Cilinder pobrušen na preveliko zračnost?
Cilinder pobrušen na preveliko zračnost?
Pozdravljeni.
Ker me je prijelo , da bi se malo poigral s predelavo tomosovega motorja in uresničil neke mladostniške želje , sem se odločil, da svoji apnki privoščim lamo cilinder, ki ga bom malo napilil.
Problem pa se je pojavil že v samem startu, ker so mi mojstri malo preveč pobrusili cilinder in sicer na 42,5, ter na ca 12 stotink zračnosti med batom in cilindrom. L bat sem meril na samem dnu, kjer je premer največji.
Sedaj me pa zanimajo vaše izkušnje:
1. kako se obnaša tolikšna zračnost v praksi (ki je po mojem mnenju prevelika) in ali je sploh smiselno nadaljevati projekkt s tem cilindrom dalje?
2. kje-na katerem mestu se merijo bati, pri določevanju premera za izračun zračnosti?
hvala za mnenja in lp!
Ker me je prijelo , da bi se malo poigral s predelavo tomosovega motorja in uresničil neke mladostniške želje , sem se odločil, da svoji apnki privoščim lamo cilinder, ki ga bom malo napilil.
Problem pa se je pojavil že v samem startu, ker so mi mojstri malo preveč pobrusili cilinder in sicer na 42,5, ter na ca 12 stotink zračnosti med batom in cilindrom. L bat sem meril na samem dnu, kjer je premer največji.
Sedaj me pa zanimajo vaše izkušnje:
1. kako se obnaša tolikšna zračnost v praksi (ki je po mojem mnenju prevelika) in ali je sploh smiselno nadaljevati projekkt s tem cilindrom dalje?
2. kje-na katerem mestu se merijo bati, pri določevanju premera za izračun zračnosti?
hvala za mnenja in lp!
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5225
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Cilinder pobrušen na preveliko zračnost?
Torej bat imaš za 42.5 ?
S takšno zračnostjo nima smisla dat na motor.
Bat meriš spodaj, cilinder pa na vrhu.
S takšno zračnostjo nima smisla dat na motor.
Bat meriš spodaj, cilinder pa na vrhu.
Re: Cilinder pobrušen na preveliko zračnost?
...z zračnostjo 0,12mm sem mislil na razliko v premerih. Dejansko je je 0,06mm na steno. Je to preveč?
Re: Cilinder pobrušen na preveliko zračnost?
Postavi obroček v cilinder. Koliko je gap?
Re: Cilinder pobrušen na preveliko zračnost?
8 do 9 stotink je max
Re: Cilinder pobrušen na preveliko zračnost?
Bat se meri na repkih, ponavadi so nekje 5 stotink v minus. Razen če imaš manj kvaliteten bat (DS, Ambika, Sukoki itd.) Tam znajo bit odstopanja tudi po desetinko...
Toleranca med cilindrom in batom se dela v odvisnosti od hlajenja. Za lamo cilinder bo nekje 6 stotink.
Cilinder lahko montiraš in bo deloval, ne boš pa izstisnil max iz njega oz. bo hitreje potreben ponovnega brušenja.
Toleranca med cilindrom in batom se dela v odvisnosti od hlajenja. Za lamo cilinder bo nekje 6 stotink.
Cilinder lahko montiraš in bo deloval, ne boš pa izstisnil max iz njega oz. bo hitreje potreben ponovnega brušenja.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Cilinder pobrušen na preveliko zračnost?
...torej, ko govorimo o zračnosti 6 stotink, mislimo na premer ali na steno?
Re: Cilinder pobrušen na preveliko zračnost?
Na premer. Če je bat 42.45 potem naj bi bil cilinder 42.51
Kot zanimivost original APN cilinder nov nerabljen v škatli je brušen na 38.04mm. torej že v originalu na 9 stotink lufta.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Cilinder pobrušen na preveliko zračnost?
hvala. torej gremo iskat drug cilinder ali večji bat.../:
Bi bil bat fi 43 prevelik za lamo in trpežnost ostalih delov?
Katera gred je dokaj kvalitetna za kupit?
lp
Bi bil bat fi 43 prevelik za lamo in trpežnost ostalih delov?
Katera gred je dokaj kvalitetna za kupit?
lp
Re: Cilinder pobrušen na preveliko zračnost?
43 je na lamo cilindru samo 1 mm nad standardno mero tako, da ni problema.