Tomos A3 (1983) po 200 metrih vgasne
Tomos A3 (1983) po 200 metrih vgasne
Pozdravljeni!
Imam problem. Pred nekaj časa sem kupil avtomatik letik 83. Ni bil neki hudi denar, beri: 50€. Toliko kot sem pa zdaj že denarja vsekal v to, bi komot kupil za 300€ delujočega, brez nepotrebnih popravil. Ampak... Če ne bi bil tomos fan, tega ne bi počel.
Problem je sledeči. Na mopedu je bilo menjano še vse, od amortizerjev, feln, novi L bat (38), novi cilinder od A5 za večje hlajenje, nov fergazer (uplinjač), filtri, plastike, šraufi, bil je pobarvan, nove luči, avspuh, itd itd...
Problem imam ko se mašina segreje do neke mere oziroma če preveč pritisnem gas. Takrat izgubi moč, tudi če pritisnem na plin. Potem ugasne, in ga ne morem več vžgat. Razen po kakšni uri, ko se ohladi. Kaj bi še lahko bilo?
Je*em se s tem že pol leta, in menjavam stvari ki očitno nimajo veze s tem kaj me j*be.
Še fotografijo vam prilepim, ker je bil dolgi post
Imam problem. Pred nekaj časa sem kupil avtomatik letik 83. Ni bil neki hudi denar, beri: 50€. Toliko kot sem pa zdaj že denarja vsekal v to, bi komot kupil za 300€ delujočega, brez nepotrebnih popravil. Ampak... Če ne bi bil tomos fan, tega ne bi počel.
Problem je sledeči. Na mopedu je bilo menjano še vse, od amortizerjev, feln, novi L bat (38), novi cilinder od A5 za večje hlajenje, nov fergazer (uplinjač), filtri, plastike, šraufi, bil je pobarvan, nove luči, avspuh, itd itd...
Problem imam ko se mašina segreje do neke mere oziroma če preveč pritisnem gas. Takrat izgubi moč, tudi če pritisnem na plin. Potem ugasne, in ga ne morem več vžgat. Razen po kakšni uri, ko se ohladi. Kaj bi še lahko bilo?
Je*em se s tem že pol leta, in menjavam stvari ki očitno nimajo veze s tem kaj me j*be.
Še fotografijo vam prilepim, ker je bil dolgi post
Re: Tomos A3 (1983) po 200 metrih vgasne
Kako si pa določil velikost šobe, ko si menjal vplinjač?
Re: Tomos A3 (1983) po 200 metrih vgasne
Ne spoznam se toliko na to. Katera šoba? Tista štirikotna med cilindrom in fergazerom?
Re: Tomos A3 (1983) po 200 metrih vgasne
Zamenjaj vžigalno tuljavo, ker ti je prebila. Mrzel pelje, vroč pa ne!!!
Re: Tomos A3 (1983) po 200 metrih vgasne
Točno tako je, mrzel pelje, vroč ne. Torej vzamem dol tisti magnet, in pod magnetom je to verjetno. Koliko od 1-10 je za*ebano to menjat?
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5226
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Tomos A3 (1983) po 200 metrih vgasne
Glede na to da je sestavljen iz vseh strani ti brez slik težko svetujemo kaj zamenjat. Tuljava je lahko zunanja ali notranja, prepoznaš jo po tem da v njo gre kabel od svečke. Če nisi prepričan pa slikaj in ti bomo označli na sliki kaj je kje.
Re: Tomos A3 (1983) po 200 metrih vgasne
Omenil je tudi L bat in a5 cilinder. Koliko vem L bat z luknjami za a5 cilinder ne obstaja.
Re: Tomos A3 (1983) po 200 metrih vgasne
načeloma je mašina ugašala že prej.
vem, bat bi moral imeti tiste luknjice za bencin. načeloma so na cilindru rekli da ni panike, pač ne bo dal toliko od sebe. baje pa da lahko na bat tudi sam luknje narediš pa je
danes bom probal z kondenzatorjem in navitji, pa javim če bo boljše
Re: Tomos A3 (1983) po 200 metrih vgasne
Predno menjaš na blef bi bilo dobro probat če takrat, ko ne vžge tudi iskre ni, ali pa je ta vsaj zelo slaba.
Re: Tomos A3 (1983) po 200 metrih vgasne
Takrat ko ne vžge, je iskra. Vseeno menjam kondenzator? Sem ga kupil danes.