Oktani s tem nimajo veze. Kakšno olje ima več vpliva. Ampak če mrzel ne dela, dobiva premalo goriva. Jaz sem šobe "meril" z buciko (poiščeš buciko ustreznega premera in vidiš če gre "skozi" , lahko uporabiš tudi sveder, če imaš kakšnega tako majhnega, samo "meri" s "steblom" ne s "špiralo" ) .
lp
Dize/šobe??
Re: Dize/šobe??
Oktane sem omenil, ker je tako lažje razumljivo. Seveda je bencin precej drugačen kot včasih, pa ne samo po oktanih ampak tudi po vsem drugem. In drugačen bencin pomeni drugačno nastavitev, sepravi dizo. To vem, ker imamo pri reliju za vsak bencin (bioetanol, booster 102, booster 110, stotka iz pumpe) drugačno elektroniko. Ta nemc ki nam nastavlja, mi je povedal, da je ponavadi potrebno za bencin z več oktani malo povečati delež bencina, sepravi je tudi diza večja. Spet ni vse v oktanih.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Dize/šobe??
bom jst pogledu kaj mam za eno dizo v bingu na 14ki, pa ti javim
Nemorem reči da nisem JUNKIE, ker sem zasvojen iz TOMOSOM <3
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
Re: Dize/šobe??
uf hvala vsem!
bom poskusil še z drugimi velikostmi, saj mi tako ali tako drugega ne preostane
Nekako v osnovi je tako(popravite me, če se motim):
trokira ----> diza prevelika
mori ----> diza premajhna
Seveda kar se diz tiče...tudi igla vem da doda svoje itd.
Najbolj me je zanimalo če ima kdo še kakšne podobne izkušnje z dizami iz te trgovine. Sicer sem z njimi zadovoljen zato sem kar nekaj časa okleval preden sem vprašal. A ker se mi to pojavlja na dveh mopedih (oba tovarniška, z novimi ali spucanimi filtri zraka), sem rekel da pa vseeno vprašam.
bom poskusil še z drugimi velikostmi, saj mi tako ali tako drugega ne preostane
Nekako v osnovi je tako(popravite me, če se motim):
trokira ----> diza prevelika
mori ----> diza premajhna
Seveda kar se diz tiče...tudi igla vem da doda svoje itd.
Najbolj me je zanimalo če ima kdo še kakšne podobne izkušnje z dizami iz te trgovine. Sicer sem z njimi zadovoljen zato sem kar nekaj časa okleval preden sem vprašal. A ker se mi to pojavlja na dveh mopedih (oba tovarniška, z novimi ali spucanimi filtri zraka), sem rekel da pa vseeno vprašam.
Re: Dize/šobe??
morda se moraš res malo igrati z iglo. sam sem moral iglo popolnoma prestavit. z 64 dizo je bila čisto dvignjena, z 70 čisto spuščena, da dela normalno. LPjerc napisal/-a:uf hvala vsem!
bom poskusil še z drugimi velikostmi, saj mi tako ali tako drugega ne preostane
Nekako v osnovi je tako(popravite me, če se motim):
trokira ----> diza prevelika
mori ----> diza premajhna
Seveda kar se diz tiče...tudi igla vem da doda svoje itd.
Najbolj me je zanimalo če ima kdo še kakšne podobne izkušnje z dizami iz te trgovine. Sicer sem z njimi zadovoljen zato sem kar nekaj časa okleval preden sem vprašal. A ker se mi to pojavlja na dveh mopedih (oba tovarniška, z novimi ali spucanimi filtri zraka), sem rekel da pa vseeno vprašam.
Re: Dize/šobe??
Idealno mesalno razmerje goriva in zraka je 14kubicnih metrov zraka na liter goriva.
ALi ste vedeli da se z nadmorsko visino spreminja moc motorja? Na vsakih 1000m se pri atmosferskemu motorju zmanjsa moc za 20% pri turbinskem polnenju se zmanjsa za le 2%
ALi ste vedeli da se z nadmorsko visino spreminja moc motorja? Na vsakih 1000m se pri atmosferskemu motorju zmanjsa moc za 20% pri turbinskem polnenju se zmanjsa za le 2%
Nije zdravo biti bolestan
Re: Dize/šobe??
Ne bo vse držalo. 14:1 je razmerje, ko motor dela brez obremenitve in pod prostim tekom. Med obremenitvijo in pospeševanjem, je razmerje, različno od motorja, okrog 12,5:1, nekateri turbaši imajo celo pod 10:1.butko napisal/-a:Idealno mesalno razmerje goriva in zraka je 14kubicnih metrov zraka na liter goriva.
ALi ste vedeli da se z nadmorsko visino spreminja moc motorja? Na vsakih 1000m se pri atmosferskemu motorju zmanjsa moc za 20% pri turbinskem polnenju se zmanjsa za le 2%
in pa novejši turbinski motorji imajo mapo, ki boost spreminja glede na nadmorsko višino. Moč je ves čas enaka, boost pa precej niha. Je prav ena cela mapa namenjena nadmorski višini oz. okoliškem tlaku in za koliko % se boost spremeni , glede na zunanji tlak.