Kako ulaufavate/utečete motor?

Vse kar se tiče mopedov
Odgovori
Uporabniški avatar
tomosAPN6s
batzajla
Prispevkov: 36
Pridružen: Ne Feb 02, 2014 11:58 am

Kako ulaufavate/utečete motor?

Odgovor Napisal/-a tomosAPN6s »

Tukaj lahko napišete kako vi ulaufate motor, ko zamenjate nov cilinder in bat. Eni pravjo 300-400km drugi spet 50km, nektari da je gas treba držati tretinjsko, drugi spet da je treba za 1-2s gas odpreti do konca in potem spustiti ipd ipd. (upam da te teme še ni na forumu) :)
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Kako ulaufavate/utečete motor?

Odgovor Napisal/-a cerar »

motor z malo bolj bogato mešanico 4x segrejem na mestu na malo višjo temperaturo od delavne, vmes minimalno dodajam plin. Zadnje segrevanje stalno dodajam plin, da je motor na srednjih obratih. Po tem potegnem cilinder z mašine in preverim stanje bata in cilindra. Nato pa par krogov bolj na lahko s plinom, nato pa na polno :)
S takim načinom ni bilo še nobenega problema :)
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Kako ulaufavate/utečete motor?

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Če je motor pravilno sestavljen gre takoj na polno, brez izgovorov. Najbolj gre ko je nov. Primer karting 100ccm,: na treningu motor zariba ga odpreš pohonaš vstaviš nov bat in takoj po dveh krogih na polno. Ulavfavanje je bilo potrebno v starih časih, ko stroji za obdelavo niso bili še tako točni in tudi materiali niso bili taki kot so danes. Moram pa reči da smo imeli tudi v kartingu junake ki so neskončno dolgo utekali motor na koncu pa jim je vseeno zaribal toleranca! Premajhne zračnosti ne moreš uteči.
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Kako ulaufavate/utečete motor?

Odgovor Napisal/-a Pich »

Izjava enega mojega prijatelja: Ko sestaviš motor ga moraš dve minuti tiščati na polno in če ti v tistih dveh minutah ne bo zaribal, potem ti ne bo nikoli. No jaz delam malo drugače. Nekako tako, kot je rekel Lojze. Pomembno pri motorju je to, da ga segreješ na delovno temperaturo, preden ga stisneš na polno, neglede na to ali je star ali nov. Podiram ga ne, razen, če začutim, da ga hoče stisniti. Takrat se najprej vprašam, ali lahko jaz kaj naredim, da ga ne bo stiskalo in če je to potrebno odpravim napako. Če bat stiska, ga je potrebno na mestu, kjer se vidijo sledi najprej z rezilom olfa noža na rahlo postrgati in nato še s finim brusnim papirjem pobrusiti.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Odgovori