Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Pozdravljeni!
Zanima me kaj bi bilo lahko narobe pri skuterju aprilia sr 50 r, ker ko pride hitrost do max 40km/h in dodam še gas mi motor samo zamori. Če ročko držim dlje časa se motor ugasne
Zanima me kaj bi bilo lahko narobe pri skuterju aprilia sr 50 r, ker ko pride hitrost do max 40km/h in dodam še gas mi motor samo zamori. Če ročko držim dlje časa se motor ugasne
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Ali paše dmp 70ccm 6kanalni cilinder na atx mašino?
Re: Razna vprašanja (delavnica)
bloke je treba predelatMr.Nodi napisal/-a:Ali paše dmp 70ccm 6kanalni cilinder na atx mašino?
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Bloke moraš rezkat, povečat luknjo za vrat cilindra približno za 1mm, odvisno od blokov. Posledično moraš dat gred ven, sepravi moraš razstavit celo mašino.maatej napisal/-a:bloke je treba predelatMr.Nodi napisal/-a:Ali paše dmp 70ccm 6kanalni cilinder na atx mašino?
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Ponavadi z lamelo pridobiš na odzivnosti motorja, naj bi bilo v večini primerov boljše kot batni vsis. Odvisno v katero smer gre tuning, po eni strani se poraba goriva lahko zmanjša, oz. je izkoristek boljsi. To na sliki ni najboljše izdelano, je pa mogoče boljše kot batni vsis.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Zdravo,
namen imam kupiti tomos alpino. (novejsi tip masine) Vendar se je ustavilo pri številkah okvirja.
Namreč use številke so enake razen ene črke ki je H namesto A. Številke sem gledal na homologacijskem papirju in računu.
Na prometni mi pa še sporoči kako so napisane ali so enake kot na okvirju ali je sto kot na homologaciji.
Sedaj me zanima ali bi bila kakšna težava registrirati če nebo našel prometne?
namen imam kupiti tomos alpino. (novejsi tip masine) Vendar se je ustavilo pri številkah okvirja.
Namreč use številke so enake razen ene črke ki je H namesto A. Številke sem gledal na homologacijskem papirju in računu.
Na prometni mi pa še sporoči kako so napisane ali so enake kot na okvirju ali je sto kot na homologaciji.
Sedaj me zanima ali bi bila kakšna težava registrirati če nebo našel prometne?
občudovalec tomosov
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Pojdi s številko na tehnične in vprašaj če ti pogledajo v evidenco za obe številki.
LP M
LP M
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
-
- zariban cilinder
- Prispevkov: 107
- Pridružen: Če Mar 24, 2011 4:29 pm
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Sem prestavu vprašanje iz teme tuning raje sem . Bi prosil admina če lahko zbriše v temi tuning.
Evo to je moj sledeč problem: Na moji 4ki imam srbski junior cly in nov dellorto phbg 20 z športnim filtrom malossi e17. Problem je ker mi motor muka , diza je 90. Sem že probal bol zadihtat filter , sam pol mi je še vedno mukalo in ni šlo na obrate Potem sem dal dizo 85 in motor še vedno muka
v čem je problem? preveč zraka al goriva?
lp.
Evo to je moj sledeč problem: Na moji 4ki imam srbski junior cly in nov dellorto phbg 20 z športnim filtrom malossi e17. Problem je ker mi motor muka , diza je 90. Sem že probal bol zadihtat filter , sam pol mi je še vedno mukalo in ni šlo na obrate Potem sem dal dizo 85 in motor še vedno muka
v čem je problem? preveč zraka al goriva?
lp.