macula napisal/-a: ↑To Apr 17, 2018 8:46 am
Pozdravljeni. Zanima me kaj je razlika med glavno šobo, ki se privije s strani za Bing od apn4 ali od trobrzinca (t12)?
Načeloma imata oba motorja enak tip Binga (1/12/xxx) z razliko v teh številkah xxx serije. So pa za vse serije bing 12 in 13 delali enako vrtino in navoj za glavno šobo, tako da pomoje ni razlike če kupiš za APN ali T12 (razen če je za APN šoba večja/manjša od tiste za T12).
Glede na razliko cene bi rekel da je imela od T12 neko posebno veličino šobe, ki jih sedaj ne prodajajo več in se zato razlikujeta...
Berty napisal/-a: ↑To Apr 17, 2018 9:43 am
Načeloma imata oba motorja enak tip Binga (1/12/xxx) z razliko v teh številkah xxx serije. So pa za vse serije bing 12 in 13 delali enako vrtino in navoj za glavno šobo, tako da pomoje ni razlike če kupiš za APN ali T12 (razen če je za APN šoba večja/manjša od tiste za T12).
Glede na razliko cene bi rekel da je imela od T12 neko posebno veličino šobe, ki jih sedaj ne prodajajo več in se zato razlikujeta...
T12 ima 50 velikost, ki se dobi tudi pri apn. Nevem zakaj bi potem prodajali dve različni, če bi lahko ponucali od apn tudi pri T12.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Berty napisal/-a: ↑To Apr 17, 2018 9:43 am
Načeloma imata oba motorja enak tip Binga (1/12/xxx) z razliko v teh številkah xxx serije. So pa za vse serije bing 12 in 13 delali enako vrtino in navoj za glavno šobo, tako da pomoje ni razlike če kupiš za APN ali T12 (razen če je za APN šoba večja/manjša od tiste za T12).
Glede na razliko cene bi rekel da je imela od T12 neko posebno veličino šobe, ki jih sedaj ne prodajajo več in se zato razlikujeta...
T12 ima 50 velikost, ki se dobi tudi pri apn. Nevem zakaj bi potem prodajali dve različni, če bi lahko ponucali od apn tudi pri T12.
A ni enostavneje poklicat tega tipa od trgovine in ga vprašat? če reče, da sta popolnoma enaki potem ni dileme, je pa res da ne moreš vsakomur zaupat kajne?
Sem ga klical, je rekel da je korak navoja drugačen ni pa vedno temu tako enim pašejo ene drugim druge. Zato sem hotel slišati še od vas če kdo bolj točno ve.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
pozdravljeni. po dolgem času sem spet na forumu in sem malo pozabil ali so ze kje podatki oz kak kontakt za nikasilanje Ctx ali e90 cilindrov. vem da je o tem ze dosti napisanega, vem tudi da se to dela v italiji , pri nas pa še ne . skratka zariban ctx cilinder bi dal obnovit, vsak koristen kontakt nekoga ki se s tem ukvarja bo dobrodošel. Lp!
alenson napisal/-a: ↑Sr Apr 18, 2018 10:45 pm
pozdravljeni. po dolgem času sem spet na forumu in sem malo pozabil ali so ze kje podatki oz kak kontakt za nikasilanje Ctx ali e90 cilindrov. vem da je o tem ze dosti napisanega, vem tudi da se to dela v italiji , pri nas pa še ne . skratka zariban ctx cilinder bi dal obnovit, vsak koristen kontakt nekoga ki se s tem ukvarja bo dobrodošel. Lp!
alenson napisal/-a: ↑Sr Apr 18, 2018 10:45 pm
pozdravljeni. po dolgem času sem spet na forumu in sem malo pozabil ali so ze kje podatki oz kak kontakt za nikasilanje Ctx ali e90 cilindrov. vem da je o tem ze dosti napisanega, vem tudi da se to dela v italiji , pri nas pa še ne . skratka zariban ctx cilinder bi dal obnovit, vsak koristen kontakt nekoga ki se s tem ukvarja bo dobrodošel. Lp!