Kateri bencin tankate v vaš moped?

Vse kar se tiče mopedov
Odgovori
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

DaNiLo napisal/-a:Jaz točim v repliko 5% mešanico pa tako uporabljanm tudi za SLa pa vse ostale motorje in še zaenkrat gre, tudi original ctx mašince gredo zelo dobro in brez težav.
Fantje spet bluzite. 2% je popolnoma zadosti. Današnja olja so precej bolj kvalitetna kot nekoč, pa tudi vsa ostala obdelava, tako da bi teoretično zadostovala 0,5% mešanica, ampak zaradi sigurnosti se predpisuje 1,5% največ dva%. Pa še nekaj, oktani nimajo veze s tem, niti z močjo motorja razen če nimate že vnaprej prevelikega kompresijskega razmerja. Lahko pa je razlika v bencinih pri dodatkih (kemična sestava), ki povečujejo oktansko vrednost. Od njih je lahko odvisna tudi energijska vrednost goriva (energija pa je moč), kar pa ne pomeni, da imajo goriva z višjimi oktani večjo energetsko vrednost, lahko je še celo obratno, ker so 95 oktanska goriva narejena iz brozge z več dodatki, avio bencin ( ne kerozi) pa je prva frakcija bencina in ima več kot 100 oktanov že brez dodatkov.
LP
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?

Odgovor Napisal/-a Pich »

lojze-si napisal/-a:
DaNiLo napisal/-a:Jaz točim v repliko 5% mešanico pa tako uporabljanm tudi za SLa pa vse ostale motorje in še zaenkrat gre, tudi original ctx mašince gredo zelo dobro in brez težav.
Fantje spet bluzite. 2% je popolnoma zadosti. Današnja olja so precej bolj kvalitetna kot nekoč, pa tudi vsa ostala obdelava, tako da bi teoretično zadostovala 0,5% mešanica, ampak zaradi sigurnosti se predpisuje 1,5% največ dva%. Pa še nekaj, oktani nimajo veze s tem, niti z močjo motorja razen če nimate že vnaprej prevelikega kompresijskega razmerja. Lahko pa je razlika v bencinih pri dodatkih (kemična sestava), ki povečujejo oktansko vrednost. Od njih je lahko odvisna tudi energijska vrednost goriva (energija pa je moč), kar pa ne pomeni, da imajo goriva z višjimi oktani večjo energetsko vrednost, lahko je še celo obratno, ker so 95 oktanska goriva narejena iz brozge z več dodatki, avio bencin ( ne kerozi) pa je prva frakcija bencina in ima več kot 100 oktanov že brez dodatkov.
LP
Se popolnoma strinjam z Lojzetom. V veri da bo za motor dobro, nekateri točite Preveč procentno gorivo. S tem pa samo zapackate motor in poskrbite, da se motor bolj segreva. Ja S 100 LL-om pa moped res ne gre nič bolje, razen...
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
tomostuner
auspuh
Prispevkov: 799
Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm

Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?

Odgovor Napisal/-a tomostuner »

kolk procentno mešanco pa naj pol tankam v slc-ja pa apn z lamo cilindrom..... mešanco delam z oljem od štilla (rdeč)
tomos 4 life
Uporabniški avatar
smrekca
zariban cilinder
Prispevkov: 133
Pridružen: Če Okt 09, 2014 6:56 pm
Kraj: Smast

Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?

Odgovor Napisal/-a smrekca »

tomostuner napisal/-a:kolk procentno mešanco pa naj pol tankam v slc-ja pa apn z lamo cilindrom..... mešanco delam z oljem od štilla (rdeč)
2%(1 dl olja/5 litri bencina)
TOMOS
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

Olja je 2 procenta več kot dovolj. Motor ne bo ribnu zarad olja, ampak zato ker je presuho nastavljen. V tem primeru ne pomaga niti 10% mešanca. Pol se pa najde kakšen mojster k pravi da motor ne gre nikamor in gor in dol. Pogledaš avspuh pa kar teče olje iz njega, luknja v krivini pa komaj da še je :D
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Ko smo že ravno pri gorivu. Na zalogi imam kar nekaj nitrometana če se hoče kdo zabavat.
LP
nej
kriva felna
Prispevkov: 58
Pridružen: To Mar 03, 2015 6:42 pm
Kraj: Litija

Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?

Odgovor Napisal/-a nej »

ponavadi sem tankal 95... sam sm kr presaltu na 100 oktanov pa motul ole pa se mi zdi da se motor leps obnasa.
Tomos a3 TUNING, Tomos youngst˝r
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?

Odgovor Napisal/-a macula »

lojze-si napisal/-a:Lahko pa je razlika v bencinih pri dodatkih (kemična sestava), ki povečujejo oktansko vrednost. Od njih je lahko odvisna tudi energijska vrednost goriva (energija pa je moč)
Tu se nebi ravno strinjal. Pri gorivu je pomembno še najboljše razmerje goriva in zraka. Naprimer, cifre govorim napamet.. imaš bencin ki ima 13000kJ/kg, stehiometrično razmerje pa je 16:1. Sepravi malo manj kot 812kJ na kg vsesanega zraka. Potem imaš pa na drugi strani 99% metanol (E100), ki ima 4000kJ/kg, sepravi 3x manj kot bencin... ampak ima pa stehiometricno razmerje 4:1 kar znese 1000kJ na kg vsesanega zraka. Tudi, če bi imela ta dva goriva skoraj enako vrednost energije na kg zraka, je pri etanolu šlo skozi motor 4x več goriva in s tem motor bolj pohladilo kot sam bencin.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1212
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Če imaš več oktanov, lahko narediš višji CR in dobiš ven več moči.
Pri enakem CR (ki je dovolj nizek, da ne klenka), je moči enako, pa naj bo 91 ali 100 oktanov.
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?

Odgovor Napisal/-a KVAS »

Ko sem razvijal izpušni sistem za diplomsko nalogo sva z Vidom Resnikom med drugim probala tudi razliko v obnašanju motorja z gorivom iz črpalke in z mešanico goriva (50% gorivo iz črpalke, 50% avio). Izkazalo se je, da tista mešanica goriva zgoreva hladneje kot navadno gorivo iz črpalke, moč je posledično padla na malenkost nižje obrate, tudi moč je bila malenkost nižja. Se pa govori o nekaj 100 obratih in nekaj desetinkah konja.
Odgovori