Cilinder pobrušen na preveliko zračnost?

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Vz_ace
auspuh lager
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe Maj 21, 2010 8:37 pm

Cilinder pobrušen na preveliko zračnost?

Odgovor Napisal/-a Vz_ace »

Pozdravljeni.

Ker me je prijelo , da bi se malo poigral s predelavo tomosovega motorja in uresničil neke mladostniške želje :), sem se odločil, da svoji apnki privoščim lamo cilinder, ki ga bom malo napilil.

Problem pa se je pojavil že v samem startu, ker so mi mojstri malo preveč pobrusili cilinder in sicer na 42,5, ter na ca 12 stotink zračnosti med batom in cilindrom. L bat sem meril na samem dnu, kjer je premer največji.

Sedaj me pa zanimajo vaše izkušnje:

1. kako se obnaša tolikšna zračnost v praksi (ki je po mojem mnenju prevelika) in ali je sploh smiselno nadaljevati projekkt s tem cilindrom dalje?
2. kje-na katerem mestu se merijo bati, pri določevanju premera za izračun zračnosti?

hvala za mnenja in lp!
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5225
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Cilinder pobrušen na preveliko zračnost?

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

Torej bat imaš za 42.5 ?
S takšno zračnostjo nima smisla dat na motor.

Bat meriš spodaj, cilinder pa na vrhu.
Vz_ace
auspuh lager
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe Maj 21, 2010 8:37 pm

Re: Cilinder pobrušen na preveliko zračnost?

Odgovor Napisal/-a Vz_ace »

...z zračnostjo 0,12mm sem mislil na razliko v premerih. Dejansko je je 0,06mm na steno. Je to preveč?
void
zobnik
Prispevkov: 168
Pridružen: Ne Avg 02, 2020 10:36 am

Re: Cilinder pobrušen na preveliko zračnost?

Odgovor Napisal/-a void »

Postavi obroček v cilinder. Koliko je gap?
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Cilinder pobrušen na preveliko zračnost?

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

8 do 9 stotink je max
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Cilinder pobrušen na preveliko zračnost?

Odgovor Napisal/-a filius »

Bat se meri na repkih, ponavadi so nekje 5 stotink v minus. Razen če imaš manj kvaliteten bat (DS, Ambika, Sukoki itd.) Tam znajo bit odstopanja tudi po desetinko...

Toleranca med cilindrom in batom se dela v odvisnosti od hlajenja. Za lamo cilinder bo nekje 6 stotink.

Cilinder lahko montiraš in bo deloval, ne boš pa izstisnil max iz njega oz. bo hitreje potreben ponovnega brušenja.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Vz_ace
auspuh lager
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe Maj 21, 2010 8:37 pm

Re: Cilinder pobrušen na preveliko zračnost?

Odgovor Napisal/-a Vz_ace »

...torej, ko govorimo o zračnosti 6 stotink, mislimo na premer ali na steno?
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Cilinder pobrušen na preveliko zračnost?

Odgovor Napisal/-a filius »

Vz_ace napisal/-a: Če Avg 19, 2021 10:37 am ...torej, ko govorimo o zračnosti 6 stotink, mislimo na premer ali na steno?
Na premer. Če je bat 42.45 potem naj bi bil cilinder 42.51

Kot zanimivost original APN cilinder nov nerabljen v škatli je brušen na 38.04mm. torej že v originalu na 9 stotink lufta.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Vz_ace
auspuh lager
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe Maj 21, 2010 8:37 pm

Re: Cilinder pobrušen na preveliko zračnost?

Odgovor Napisal/-a Vz_ace »

hvala. torej gremo iskat drug cilinder ali večji bat.../:

Bi bil bat fi 43 prevelik za lamo in trpežnost ostalih delov?
Katera gred je dokaj kvalitetna za kupit?

lp
sg1
zobnik
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne Sep 26, 2010 5:22 pm
Kraj: LJ

Re: Cilinder pobrušen na preveliko zračnost?

Odgovor Napisal/-a sg1 »

43 je na lamo cilindru samo 1 mm nad standardno mero tako, da ni problema.
Odgovori