VDO števec pomoč!
Objavljeno: Sr Feb 18, 2015 4:43 pm
Torej, ker ste tukaj na forumu večinoma strojniki in strojni inženirji sem se odločil, da bom poizkusil pomoč poiskati tukaj.
Kot piše v naslovu gre za 15sl števec, pri katerem so zelo pogosto problem prepereli zlomljeni kazalci. Ker pri nas takšni števci dosegajo vrtoglave vrednosti, sem na srečo v tujini zasledil takšen števec za 12€. Števec je identičen originalnemu, problem pa je nastal, ker ima premer rozete in roba ohišja kar 4mm večji od originalnega in zato se ne usede lepo v luč.
V mislih imam, da bi mehanizem iz enega števca preložil v ohišje drugega, problem pa se pojavi, ker so števci sestavljeni tako, da imajo zaprešan rob rozete in se ga lahko razstavi le tako da se privzdigne rob rozete in s tem vizualno uniči..
Kot sem razmišljal bi bile možnosti, da se rozeta ohrani odlična:
-Recimo, da se na širšem delu prereže ohišje in potem zavari vendar varjenje (CO2, TIG..) odpade, saj bi pri tem sežgal številčnico in celoten mehanizem.
-Ali pa da bi števec nekako vpel v stružnico pa poizkusil spodnji del rozete postružit (če je izvedljivo), tako da bi ostal lep rob ohišja in rozeta zgoraj brez poškodb, potem pa bi samo zgoraj zalepil rozeto na ohišje z maso, tako da tudi tesnjenje v primeru vode nebi blo problem.
Takšno odpiranje roba pa vsekakor odpade.
Torej kakršnekoli ideje, nasveti kako to čimboljše izpeljati so vsekakor dobrodošli.
Kot piše v naslovu gre za 15sl števec, pri katerem so zelo pogosto problem prepereli zlomljeni kazalci. Ker pri nas takšni števci dosegajo vrtoglave vrednosti, sem na srečo v tujini zasledil takšen števec za 12€. Števec je identičen originalnemu, problem pa je nastal, ker ima premer rozete in roba ohišja kar 4mm večji od originalnega in zato se ne usede lepo v luč.
V mislih imam, da bi mehanizem iz enega števca preložil v ohišje drugega, problem pa se pojavi, ker so števci sestavljeni tako, da imajo zaprešan rob rozete in se ga lahko razstavi le tako da se privzdigne rob rozete in s tem vizualno uniči..
Kot sem razmišljal bi bile možnosti, da se rozeta ohrani odlična:
-Recimo, da se na širšem delu prereže ohišje in potem zavari vendar varjenje (CO2, TIG..) odpade, saj bi pri tem sežgal številčnico in celoten mehanizem.
-Ali pa da bi števec nekako vpel v stružnico pa poizkusil spodnji del rozete postružit (če je izvedljivo), tako da bi ostal lep rob ohišja in rozeta zgoraj brez poškodb, potem pa bi samo zgoraj zalepil rozeto na ohišje z maso, tako da tudi tesnjenje v primeru vode nebi blo problem.
Takšno odpiranje roba pa vsekakor odpade.
Torej kakršnekoli ideje, nasveti kako to čimboljše izpeljati so vsekakor dobrodošli.