Dize/šobe??

Vse kar se tiče mopedov
franc
vplinjač
Prispevkov: 381
Pridružen: Po Maj 06, 2013 3:00 pm

Re: Dize/šobe??

Odgovor Napisal/-a franc »

Oktani s tem nimajo veze. Kakšno olje ima več vpliva. Ampak če mrzel ne dela, dobiva premalo goriva. Jaz sem šobe "meril" z buciko (poiščeš buciko ustreznega premera in vidiš če gre "skozi" , lahko uporabiš tudi sveder, če imaš kakšnega tako majhnega, samo "meri" s "steblom" ne s "špiralo" ) .
lp
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Dize/šobe??

Odgovor Napisal/-a macula »

Oktane sem omenil, ker je tako lažje razumljivo. Seveda je bencin precej drugačen kot včasih, pa ne samo po oktanih ampak tudi po vsem drugem. In drugačen bencin pomeni drugačno nastavitev, sepravi dizo. To vem, ker imamo pri reliju za vsak bencin (bioetanol, booster 102, booster 110, stotka iz pumpe) drugačno elektroniko. Ta nemc ki nam nastavlja, mi je povedal, da je ponavadi potrebno za bencin z več oktani malo povečati delež bencina, sepravi je tudi diza večja. Spet ni vse v oktanih.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
a35
glava cilindra
Prispevkov: 579
Pridružen: Sr Sep 12, 2012 11:26 am
Kraj: ljubljana

Re: Dize/šobe??

Odgovor Napisal/-a a35 »

bom jst pogledu kaj mam za eno dizo v bingu na 14ki, pa ti javim :D
Nemorem reči da nisem JUNKIE, ker sem zasvojen iz TOMOSOM <3
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
Uporabniški avatar
jerc
vplinjač
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe Avg 09, 2013 2:14 pm
Kraj: Gorenja vas

Re: Dize/šobe??

Odgovor Napisal/-a jerc »

uf hvala vsem! :)
bom poskusil še z drugimi velikostmi, saj mi tako ali tako drugega ne preostane ;)

Nekako v osnovi je tako(popravite me, če se motim):
trokira ----> diza prevelika
mori ----> diza premajhna
Seveda kar se diz tiče...tudi igla vem da doda svoje itd.

Najbolj me je zanimalo če ima kdo še kakšne podobne izkušnje z dizami iz te trgovine. Sicer sem z njimi zadovoljen zato sem kar nekaj časa okleval preden sem vprašal. A ker se mi to pojavlja na dveh mopedih (oba tovarniška, z novimi ali spucanimi filtri zraka), sem rekel da pa vseeno vprašam.
alenson
zariban cilinder
Prispevkov: 115
Pridružen: Ne Feb 16, 2014 9:05 pm

Re: Dize/šobe??

Odgovor Napisal/-a alenson »

jerc napisal/-a:uf hvala vsem! :)
bom poskusil še z drugimi velikostmi, saj mi tako ali tako drugega ne preostane ;)

Nekako v osnovi je tako(popravite me, če se motim):
trokira ----> diza prevelika
mori ----> diza premajhna
Seveda kar se diz tiče...tudi igla vem da doda svoje itd.

Najbolj me je zanimalo če ima kdo še kakšne podobne izkušnje z dizami iz te trgovine. Sicer sem z njimi zadovoljen zato sem kar nekaj časa okleval preden sem vprašal. A ker se mi to pojavlja na dveh mopedih (oba tovarniška, z novimi ali spucanimi filtri zraka), sem rekel da pa vseeno vprašam.
morda se moraš res malo igrati z iglo. sam sem moral iglo popolnoma prestavit. z 64 dizo je bila čisto dvignjena, z 70 čisto spuščena, da dela normalno. LP
butko
zobnik
Prispevkov: 166
Pridružen: Če Avg 27, 2009 1:58 pm
Kraj: Vrhnika

Re: Dize/šobe??

Odgovor Napisal/-a butko »

Idealno mesalno razmerje goriva in zraka je 14kubicnih metrov zraka na liter goriva.
ALi ste vedeli da se z nadmorsko visino spreminja moc motorja? Na vsakih 1000m se pri atmosferskemu motorju zmanjsa moc za 20% pri turbinskem polnenju se zmanjsa za le 2%
Nije zdravo biti bolestan :)
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Dize/šobe??

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

butko napisal/-a:Idealno mesalno razmerje goriva in zraka je 14kubicnih metrov zraka na liter goriva.
ALi ste vedeli da se z nadmorsko visino spreminja moc motorja? Na vsakih 1000m se pri atmosferskemu motorju zmanjsa moc za 20% pri turbinskem polnenju se zmanjsa za le 2%
Ne bo vse držalo. 14:1 je razmerje, ko motor dela brez obremenitve in pod prostim tekom. Med obremenitvijo in pospeševanjem, je razmerje, različno od motorja, okrog 12,5:1, nekateri turbaši imajo celo pod 10:1.
in pa novejši turbinski motorji imajo mapo, ki boost spreminja glede na nadmorsko višino. Moč je ves čas enaka, boost pa precej niha. Je prav ena cela mapa namenjena nadmorski višini oz. okoliškem tlaku in za koliko % se boost spremeni , glede na zunanji tlak.
Odgovori