini A3 mi skos meče ven iz prestave. Se pravi ko ga užgem in dam gas se mašina dere, ne gre pa nikamor. Zamenjal sem že predležno gred in sklopko 1. prestave a nevem če so vredu. Zagonska gred ima 5mm lufta - jo lahko premikam notr in ven. Uprašaj feder je noter...
Res nevem kaj naj :x :x :x
A maš taprav olje, more bit prav za avtomatske menjalnike.........
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: A3 problemi

Odgovor Napisal/-a cerar »

Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
z@n
predelana mašina
Prispevkov: 1567
Pridružen: Sr Avg 12, 2009 9:16 pm
Kraj: Kamnik

Re: A3 problemi

Odgovor Napisal/-a z@n »

cerar napisal/-a:http://images.google.si/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1

pomoje je dobr ole
Jst mislm olje v mašini! ne olje ki ga dodaš bencinu
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: A3 problemi

Odgovor Napisal/-a cerar »

Petrol Avant 15W-40

Petrol Avant 15W-40 je motorno olje najvišjega kakovostnega razreda, primerno za vse vrste bencinskih motorjev, s turbinskim polnilnikom in katalizatorjem ali brez. Motorno olje Avant 15W-40 preprečuje nastajanje usedlin v motorju in zagotavja vsestransko zaščito ter brezhibno delovanje motorja v vseh razmerah, tudi pri daljših rokih zamenjave olja.

Motorno olje Avant 15W-40 uporabljamo predvsem za mazanje bencinskih motorjev, uporabljamo pa ga lahko tudi v manj obremenjenih dizelskih motorjih osebnih in dostavnih vozil. Posebej izbrani dodatki zagotavljajo dolgo življenjsko dobo motorja in omogočajo podaljšane roke zamenjave olja. Motorno olje Avant 15W-40 izpolnjuje naslednje mednarodne specifikacije in zahteve proizvajalcev motorjev: ACEA A2-96/3. izdaja, B2-98/2.izdaja, API SL/CF, VW 501.01/505.00, MB 229.1, 40 1

Avant 15W-40 vam ponujamo v naslednji embalaži: plastenki 1 l, 4 l, soda 60 l, 205 l, zabojnik 1000 l ter avtocisterna.

Analitični podatki:
gostota pri 15°C: 0,883 g/cm3
kin. viskoznost pri 40°C: 112 mm2/s
kin. viskoznost pri 100°C: 14,5 mm2/s
indeks viskoznosti 132
točka tečenja, -30°C
plamenišče, 228°C
TBN, mg KOH/g 7,7

AL PA TALE:

Petrol Avant 20W-50

Petrol Avant 20W-50 je viskozno motorno olje najvišjega kakovostnega razreda, primerno za bencinske in lažje dizelske motorje, s turbinskim polnilnikom in katalizatorjem ali brez. Motorno olje Petrol Avant 20W-50 preprečuje nastajanje usedlin v motorju in zagotavja vsestransko zaščito ter brezhibno delovanje motorja v vseh razmerah.

Motorno olje Petrol Avant 20W-50 je namenjeno predvsem za mazanje bencinskih in lažjih dizelskih motorjev s povečano porabo olja ter za vozila starejšega letnika. Višja viskoznost olja omogoča debelejši oljni film ter boljše tesnjenje motornega dela. Zato je maznost boljša, poraba olja nižja, zmanjša pa se tudi glasnost motorja v primerjavi z uporabo klasičnega olja viskoznosti 15W-40.

Petrol Avant 20W-50 izpolnjuje naslednje mednarodne specifikacije in zahteve proizvajalcev motorjev: ACEA A2-96/3. izdaja, B2-98/2.izdaja, API SL/CG-4, VW 501.01/505.00, MB 229.1.

Avant 20W-50 vam ponujamo v naslednji embalaži: plastenki 1 l in 4 l ter soda 60 l in 205 l.

Analitični podatki
gostota pri 15°C: 0,889 g/cm3
kin. viskoznost pri 40°C: 165,7 mm2/s
kin. viskoznost pri 100°C: 18,0 mm2/s
indeks viskoznosti 128
točka tečenja, -27°C
plamenišče, 234°C
TBN, mg KOH/g 9,8
Zadnjič spremenil cerar, dne Po Okt 12, 2009 7:38 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5218
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: A3 problemi

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

ma on misli olje v menjalniku da je slabo

ATF matic
Uporabniški avatar
z@n
predelana mašina
Prispevkov: 1567
Pridružen: Sr Avg 12, 2009 9:16 pm
Kraj: Kamnik

Re: A3 problemi

Odgovor Napisal/-a z@n »

Oba olja nista dobra!
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: A3 problemi

Odgovor Napisal/-a cerar »

se pravi da morm mašino spucat in notr nalit tole: http://www.petrol.si/index.php?sv_path=98,112,116,436
in bi mogl špilat? :shock:
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: A3 problemi

Odgovor Napisal/-a filius »

Jp ATF mora biti notri, somo če ti iz prestave meče je nekaj drugega tu narobe...
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: A3 problemi

Odgovor Napisal/-a cerar »

jah kwa pa če bit? sm že parkrat razšraufu pa nevem kwa bi blo
A more bit zagonska gred fiksna, ker mam jst mal lufta in zdej res nevem
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Odgovori