vem ja sj zato se mi pa zdi smešno prej ko je biu večji predvžig 1.5 je bolše deloval kot sedaj ko imam 0.8mmaljo69 napisal/-a:bt ma predvžig 0.8 ..
Izdelava HOME-MADE izpuha
Re: Izdelava HOME-MADE izpuha
Re: Izdelava HOME-MADE izpuha
Če si dau dihtungo nič čudnega da gre motor slabš. Motor ima sedaj manjšo kompresijo in da manj od sebe v nizkih obratih pa še učinek izpuha je manjši. Predvidevam da hočeš bolj vozen moped, zato povečaj premer mida na kakih 80 cm in boš zelo zadovoljen. pa nevem kaj hočš dosežt s mašenjem stingerja. Če bi rad tišji motor naredi večji fi dušilca, z majhnim stingerjom boš zjebu perfomance.
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Izdelava HOME-MADE izpuha
namesto da sam delaš dušilec si nabavi za male pare kakega od skuterja. teh je ko smetja. in ponavadi so dobro narejeni. po drugi strani pa če maš navit motor pol bo valda dal glas od sebe.
Re: Izdelava HOME-MADE izpuha
ja sj bom mogu ga nekak popravit..koroman napisal/-a:namesto da sam delaš dušilec si nabavi za male pare kakega od skuterja. teh je ko smetja. in ponavadi so dobro narejeni. po drugi strani pa če maš navit motor pol bo valda dal glas od sebe.
-
- vplinjač
- Prispevkov: 342
- Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
- Kraj: bliZ Domžal
Re: Izdelava HOME-MADE izpuha
Kakor vidim imaš kar hud kot izpuha(190stopinj), zato je motor toliko šibkejši na nizkih obratih. Izpuh se mi zdi vredu, kajti dolžina headerja je nastavljena, da ti prime pri približno 6500rpm, resonanca pa pomoje pri okol 8k-9k(odvisno od temperature) kar je ok. Ker imaš tolk povečan kot izp. kanala, je treba glavo obvezno znižat in po možnosti narediti sqish pas, pa pozabi na tesnilo glave, kajti z višanjem kota izpuha, se kompresija manjša! Ne vidim kater ferg maš, ampak če maš original BING 18 pa 88 diza je sigurno premalo. Obvezno rabš večji ferg.
Re: Izdelava HOME-MADE izpuha
Nevem kaj si vi mislite da vam bo 190° izpušni kanal vlekel pri 6krpm? Tak kot ima dobro območje od 9 dalje,če negre vsaj na 11-12 pol itak ni izkoriščen in gre motor slabše kot z manjšim kotom. Tak izpuh je bol primeren za kot od 175-180. Problem imate že v osnovi ker je narobe vse skup zastavljeno-pomešano uporabno območje.
Re: Izdelava HOME-MADE izpuha
sepravi da bi ta izpuh dobro deloval na kotu 180 izpuha kaj pa vsisa in pretoka bi biu izpuh uporaben za lamo cilinder ?PVL napisal/-a:Nevem kaj si vi mislite da vam bo 190° izpušni kanal vlekel pri 6krpm? Tak kot ima dobro območje od 9 dalje,če negre vsaj na 11-12 pol itak ni izkoriščen in gre motor slabše kot z manjšim kotom. Tak izpuh je bol primeren za kot od 175-180. Problem imate že v osnovi ker je narobe vse skup zastavljeno-pomešano uporabno območje.
Re: Izdelava HOME-MADE izpuha
Pretok in sesanje morata biti v razmerju z izpuhom.pusta93 napisal/-a:sepravi da bi ta izpuh dobro deloval na kotu 180 izpuha kaj pa vsisa in pretoka bi biu izpuh uporaben za lamo cilinder ?PVL napisal/-a:Nevem kaj si vi mislite da vam bo 190° izpušni kanal vlekel pri 6krpm? Tak kot ima dobro območje od 9 dalje,če negre vsaj na 11-12 pol itak ni izkoriščen in gre motor slabše kot z manjšim kotom. Tak izpuh je bol primeren za kot od 175-180. Problem imate že v osnovi ker je narobe vse skup zastavljeno-pomešano uporabno območje.
Re: Izdelava HOME-MADE izpuha
Živjo!
Potreboval bi enega mojstra k bi mi razložu, kako naj zakrivim header, da bo najbol. Izpuh računam po Bell-ovi formuli, header pride dolg okoli 225mm,fi kanala je 25 na headerju in kanalu.
Hvala za odgovore.
Lp
Potreboval bi enega mojstra k bi mi razložu, kako naj zakrivim header, da bo najbol. Izpuh računam po Bell-ovi formuli, header pride dolg okoli 225mm,fi kanala je 25 na headerju in kanalu.
Hvala za odgovore.
Lp