Razna vprašanja (delavnica)

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
apn4m
vplinjač
Prispevkov: 371
Pridružen: Sr Dec 30, 2015 6:56 pm
Kraj: Col nad Ajdovščino

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a apn4m » Ne Sep 29, 2019 5:43 am

Aljaž555 napisal/-a:
So Sep 28, 2019 7:20 pm
Kdo priporoča kakšen pameten izpuh za org. BT cilinder lahko tudi kakšnega po merah. Nekaj uporabnega za vsak dan. Lp
Slc

Aljaž555
zariban cilinder
Prispevkov: 138
Pridružen: So Jan 25, 2014 6:27 am

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Aljaž555 » To Okt 01, 2019 6:09 am

Mogoče kdo ve kaj je s temi predvžigi na BT-ju baje ima tovarniško 0.8mm zaradi hitrejšega kondenzatorja, SLC ima pa 1.5mm zaradi platinskega štroma ob praktično identičnemu cilindru. Kaj pa ostale netovarniške brezplatinske elektrike kakšen je najbolj optimalen predvžig na org. BT-ju. Kako na delovanje motorja vpliva večji oz. manjši predvžig ?

Lp

apn4m
vplinjač
Prispevkov: 371
Pridružen: Sr Dec 30, 2015 6:56 pm
Kraj: Col nad Ajdovščino

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a apn4m » To Okt 01, 2019 6:32 am

Aljaž555 napisal/-a:
To Okt 01, 2019 6:09 am
Mogoče kdo ve kaj je s temi predvžigi na BT-ju baje ima tovarniško 0.8mm zaradi hitrejšega kondenzatorja, SLC ima pa 1.5mm zaradi platinskega štroma ob praktično identičnemu cilindru. Kaj pa ostale netovarniške brezplatinske elektrike kakšen je najbolj optimalen predvžig na org. BT-ju. Kako na delovanje motorja vpliva večji oz. manjši predvžig ?

Lp
Slc ima original 1.3mm in je platinski....ti na BT-ju sklepam, da imaš brezplatinskega...za predvzig je pomembno veliko faktorjev...

- maksimalni obrati motorja

- kompresijso razmerje motorja....Mansanje predvziga pri vecjem kompesijskim razmerjem.

-izpuh...

-pa še mnogo drugih dejavnikov....Npr. motor z 1mm predvziga bo deloval super na nizkih obratih ampak slabše na visokih...motor z 2mm predvziga bo deloval super na visokih a slabše na nizkih... Vsaj tako si jaz predstavljam...

ro-bi
auspuh
Prispevkov: 759
Pridružen: Po Apr 09, 2012 2:41 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a ro-bi » To Okt 01, 2019 7:49 am

Glede predvziga se motis

apn4m
vplinjač
Prispevkov: 371
Pridružen: Sr Dec 30, 2015 6:56 pm
Kraj: Col nad Ajdovščino

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a apn4m » To Okt 01, 2019 8:38 am

ro-bi napisal/-a:
To Okt 01, 2019 7:49 am
Glede predvziga se motis
Je obratno ja se opravičujem sem narobe napisal...pri višjih hitrostih se zmes bolje "razprši" in zaradi tega se prej vžge... Moraš pa tudi vedet temperaturo motorja, ker če je višja se posledično ob "stiskanju" zmes bolj sefreje, z višjo temp. Se pa tudi poveča hitrost vžiga zmesi...pri tem je pomembna oblika glave.. že če maš squish je drugače...imam lamota na lamelni vsis, glava 12,5/1 motor je lepše delal na 1.3 predvziga kot 1.5 ali 1.8mm...se pa tudi vrti na 12k... Temp. Pa nisem meril.

ro-bi
auspuh
Prispevkov: 759
Pridružen: Po Apr 09, 2012 2:41 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a ro-bi » To Okt 01, 2019 8:42 am

Zmes se pri višjih obratih res bolj razprši, a to ni razlog za kasnejši vžig. Fora je v resonanci, ker bolj polni in je tlak v cilindru večji

apn4m
vplinjač
Prispevkov: 371
Pridružen: Sr Dec 30, 2015 6:56 pm
Kraj: Col nad Ajdovščino

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a apn4m » To Okt 01, 2019 8:48 am

ro-bi napisal/-a:
To Okt 01, 2019 8:42 am
Zmes se pri višjih obratih res bolj razprši, a to ni razlog za kasnejši vžig. Fora je v resonanci, ker bolj polni in je tlak v cilindru večji
Res je, glavo sem rekel samo za primer, seveda imajo pomembno vlogo tudi drugi komponenti, predvsem pomembno pa je, da se vse skupaj ujema kot more.

Aljaž555
zariban cilinder
Prispevkov: 138
Pridružen: So Jan 25, 2014 6:27 am

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Aljaž555 » To Okt 01, 2019 10:47 am

Sepravi če si to prav predstavljam se z višjimi obrati predvžig niža z nižjimi pa veča (povedano poenostavljeno, seveda je odvisno tudi od ostalih komponent).

Na btju imam brezplatinsko elektriko, sicer ne originalno od btja. Zadeva je popolnoma originalna z izjemo izpuha, predvžig imam nastavljen na 0.8mm pa me zanima če se je kdo igral že z večjim predvžigom 1, 1.2, 1.4mm. Kako se spremeni delovanje, temperatiura cilindra ipd. ?

Uporabniški avatar
hojnikb
zariban cilinder
Prispevkov: 112
Pridružen: Pe Jun 10, 2016 8:54 am

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a hojnikb » To Okt 01, 2019 12:49 pm

pri motorjih je načeloma tako, da bi se moral predvžig z obrati višat (predvsem zaradi višje hitrosti bata, da ima mešanica čas zgoret do konca) VENDAR pri 2 taktnih imaš drug že omenjen problem in sicer resonanca. Ko prideš v resonančno območje, je optimum predvžig spet manjšat (višji tlaki v cilindru in s tem večja možnost klenkanja) ko se obrati višajo. Približno takole mora zgleda krivulja (točna pozicija seveda zavisi od predelav)

Slika

Dodaten bonus nižanja predvžiga je tudi umetno povežan powerband, nižje temparature...
Tomos APN 6S 98'

apn4m
vplinjač
Prispevkov: 371
Pridružen: Sr Dec 30, 2015 6:56 pm
Kraj: Col nad Ajdovščino

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a apn4m » To Okt 01, 2019 1:22 pm

Aljaž555 napisal/-a:
To Okt 01, 2019 10:47 am
Sepravi če si to prav predstavljam se z višjimi obrati predvžig niža z nižjimi pa veča (povedano poenostavljeno, seveda je odvisno tudi od ostalih komponent).

Na btju imam brezplatinsko elektriko, sicer ne originalno od btja. Zadeva je popolnoma originalna z izjemo izpuha, predvžig imam nastavljen na 0.8mm pa me zanima če se je kdo igral že z večjim predvžigom 1, 1.2, 1.4mm. Kako se spremeni delovanje, temperatiura cilindra ipd. ?
Probi dvigniti na 1,3 ali 1,5... Kaj imaš tisti vžig ki ima 6 tuljav? Ali črno in bakreno? Oz 2 bakreni? Neke hude razlike na originalu nebo...

Odgovori