ctx, e90 na apn

Vse kar se tiče mopedov
Odgovori
tomosdirkač
zariban cilinder
Prispevkov: 107
Pridružen: Če Mar 24, 2011 4:29 pm

ctx, e90 na apn

Odgovor Napisal/-a tomosdirkač »

živjo .
zanima me če se res zvije apn 4 štel če imaš gor ctx ali e90 mašino oz. po kolikšnem casu se zvije. :)
kaj bi se dalo nekako ojačat apn štel, da bi bil močnejši in se nebi zvil ? al bi bilo potem grdo videti ?
Tisti ki ste dali tako mašino gor kakšne izkušnje ste imeli?
hvalavnaprej za odogvore
LP. :)
turbo nona
zariban cilinder
Prispevkov: 143
Pridružen: So Feb 05, 2011 10:57 pm

Re: ctx, e90 na apn

Odgovor Napisal/-a turbo nona »

Moj apn 4 grušt ni nič ojačan, ampak ga je pa kr fanj uvilo. Definitivno je potrebno grušt ojačat če neželiš da ti ga "omo okrog jajc". Če se bom spomnil bom poslikal. Drugače pa stvar res leti. :D
Blaž13
auspuh lager
Prispevkov: 22
Pridružen: To Mar 19, 2013 8:47 pm

Re: ctx, e90 na apn

Odgovor Napisal/-a Blaž13 »

problem da ga ne zvije ampak ga pretrgaš. imam iskušnje
maticj80
zobnik
Prispevkov: 179
Pridružen: Po Okt 07, 2013 9:15 pm
Kraj: trebnje

Re: ctx, e90 na apn

Odgovor Napisal/-a maticj80 »

kaku pr tomosovih specijalkah d6 npr. ni zvojalo grušta, pa ma mal vč konjev k e90 al pa ctx
lp.
bil sem normalen, dokler se nisem usedel na motor :P
Blaž13
auspuh lager
Prispevkov: 22
Pridružen: To Mar 19, 2013 8:47 pm

Re: ctx, e90 na apn

Odgovor Napisal/-a Blaž13 »

jah ka pa vem vrjetno je močnejši grušt. men ga je pretrgal na pou.
franc
vplinjač
Prispevkov: 381
Pridružen: Po Maj 06, 2013 3:00 pm

Re: ctx, e90 na apn

Odgovor Napisal/-a franc »

Moraš zamenjat še cel prednji konec, ker se drugače tudi ustavil ne bo (vilice, kolo, zavore) .
Zadeva je tudi potem čisto nevozna (tam nekje do 3-tje prednje kolo enostavno ni na tleh) , zadeva je "smrtno" nevarna, ker ostale komponente ne "sledijo" . Sosed se je pri taki kombinaciji "razletel" , ker mu je v ovinku pri dodajanju plina "vzelo kolo" in je šel samo naravnost, z veliko sreče preživel in po kakšnem letu nehal šepat (pa ni bil nek smrkavec ampak 20+let in je nekaj časa celo vozil motokros in imel obilo izkušenj z "bolj resnimi" motorji) .
lp
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: ctx, e90 na apn

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Če govorimo o APN geštelu iz pločevine, je res da naše novodobne replike običajno niso ojačane, je pa res da so v Tomosu nekateri gešteli bili ojačani znotraj, tako, da so pred varjenjem obeh polovičk v geštel vstavili pohištveno cev približno 40x40, ne vem natančno. V že zavarjen geštel pa to lahko vstavimo tako, da pod zadnjim blatnikom nad pritdiščem zadje nihalke izrežemo luknjo in skoznjo porinemo pohištveno cev in jo privarimo na več mestih i na koncu zavarimo še luknjo v blatnik. Sedaj pa na delo.
Uporabniški avatar
si_me
auspuh
Prispevkov: 873
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 6:27 pm

Re: ctx, e90 na apn

Odgovor Napisal/-a si_me »

Blaž13 napisal/-a:jah ka pa vem vrjetno je močnejši grušt. men ga je pretrgal na pou.
To pa je že skrajnost pokaži slike..

Sam imam mašino na apn4 štelu s sprednjim koncem od e90 pa motor še vedno 3. brzino "privzdigne" torej ni švoh, pa prenosi niso kratki, da bi zaradi tega privzdigoval sprednje kolo.. Da bi imel apn vilice spredaj in kolo si ne predstavljam.. Na štelu ni nekih hudih posledic razen mašina gleda malo v levo stran tko da težko verjamem tele pravljice za lahko noč..

Druga zgodba je apn6, ki je bolj švoh okvir kot apn4 in ga zvija praktično povsod..
RUNNER
zobnik
Prispevkov: 165
Pridružen: Po Nov 19, 2012 8:41 pm

Re: ctx, e90 na apn

Odgovor Napisal/-a RUNNER »

Js sem imel na apn-4 e 90 masino pa prednje vilice od e 90 plus boben,ker cene se res nebos ustavil..V enem letu ki sem jo imel ni nic povilo ne zlomlo ne nic,mogoce je samo pusa v nihajkah dobila lufta,nisem pa vozil divje kaksno mocno speljevanje al pa kaka voznja po terenu...
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: ctx, e90 na apn

Odgovor Napisal/-a filius »

Fora je v težišču... ti že lahk predelaš vsee da zdrži tiste 9 konjev, ker moč ni neki baš... ampak kaj ti pomaga če se je ne da niti normalno "položit" v ovinek...

Če že delate oz. predelujete, je BT v ta namen veliko boljši, nižje težišče, trši, drugačen položaj ob vožnji...

Sem vozil marsikaj in BT+E90 mašina je A1 kombinacija.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Odgovori