Tako ja
Razna vprašanja (delavnica)
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5226
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja (delavnica)
automatic katero olje priporočaš za "stockmatika"? Kakšen Motul 510 ali Castrol Power 1 (tisti clean burn, ne full sintentika)? Pomojem v ne preveč vrtečem se automaticu res ni potrebe po sintentiki? kvalitetna pol sintetika bi mogla več kot zadostovati.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Polsintetični motul 510 je več kot odličen za stock in srednje predelane mašine. Ga sam uporabljam in ga tudi še bom.
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5226
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja (delavnica)
jaz točim zaenkrat ELF https://www.mimovrste.com/ostala-olja/e ... 2-tech-1-l
oz. https://www.bartog.si/olje-elf-moto-2-t ... 87129.aspx
Mislim da za ta denar boljše ne moreš dobit, drugače pa polstntetika je tudi uredu.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Tale ELF je pa res poceni, še posebej za full sintetiko. Nekj sm gledau po raznoraznih ex-yu forumih in kar veliko folka odsvetuje full sintetiko za tomose zaradi slabšega zgorevanja olja saj ga baje meče iz izpuha in drugih razlogov. Zdaj pa ne vem, za lakserico in motorko že leta in leta uporavljam husquarna LS+ polsintetiko. To so veliko novejši in modernejši motorji od tomosa
Pa tudi za 30+ let star motor sintetika pomojem res ni potrebna ali pač? Takrat še polsintetike ni bilo
Aja pa 3% je več kot dovolj ne?
Pa tudi za 30+ let star motor sintetika pomojem res ni potrebna ali pač? Takrat še polsintetike ni bilo
Aja pa 3% je več kot dovolj ne?
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5226
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja (delavnica)
3% je max, raje delaj 2% oz na nekaterih oljih piše priporočilo koliko.
Uporabljaj kar isto olje kot za lakserco in imaš mir.
Po konstrukciji tud lakserca in motorka ni dosti modernejša od tomosa (2t zračno hlajen na uplinjač) no nekatere novejše motorke imajo samo nastavljiv uplinjač.
Olje je bistveno da maže in če so včasih olja slabše mazala in so bile potrebne več % mešanice ter posledično oblaki dima iz avspuha in potrebno pogostejše čiščenje avspuha.
Uporabljaj kar isto olje kot za lakserco in imaš mir.
Po konstrukciji tud lakserca in motorka ni dosti modernejša od tomosa (2t zračno hlajen na uplinjač) no nekatere novejše motorke imajo samo nastavljiv uplinjač.
Olje je bistveno da maže in če so včasih olja slabše mazala in so bile potrebne več % mešanice ter posledično oblaki dima iz avspuha in potrebno pogostejše čiščenje avspuha.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Res je, tudi pri isti % mešanice je stari dvotaktol veliko bolj kadil in je kar teklo iz izpuha.
Jaz delam 3% mešanice že ene 15 let, pa se spominjam razlike. Moderna olja, ki imajo tisto modernejšo specifikacijo veliko manj kadijo tudi veliko bolj popolno zgorijo.
Tako da ja, 2% modernega olja je verjetno res zadost.
Jaz delam 3% mešanice že ene 15 let, pa se spominjam razlike. Moderna olja, ki imajo tisto modernejšo specifikacijo veliko manj kadijo tudi veliko bolj popolno zgorijo.
Tako da ja, 2% modernega olja je verjetno res zadost.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
2% je dosti. Res je pa tudi da dražja sintetična olja ne izgorijo v naših tomosih.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Jaz mesam 4% castrol racing in se nic ne kadi
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Ta "racing" olja oz. draga sintetika so narejena za krosovce ki so vedno po skoraj maksimalno obremenitvijo in se veliko bolj vrtijo kot stock ali pa srednje modificirani Tomosi. Sintetično olje verjetno slabše zgori, ker ima verjetno višji flashpoint kot pol sintetika. In to se lepo vidi, če greš gledati tehnični list od Castrol Power 1 vs. Castrol Power 1 Racing. (73 vs 89.5)
Edini Tomos ki bi mogoče imel koristi od sintetike je pomojem BT, vsi drugi se vrtijo veliko manj ali se motim?