TOMOS D6
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 4
- Pridružen: Sr Okt 15, 2014 10:09 pm
TOMOS D6
Žiu. eno vprasanje glede TOMOS D6 motorja. zanima me kje bi se dalo kaj dobit glede delov agregata kaj od tega motorja tomos D6? res nasveti dobrodošli, namreč to se gre za projektno nalogo 2014. hvala.lp
Re: TOMOS D6
menjalnik in gred menda izdeluje lojze-si
za lemond cilinder se boš moral potrudit, da ga boš našel
bloki so od APN
ojnica, bat maš pri EMOT.nl
Za konkretno mašino daš nekje 1500€
za lemond cilinder se boš moral potrudit, da ga boš našel
bloki so od APN
ojnica, bat maš pri EMOT.nl
Za konkretno mašino daš nekje 1500€
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: TOMOS D6
Vse paše od APN 4, vilice prva serija od APN nato pa od elektronika oz BT, zadni amortizerji BT. Motor APN, SL,TL,..., problem bo samo cilinder, najbolje in najceneje je če vzameš kar cilinder od SL-a. Za oklepe pa boš moral malo pobrskati po netu, če kdo koga pozna, mislim da se dobijo v Srbiji. Samo za repliko ne rabiš kupovat 6 stopenjskega menjalnika , saj ga še vsi ki dirkajo z replikami nimajo. Steklo za oklep dobiš v Vrzdencu pri Ljubljani pri mojstru ki dela z pleksi steklom. Kolesni obroči so praviloma 18 palčni , lahko jeklene ali al, za gumo širine 2" oz 2.25". Prve D6 so imele spredaj mali boben od APN nato pa od SL......
Re: TOMOS D6
Tudi zadnji amortizerji naj bi bili od apn ali nekaj podobnega, tisti zaprti mislim, ker so potem montirali naknadno neke dirkalne amortizerje ki zgledajo kot od BT. Od BT sigurno niso, ker je bil BT izdelan nekje 85 leta..
Obroči so alu 18col gume pa 2.0 in 2.25 zadaj..
Če boš delal najcenejšo kvazi zračno hlajeno varjanto, prideš skozi nekje z 200-300eur za mašino in 300-600eur z okvirjem in ostalimi stvarmi, odvisno ali boš uporabil oklepe. Če pa boš delal mašino z lemond cilindrom, krajšanim hodom.. Se pa pripravi na kakšnih 2500eur za vse skupaj..
Obroči so alu 18col gume pa 2.0 in 2.25 zadaj..
Če boš delal najcenejšo kvazi zračno hlajeno varjanto, prideš skozi nekje z 200-300eur za mašino in 300-600eur z okvirjem in ostalimi stvarmi, odvisno ali boš uporabil oklepe. Če pa boš delal mašino z lemond cilindrom, krajšanim hodom.. Se pa pripravi na kakšnih 2500eur za vse skupaj..
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: TOMOS D6
Kasneje je bil boben dvojni, ne pa od SL, vsaj po slikah in knjigi sodeč.lojze-si napisal/-a:Vse paše od APN 4, vilice prva serija od APN nato pa od elektronika oz BT, zadni amortizerji BT. Motor APN, SL,TL,..., problem bo samo cilinder, najbolje in najceneje je če vzameš kar cilinder od SL-a. Za oklepe pa boš moral malo pobrskati po netu, če kdo koga pozna, mislim da se dobijo v Srbiji. Samo za repliko ne rabiš kupovat 6 stopenjskega menjalnika , saj ga še vsi ki dirkajo z replikami nimajo. Steklo za oklep dobiš v Vrzdencu pri Ljubljani pri mojstru ki dela z pleksi steklom. Kolesni obroči so praviloma 18 palčni , lahko jeklene ali al, za gumo širine 2" oz 2.25". Prve D6 so imele spredaj mali boben od APN nato pa od SL......
Re: TOMOS D6
Če hočete točno:spredaj- boben-105mm, nato boben duplex 140mm, za tem dva koluta 180,na koncu en kolut 200 na litki.zankrzan napisal/-a:Kasneje je bil boben dvojni, ne pa od SL, vsaj po slikah in knjigi sodeč.lojze-si napisal/-a:Vse paše od APN 4, vilice prva serija od APN nato pa od elektronika oz BT, zadni amortizerji BT. Motor APN, SL,TL,..., problem bo samo cilinder, najbolje in najceneje je če vzameš kar cilinder od SL-a. Za oklepe pa boš moral malo pobrskati po netu, če kdo koga pozna, mislim da se dobijo v Srbiji. Samo za repliko ne rabiš kupovat 6 stopenjskega menjalnika , saj ga še vsi ki dirkajo z replikami nimajo. Steklo za oklep dobiš v Vrzdencu pri Ljubljani pri mojstru ki dela z pleksi steklom. Kolesni obroči so praviloma 18 palčni , lahko jeklene ali al, za gumo širine 2" oz 2.25". Prve D6 so imele spredaj mali boben od APN nato pa od SL......
Zadaj- od 105mm do 125mm, na koncu na litkah enojni kolut 200mm.
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 4
- Pridružen: Sr Okt 15, 2014 10:09 pm
Re: TOMOS D6
ali kdo ve kje bi se dalo dobit blok motorja BT/SL ali ga kdo ima? kasna spletna stran,... pa vplinjač za d6 fi:19. lp
Re: TOMOS D6
Bloki od motorja so pri skoraj vseh tomosovih menjalniških motorjih enaki. Torej lahko uporabiš tudi bloke od APN.
Re: TOMOS D6
Najdi lepe bloke od APN/ATX/BT pa si zmagalfrancidragan napisal/-a:ali kdo ve kje bi se dalo dobit blok motorja BT/SL ali ga kdo ima? kasna spletna stran,... pa vplinjač za d6 fi:19. lp
Kakšen setup maš namen uporabit s tako majhnim uplinjačem?
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: TOMOS D6
Bt in sl notranji bloki so različni. Pri bt-ju so na gredi navadni ležaji 60203, medtem ko ima sl na gredi ležaje z oznako L 17, ki pa so tudi za 2 mm ožji. Na zunaj vidiš razliko pri indikatorju olja v menjalniku. Sl, oziroma vse tomosove menjalniške mašine do leta 83 imajo tam stopničko, medtem, ko jo novejše mašine nimajo. Drugih razlik v samih blokih ni. Za repliko D6 moraš uporabiti starejšo različico blokov. Za d6 je 19 uplinjač občutno premajhen. Na mondo in predelane sl cilindre ponavadi montirajo dellorto PHBL 26, vmes bi se našel tudi kak PHBL28.francidragan napisal/-a:ali kdo ve kje bi se dalo dobit blok motorja BT/SL ali ga kdo ima? kasna spletna stran,... pa vplinjač za d6 fi:19. lp
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa