ctx ali E90 prenosi?
ctx ali E90 prenosi?
Spoštovani forumaši imam eno manjšo dilemo glede izbire prenosov. Obnavljam CTX mašino katera ima not orginal prenose. Zanima me ali naj pustim notri te CTX ali naj jih zamenjam z E90. Naj omenim, da zadnje kolo od CTX-a sicer imam, vse skup pa bom imel to montirano na ATX (registreran). Prosim, če mi lahko kdo pomaga.
Re: ctx ali E90 prenosi?
Razlaga CTX prenosov:
viewtopic.php?f=69&t=746&p=9811&hilit=razlaga#p9811
Torej, v Tomosovem menjalniku je šibki člen kajla (trn) menjalnika, ki se je v E90 mašini rad trgal. Zato so tomosovi inžinirji rešili problem s tem da so prenos med sklopko in piramido "pospešili", da je na kajli manj navora.
"Pospešek" med sklopko in piramido pa kompenzira zadnji velik zobnik.
Končna hitrost pa je nekje ista z enimi ali drugimi prenosi.
Zadnji velik zobnik lahko tudi zmanjšaš (za izgled), a moraš zraven za isto razmerje zmanjšati še sprednji zobnik.
Original CTX ima spredaj 13 in zadaj 46 ali 49. Če pa hočeš zadaj manjši zobnik pa vzameš zadaj 34 in spredaj 10 zob.
Pomembno je ohranjati razmerje.
LP M
viewtopic.php?f=69&t=746&p=9811&hilit=razlaga#p9811
Torej, v Tomosovem menjalniku je šibki člen kajla (trn) menjalnika, ki se je v E90 mašini rad trgal. Zato so tomosovi inžinirji rešili problem s tem da so prenos med sklopko in piramido "pospešili", da je na kajli manj navora.
"Pospešek" med sklopko in piramido pa kompenzira zadnji velik zobnik.
Končna hitrost pa je nekje ista z enimi ali drugimi prenosi.
Zadnji velik zobnik lahko tudi zmanjšaš (za izgled), a moraš zraven za isto razmerje zmanjšati še sprednji zobnik.
Original CTX ima spredaj 13 in zadaj 46 ali 49. Če pa hočeš zadaj manjši zobnik pa vzameš zadaj 34 in spredaj 10 zob.
Pomembno je ohranjati razmerje.
LP M
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
Re: ctx ali E90 prenosi?
To iz tega tehničnega vidika mi je približno znano. Bolj me skrbi to zobniško razmerje, ker če se lahko izrazim pri "strem" tipu menjalnika imam nekak občutek (ker si izračunat ne znam) katere zobnike moram izbrati, da dobim želeno moč oz. hitrost. S tem pa se srečujem prvič. Zanima kakšno mora biti prestavno razmerje, katero ustreza mojim prejšnjim prenosom 15-34? Ali je sprememba zobniškega razmerja iz 15-34 na 14-34 bolj ali manj občutna kot pri "starem" tipu menjalnika. Druga stvar pa je ta, če se kateri nepridipravi vsaj malo spozna na tomose ve, da je s tem zadnjim zobnikom nekaj narobe.
Re: ctx ali E90 prenosi?
js sem mel ctx masino z e 90 cilindrom pa da je sel motor dobro (mel sem kao uno 6 brzino iz frcomoto not) sem mel zobnike 11-46 pa dobro je dvigalo po zadnji koncna pa okoli 110-115.
Re: ctx ali E90 prenosi?
CTX so CTX prenosi, E90 prenosti pa ne obstajajo, ker so to enaki prenosti kot v vseh ostalih mnjalniških mašinah.
Moj glas je za navadne prenose, z 13-34 zunanjimi prenosi. Zadnja feltna naj bo predelana s CTX obročem in ATX dromelnem, tako da lahko montiraš navaden zobnik in ti ni potrebno predelavati nihajk.
Sem poizkusil vse mogoče, ampak to je bila zame najboljša kombinacija.Ce daš CTX prenose menjalnik postane trd, in se nekoliko grše prestavlja, z navadnim menjalnikom je prestavljanje veliko lepše ter navadni prenosi ti ne drgnejo nikamor, kot če imaš zadaj velik CTX zobnik-Cilkular...
Moj glas je za navadne prenose, z 13-34 zunanjimi prenosi. Zadnja feltna naj bo predelana s CTX obročem in ATX dromelnem, tako da lahko montiraš navaden zobnik in ti ni potrebno predelavati nihajk.
Sem poizkusil vse mogoče, ampak to je bila zame najboljša kombinacija.Ce daš CTX prenose menjalnik postane trd, in se nekoliko grše prestavlja, z navadnim menjalnikom je prestavljanje veliko lepše ter navadni prenosi ti ne drgnejo nikamor, kot če imaš zadaj velik CTX zobnik-Cilkular...
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!